Zoraki Evlilik?

1K 48 52
                                    

Kitap(!) Adı = Zorunlu Ve Sorunlu
Yazar = MissSerialKiller
Okunma = 3.5k

Merhaba ve merhaba ! Evet zaten yeterince eleştiri kitabı var ama Miraculous kitaplarına değinmediklerini fark ettim. Ve belki de  en kötüsü ile başlamaya karar verdim.

Bu kitap umarım sadece eğlenmek için bu kadar saçma yazılmıştır diye kendimi avutuyordum ki yazarın ciddi olduğunu gördüm...

  Ve evet kendimi zorlayıp gözlerim kanayarak da olsa bir kaç bölümünü okudum. Bazı yazım yanlışları çok saçma olsa da konu bu olunca ancak bu kadar olabiliyor sanırım.

  Kitap PASTANEDE çalışan Tom'un patronu(!) olan ünlü TASARIMCI Gabriel tarafından öldürülmekle tehdit edilmesi ile başlıyor. Konu ise çok yaratıcı. Yani hangi dahi iki gencin evlenmeye zorlandığı bir kitap yazabilir...

Tüm bunları geçtiğimizde bile elimizde sadece isimleri kullanılmış karakterler kalıyor.

  Adrinette yazan kişiler mucize konusunu seçip seçmemekte özgür ve aslında bir parça özgünlük katıyor. Ama karakter özelliklerini de mahvedince hiç bir özelliği kalmıyor.

  Yazarın kitabı gelgit dönemlerinde yazdığını düşünüyorum çünkü Marinette'in her fırsatta ağladıktan sonra Adrien ile beraber olmasının -ki o saniyelerde sanırım kronometreye baktı ki 3 saat olduğunu biliyor- ve Adrien'in ; benimsin asarım da keserim de çünkü annemden sonra değer verdiğim ilk kadınsın tavırlarının başka açıklaması olamaz.

Ve bu noktada Adrien'ı badboy yapanlara şaşırıyorum. Neredeyse tüm hayatı boyunca disiplinli ve sert bir ailedeydi ve buna rağmen arkadaşlarını ailesi olarak görüyor ve her zaman çok tatlı ve kibar.

  Sanırım Vini gibi tatlı birini görür görmez onu badboy hayal etmeye alışmışız.
 
Hayat işte ne yaparsın... Unicorndan Meriçe ,Adrien Agreste'den badboya düşebiliyorsun...

  Yazara tavsiyem kitabı silmeyecekse bile yazım hataları için düzenleme yapması ve ceviz tüketmesi.

  Değerlendirmem fangirl/ fanboy miraculour seviyelerinin tepkileri olacak.

Mavi kalın

Fangirl/Fanboy Miraculour = Kezzap kaç para ki?

Ortalama Bir Miraculour = Wattpaddeki tek kitap olsa belki okunur...

Olayı Bilmeyen İnsan = Bunun diğerlerinden farkı neydi şimdi?

Miraculous Kitaplarına(!) EleştirilerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin