14.rész

5.5K 150 0
                                    

Látni akarom mire vagy képes..

Bele remegtem amikor vissza gondoltam a történtekre.
Mindig is tudtam, hogy létezik egy ilyen lényem is. Próbáltam titkolni még sokszor saját magam elől is, hiszen megrémisztett a tudat, hogy élvezem.
Nem volt véletlen, hogy én az egészségügyet választottam. Tudtam nekem erre van szükségem, a lelkem itt nyugodott meg teljesen . Empatikus voltam, de néha felszínre tört vad énem.
Mikor bekerültem a pathologiára, volt egy megérzésem. Ahogy egyre többet voltam ott velük, annál jobban akartam érezni.
Érezni akartam milyen, mikor én irányítók. Mikor végig húzhatom a penge élét élettelen testén. A vörös- bordó alvatt vér, ahogy be szennyezi tiszta fehér gumikesztyűmet...

- Szofia..- Noel érintése terített észhez.
- Én ..csak..igen akarom! - néztem szemeibe.
- Nagyszerű, tudtam, hogy jó döntést hoztam.
- Noel, én...- haboztam, muszáj volt elnyernem bizalmát- csak megszeretném köszönni amit értem tettél.- éreztem ahogy a hányinger kerülget. De muszáj volt, muszáj ezt tennem.
Noel arcán látható volt a döbbenet, megleptem. Majd egy mosoly futott végig arcán.
Még sose figyeltem meg ennyire őt.
Ha nem ebben a helyzetben lennék, még helyesnek is mondanám, sőt túl szexinek is. Karakteres arca, csábos mosolya..izmos vállai..és persze a tetoválásai..
Mindig is odáig voltam a tetoválásokért, nekem is volt a bal kezem belső felén.
Noel mintha a gondolataimba olvasott volna, kezét lassan csusztatta felfelé, majd a tetoválásomat figyelte. Ujjával fel és le cirógatta.
- Imádom..- majd felém kerekedett. Meglepődtem, szemeim kitágultak, és csak figyeltem őt. Kezét arcomra helyezte, lassan közeledett. Számat nézte, majd hirtelen övéit rátapasztotta. Lesokkoltam. Ajkával falni akarta az enyéimet, de én nem bírtam engedelmeskedni neki. Szemeit lassan kinyitotta és csak nézett engem. Épp mondani akart valamit, mire Iván jelent meg.
-Főnök! Akadt egy kis probléma..- ohh Iván köszönöm!
- Megyek! Te pedig Pihenj, nemsokára visszajövök, de akkor már magammal viszlek.- és egy csókot nyomott számra. Én még mindig csak ott feküdtem mint egy rongybaba.
Noel felállt majd Iván felé ment.
Iván átadta neki a telefont, miután elvette a készüléket felé fordult.
- Kérlek vigyázz rá..- és felém mutatott, arcán a szexi mosolyával.
- Ígérem!- Iván határozottan válaszolt, majd Noel távozott.

FogságbanTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang