Hikaye Adı = MİRACULOUS (Tamamlanmış Hikaye)
Yazar = elissevde22
Okunma = 6,13k
Merhaba ve merhaba. Hikayeye geçmeden önce buradan yazara seslenmek istiyorum... Miraculous büyük harflerle yazıldığında ingilizce olduğundan dolayı İ değil I diye yazılır.
Hepsi bu kadardı demek istesem de bu bir başlangıç bile sayılmaz. Yazar ilkokul çıkarsa şaşırmayacağım sanırım. Hayır aslında bunu umuyorum desem daha doğru olur.
Tekrar ediyorum ama YILDIM! Nasıl bir insan daha noktayı bilmeden hikaye yazmaya çalışır(!). Hikayede virgül ağlıyor, iki nokta hayatı sorguluyor ve soru işaretinin gözünde bir damla yaş var.
Bu kadar yazım hatasından sonra dürüst olmak gerekirse pek de güzel bir kurgu beklemiyordum. Ama yine de bir umudum yoktu diyemem. Tabi ki her zamanki gibi hayaller hayran kurgu hayatlar Türkçe dışında bir dil öğrenmek...
Olaylar öyle saçma ilerliyor ki... Mesela Kara Kedinin kaçırıldığını(?) Marinette bayılıp hastaneden çıkıp Alya'ya dönüşümünü gösterene kadar unutuyoruz. Zaten o orada başının çaresine bakar burda Marinette dönüşmekle ve Alya ile dedikodu yapmakla meşgul.
Hayır sadece 'Ben Uğur Böceğiyim.' de diyebilirdi neden direk dönüştü ki neden bunu şimdi açıkladığını da şahsen anlamadım.
Ayrıca Kara Kedi'nin kimliğini daha ayrıntılı bir sahne ile öğrenebilirdi. Ya da yine anlamazdı onun kim olduğunu ve hikaye devam ederdi...
Bölüm başlarını tamamen emoji yapman samimi değil tam aksine saçma olmuş. Bir yerden sonra ise başlıklar tüm bölümü özetliyor...
Ve hayır yazar 7. sınıf. Ama galiba Türkçe dersinden muaf... Ya da anlıyor ancak konuşamıyor.
Bundan sonraki bölümde cidden gözüm kanadı. Geçişler o kadar basit ki ilkokullu diyerek sanırım yazarı yücelttim...
Marinette ile Kedi arasında önceden bir samimiyet varsa bunu en azından bir cümle ile açıklayabilirdin.
Kitaplardaki şu dudak nemlendiricinin tadını asla anlayamadım, anlamıyorum ve galiba anlayamayacağım. Bakın ben de bir zamanlar velettim ve bir tanesini -çilekliydi sanırım- yemeyi denedim ve hayır tadı kokan kokusu ne ise o aromalı DEĞİL! Ama kızmayın ona o Kara Kedi... Bir de neden Kara Kedi'yi bu kadar şerefsiz(!) yaptın. Çocuk flört bile edemiyor çünkü utangaç. Evet büyük laflar ediyor olabilir ama en minik iyi tepkide Marinette'e bağlıyor. Ama direk gelir gelmez Marinette'i ÖPÜYOR! Ve Marinette nefessiz kalana kadar bekliyor!
HAZIR OLUN MARINETTE BİR KIZA(!) AŞIK! Ve yazar Marinette zaten Kara Kedi'nin kimliğini 2. bölümde öğrenmişti. Şimdi neden şaşırdı?
Buradan itibaren yazarı suçlamıyorum çünkü galiba kafası güzel... Hayır Adrien ne ara öğrendi ve Marinette ne ara unuttu. Bunu sorgulayan tek kişi olamam değil mi?
Zaten buraya kadar okuyabildim... Yazara tavsiye aralardaki yazar notlarını kaldır, yazım ve mantık hatalarını düzelt. Ve Türkçe dersini iyi dinle...Benden şimdilik bu kadar..
Mavi kalın.
Fangirl/Fanboy Miraculour = Beynimi hissetmiyorum... Ben kimim?
Ortalama Bir Miraculur = Anlayamıyorum! Biri bana help!
Konuyu Bilmeyen Biri = - gözündeki kanı silerken- İdare ederdi sanırım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Miraculous Kitaplarına(!) Eleştiriler
Não FicçãoAdrien Agreste badboy mu ? Evet aslında Plagg vegan ve ben de uğur böceğiyim..