Merhaba ve merhaba. Buraya yazmayı cidden özlemişim. Bu hissi anlatmak zor... En sevdiğin şarkıyı bağırarak söylemek gibi bi şey yani kısacası rahatlatıcı.
Aslında kitap eleştirisi yapmak isterdim ama iyi bi tane bulamadım ben de geçen seferki gibi 1 ship+1 konu yapmak istedim.
Aslında Ladynoir shipine bayılıyorum ama kimse Ladynoir yazmıyor... Bazen Ladynoir etiketli kapağında bile Ladynoir olan kitaplar bulmuyor değilim ama sebepsizce hepsi marichat çıkıyor. Ladrien'den iyi en azından -ki o da en sevdiğim shiptir- çünkü Ladrien yazınca da anti-ladrien kitabı(!) ve bi iki tane saçma karalama çıkıyor.
Ki hakkında en çok konu bulunabilicek ship ve devamında kolayca diğer shiplere göz kırpabilirsin. Ve Marinette Adrien'dan hoşlansa bile Kara kediden de etkileniyor yani mantıksız da değil.
Bu ship konusunda acayip şanssızım. Ne zaman bi ship sevsem ve onun hakkında bi şeyler arasam bulamıyorum...
Ki bunda yazarlarda da suç var. Kimse farklı olup Ladrien ya da Ladynoir yazmıyor. Herkes birbirinin kopyası Adrinette yazma peşinde.
Ve konumuza gelecek olursak... Hiç bu yeni çıkan çoğu şarkının saçma olduğunu fark ettiniz mi? Sanırım bu sebepten ben uzun zamandır sadece eski şarkılarımı dinliyorum. Bu şimdiki popüler(!) şarkılar beni pek sarmıyor. Ve afedersiniz ama 13 yaşındaki bi veledi dinlemek bana cazip gelmiyor. Ben çocuğa tatlı diyince tuhaf hissederken liseli kızların konserinde çığlık atması... Buna yorum yapmasam daha iyi olur.
Bi de hiç bi duyguyu hissedemiyorum belki o yüzden de sevmiyor olabilirim. Kalplerinin soğukluğundan mıdır bilmem bana orada aşığım ölüyorum dese bile mimiğim oynamıyor.
Oysaki bazı eski şarkıları dinlerken bile bi kötü olurum boğazım acır ya da hiç derdim yokmuşçasına sırıtırım.
Bende şöyle bi huy vardır ben bi şarkıyı dinleyeceksem ona aşık olmalıyım. Defalarca ard arda dinletmeli kendini bana ya da gün içinde fark etmeden mırıldanmaya başlamalıyım. Sözleri saçma ve anlamsız olduğu için değil o sözü 40 kere düşündüğüm için aklıma takılmalı. Belki de abartıyorumdur kim bilir...Bu sefer kısa oldu ama sanırım aklımdakileri aktarabildim. Geçen seferki gibi 3-5 önerim olacak.
Mavi kalın
Mirkelam- Hatıralar
Yeliz- Bu Ne Dünya Kardeşim
Manga- Işıkları Söndürseler Bile
Alper Kul- Seni Sana Sen
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Miraculous Kitaplarına(!) Eleştiriler
Non-FictionAdrien Agreste badboy mu ? Evet aslında Plagg vegan ve ben de uğur böceğiyim..