Kitap Adı= Benim Ona Olan Aşkım /Marichat/
Yazar=ChatXxNoir1907
Okunma=2,9kMerhaba ve merhaba. Bugün mükemmel(!) bi kitap ile karşınızdayım. Ama anlayabilmek için beyninizi çıkarmayı unutmayın. Bir kaç gün önce artık mucize kitaplarını okurken hep eleştirmen gözüyle baktığımı ve belki de bu yüzden beğenmediğimi düşündüm. Ve gördüğüm ilk Ladynoir etiketli daha önce okumadığım kitaba atladım. Ve bu arada kocaman Marichat yazısını da görmedim. Ama keşke tek sorun bu diyebilsem... Kitap(!) ilk bölümde hatalar verdi ve kendimi bu kitabı eleştirmemek için zorlasam da bir kaç bölüm sonra tam eleştirmelik olduğuna ikna oldum. Lafı daha da uzatmadan başlasam iyi olacak.
Bu kitap da Marinette'in doğum günü ile başlıyor. Ama buradaki mantık hatası o kadar saçma ki bu pek ilgimi çekemedi.
Ama pardon tabi ki sadece yaşını bilerek onun hangi gün doğduğunu tahmin edebilirsin. Ve Alya yanlış anlama ama çoğu liseye aynı ders kitabı dağıtılıyor. Ki olaylar yeni başlıyor. Devamında tahmin edeceğiniz gibi Adrien ona bileklik hediye ediyor. Ve ertesi gün Marinette ona açılıyor. Marinette eve gidip bir süre ağlıyor ama akuma saldırısı olunca olay yerine gidiyor. Ve Karakedi ile Paris'i kurtarıyorlar. Uğur böceği akşam Karakedi ile konuşmak istiyor ve saat belirleyip ayrılıyorlar.
Ki belirtmeden geçemeyeceğim şu paragraflarda İngilizce ve Türkçe göz yaşları içinde kaldı. Ve bu yazarın büyük harflerle bi derdi olmalı. Hiç bir isim cümle başında değilse büyük harfle başlamıyor. Cümle başını ise zaten otomatik düzeltme yapıyor...
Buraya kadar klişe ama bi mantık doğrultusunda ilerliyor. Devamında ise Marinette Adrien'ın fotoğraflarını kaldırıp orayı siyahla boyuyor. Bunu depresyonda olduğu için yapıyor diyebilirsiniz. Peki neden aynı gün içinde onun arkadaşlığını kaybetmek istemiyorken şimdi bunları yazdı duvara.
Kız sırf Adrien ondan hoşlanmıyor diye onun yaşamayı hak etmediğini düşünüyor. Devamında ise o benim sadece arkadaşım diyor. Hadi ama eminim hepiniz bunu bir arkadaşınıza yapmışsınızdır. Mesela ben de yakın arkadaşlarıma tehdit mektupları yazarım.
Tamam yeterince bu konu ile dalga geçtiğime göre sanırım Marinette bu hareketlerinden sonra Karakedi'yi nasıl reddetti ona bakalım. Ve tabi ki konuşması Adrien ile olan konuşmasından çook farklı!
Peki sizce Adrien bu olaydan sonra ne düşünüyor? Evet, "Keşke Marinette'i reddetmeseydim de elimin altında olsaydı. Neyse hadi Karakedi olup ona çıkma teklifi edeyim." diyor. Gerçekten bi karakteri bu kadar yerin dibine sokmak da bi başarı sayılmalı...
Sonrasında ise Marinette 2 gün geçmeden Karakedi'ye aşık oluyor. Hatta öpüşüp dudakları yumuşaktı muhabbetine falan giriyorlar. Devamını okumamı cidden beklemeyin ama benden size spoiler büyük ihtimalle bunlar bir kaç sene sonra falan evlenir.
Kitapta beğendiğim tek yer Plagg'in bu cümlesiydi sanırım...
Bunu okumayacak bile ama yine de bi umut yazar tavsiye vermek istiyorum. Biraz daha orijinal ol ve artık herşeyi tekrarlama. Bir olay oluyor ve bakış açısı değiştiğinde en fazla 2 kelimeyi değiştirip sona bi cümle ekleyerek kopyala yapıştır yapıyorsun. Bölümlerini uzun göstermeye çalışıyorsun ve bu fazla belli oluyor. Bunu yapma biraz orijinal ol ve mantık hatalarını düzelt.
Şimdilik benden bu kadar.Mavi kalın
Fanboy/Fangirl = Kendimi buradan atasım var!! -gösterdiği yerde duvar var-
Normal Bir Miraculour= -hayatı sorguluyor-
Konuyu Bilmeyen Biri = Ben neden buradayım? Kimim ben?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Miraculous Kitaplarına(!) Eleştiriler
No FicciónAdrien Agreste badboy mu ? Evet aslında Plagg vegan ve ben de uğur böceğiyim..