Kitap adı= Sınıf Başkanım || Adrinette Texting
Yazar= IlknurCaglar8
Okunma= 1,3kMerhaba ve merhaba. Bu girişi neden yaptığımı ben de bilmiyorum galiba bir alışkanlık oldu...
Ve hayır konumuz tabi ki bu değil. Aslında kitap yazım hataları olarak ortalama düzeyde olsa da mantık hataları ve basit kurgusu ile beni gözü yaşlı - ki sonradan kan olduğunu fark ettim :) - bırakıyor.
Öncelikle anladığım kadarıyla bunlar üniversite 2 ama işte Allah'ın işine bak öğretmenler de dahil tam kadro aynı üniversitedeler. Ve Marinette sürekli 'Ben sana/ona 7 senedir aşıktım' diyor. Ancak minik bir hesaplama ile bunun en fazla 6 yıl olabileceğini görüyoruz ki Nino'ya aşık olduğunu fark ettiği zamanları saymadım bile...
Ve ismi o kadar kitap ile alakasız ki... Öncelikle Marinette'in sınıf başkanı olması pek bir şey değiştirmiyor. Ve 4 bölümde bırak mesajlaşma telefon konuşması dahi yok. Neyse bu kadar yeter şimdi sıra ss lerde
Anlamıyorum Adrien neden çantasında bir kurabiye kavanozu taşıyor? Ve hepsini yiyebiliyor? Hatırlayacağınız üzere o bir model yani sıkı bir diyet listesi olmalı. Ayrıca neden tuhaf bulduğu için hemen yakalamaya çalıştı? Evet o bir akuma oma o bunu bilmiyordu ki...
Ayrıca eğer Adrien'ın annesi hayatta ve onunla ise HAWKMOTH neyin kafasını yaşıyor?
Hepimiz Plag'in CAMAMBERT aşkını biliyoruz. Ama gerçekten kwami kelimesinin baş harfi dışında nesi kampanyaya benziyor?
Ayrıca Marinette'in tavrını kötü çocuktaki şu salak kıza benzeten tek ben miyim? Bir yerden sonra Adrien'ın badboy çıkmasını beklemedim değil...
Evet Adrien tabi ki sen baban moda tasarımcısı olduğu için ya da yeşil gözlü ve kusursuz ciltli olduğun için değil tamamen sarışın olduğun için modelsin.
Ve hayır kimse kızın bir kwamisi olduğunu öğrenince onun Uğur Böceği olduğunu anlamayacak...
Ve tekrar belirtiyorum 4 bölüm boyunca bi mesajlaşma sahnesi bile yoktu - tabi bu olayı ben de abartıyor olabilirim ama bu saçma olmadığı anlamına gelmiyor-. Bazı olaylar abartılarak ve detaysız anlatılmış. Herşey hemen olup bitiyor. Daha önce o kavanozu parçalayan akuma daha sonra hiç bir şekilde kaçamıyor(!).
Kitap şimdilik 4 bölüm yani yazar hala kitabın isminden 'texting' yazısını kaldırabilir ya da düzenleyip texting haline getirebilir.
Yazara son tavsiyem biraz daha orjinal olup olayları daha iyi aktarmaya çalışması çünkü bu haliyle fazlaca basit...
Benden bu kadar sanırım söylenebilecek herşeyi söyledim.
Mavi kalın.
Fangirl/Fanboy Miraculour= -çığlık atarak duvara kafa attı-
Ortalama Bir Miraculour= Texting nerde?
Konuyu Bilmeyen Biri= Hmm...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Miraculous Kitaplarına(!) Eleştiriler
SaggisticaAdrien Agreste badboy mu ? Evet aslında Plagg vegan ve ben de uğur böceğiyim..