Not=> Wattpad sorun çıkardığı için ss kullanamadım bu yüzden olayları özetleyerek yorumladım. Umarım sıkmamışımdır =).Kitap(!) Adı- Güzel ve Çirkin
Yazar- Maribugbk
Okunma- 1,5k
Merhaba ve merhaba. Uzun süredir o kadar ship kitabı okudum ki artık bağışıklık kazandım derken bu kitabımsı şeyi(?) buldum. Gerçekten ne desem bilmiyorum... Zaten hikayeyi yazan kişi de okuyucuya acımış olacak ki olayların seni sinirlendirme seviyeleri orantılı olarak artıyor. Benim levelim bölüm sonu canavarına yetmedi bir yerde artık okumaya dayanamadım.
İlk olarak neden bilmiyorum ama yazar her şeyde cennet gibi diyor. Gözüne ışık giriyor cennet, annesi yemek yapıyor cennet, akşam gökyüzüne bakıyor cennet... Bir yerden sonra kızın kafasındaki cennetten korktum bile diyebilirim...
Hikayede sanırım Alya ve Marinette yeni bir okula başlıyor. Olaylar da ilk günün sabahından başlıyor. Klasik ve aslında klişe sayılan bir başlangıç.
Bi de şunu belirtmeden geçemiycem neden kızın göz rengini yeşil yaptın? Fakat nedense attığın resimlerde bile kızın gözü mavi... Önce bunu pek önemsemedim ama sonradan farkettim ki yazar böyle bir değişiklik eklediyse bunun sorumluluğunu almalı. Yine de internette basit kelimelerle minik bi araştırma yaptım. Yani internette 'marinette with green eyes' yazıp görsellere baktım...
Ve o kadar çok yeşil göz buldum ki yazarın bu şeye(!) hiç bir şekilde çaba bile göstermediğini tekrar daha anladım.
Devamında cümleler o kadar basit ki... Herkes birbirini tanımıyor'dan sonra pek de umudum kalmamıştı zaten...O bunu yaptı ve ben bunu yaptım deyip duruyor. Hatta Alya ata bak yazsa bu cümlelerden daha mantıklı olurdu. Neyse dediğim gibi bunlar hala minik meseleler...
İlk ders biter Marinette ve Adrien tanışır... Adrien saçma bi sebepten kıza kükrer(!) -fazla da şaşırmamak lazım çünkü iki cümlede bir kükremeye devam edecek-. Aslında Adrien burdan bile bad boy havası veriyor. Sonra kızı duvara sıkıştırıyor kız masum bakayım da gitsin derdinde, Adrien kızın parfümünü kokluyor ve bunlar hala sınıfta ?!
Tamam sakin olmalıyım... Galiba fazla sinirlenmiş de olabilirim ki bunun sebebi devamını biliyor ya da abartıyor olmam da olabilir. Aslında 1 hafta önce yazmaya başladım ama kelimeleri toparlamakta zorlandım sonra da wattpad sorun çıkardı. Şu an bile notlarıma yazıyorum. Tamam konuya geri dönelim.
Marinette Alya ile bahçeye çıkıp bi banka oturuyor. Uzaktan Nino geliyor ve arkadaş olmak istediğini söylüyor ama sadece Alya ile... Alya da hiç ben arkadaşımı satmam demiyor ve çocuk oturabilsin diye Marinette yerde ıslak çimene oturuyor. Bi süre sonra Marinette sıkılıyor ama Alya bunu takmıyor bile. Marinette de okula dönüyor ve bad boy- pardon Adrien ile çarpışıyor biraz tartışıyolar ordan Adrien 'Ben Adrien Agreste ve tanıştığımda hiç memnun olmadım' diye atarlanıp gidiyor. Tabi arada kükrüyor falan... Ben Adrien karakterine bayılıyorum ama bu sahneden sonra en az yarım saat kendi kendime delirdim. Hayır bundan korkmalı mıydık. Her seferinde kükreyip gidersen tabi ki memnun olmazsın.
Marinette korka korka sınıfa gidiyor sonra Alya ile Nino giriyor buraları geçsem de olur kısaca Alya ile Marinette barışıyor ,Adrien kızın ismini öğreniyor ve arada gelen bi hoca Marinette'e yürüyor. Ha bir de Nino Adrien'ın zihnini okudu.
Ve demeden geçemiycem çok gereksiz bir şekilde emoji kullanmış. Mutluyum dedikten sonra emoji kullanmasının mantığını şahsen anlamadım.
Akşam sınıfta Adrien ile konuşan kıza laf atan Marinette; akşam balkondayken ona laf atan serserilere cevap veriyor. Sonra sabah oluyor okulda önceki güne benzer olaylar oluyor ve yine bahçeye çıkıyorlar. Bu sefer banka Marinette oturuyor. Bi anda Adrien geliyor ve kızı sürükleyerek götürmeye çalışıyor gelmeyince de bağırıp tam yumruk atacakken Marinette'in masum bakışları ilk defa işe yarıyor ve atmıyor.
Bundan sonra ne oldu bilmiyorum çünkü okumadım. Ve pişman değilim. Bu bad boy olayları beni fazla geriyor bu yüzden biraz fazla patlamış olabilirim.
Mavi kalın
Fanboy/Fangirl Miraculour=-DELİRDİ-
Ortalama Bir Miraculour= Eğer bu okuduğum uğur böceği ve kara dedi ise izlediğim ne? İzlediğim uğur böceği ve kara kedi ise okuduğum ne...
Konuyu Bilmeyen Biri= Yine mi badboy(!)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Miraculous Kitaplarına(!) Eleştiriler
Non-FictionAdrien Agreste badboy mu ? Evet aslında Plagg vegan ve ben de uğur böceğiyim..