Şort Etkisi Bebeyim

243 15 11
                                    

Kitap Adı = Herşey Yerli Yerine Oturmuştu Derken (Adrinette Serisi 1. kitap)
Yazar= myheartNaLu
Okunma= 6,6k

Merhaba ve merhaba. Bugün yine anlatım tarzıyle beni benden alan bi kitap hakkında konuşucam. Öyle ki belli bir zeka seviyesinin altındaki insanlar anlayamıyor... Çünkü sadece okumak bile tam bir işkence, öyle ki 7-8 bölüm anca okuyabildim.

Öncelikle hikayemiz her zamanki gibi bi anda vahiy inen kızımızın sabah okula farklı bir tarzla gitmeye karar vermesi ile başlıyor. Okula geldiğinde ise Adrien ve Nathaniel'in tepkisi ile kendinizi istemsizce giyindiği kısma gidip acaba kız çıplak mı geldi diye sorgularken bulabilirsiniz. Çünkü bir şort ile kız Adrien'ı kendine aşık etmekle kalmıyor çocuğun içinden bir maço çıkarıyor bununla da kalmayıp kızıl saçlı oğlanımıza da cesaret aşılıyor.

Devamında Nathaniel kızı okuldan sonra parka çağırıyor. Bunu duyan her gün okuldan onu alan koruması ve asla böyle şeylere izin vermeyen disiplinli bir babası olan Adrien ikisini takip ediyor ve konuşmalarını dinliyor.

Marinette 'Sen benim kardeşim gibiydin falan. Bunu bana nasıl yaparsın filan' deyip tokadı basıp evine dönüyor. Ve bu sırada izin almakla ilgili her bölüm sorun yaşayan -tamam daha fazla abartmiycam- Adrien dönüşüp Marinette'in evine gidiyor.

Az biraz sohbetten sonra bi anda öpüşmeye başlıyorlar. Sonra ise Marinette bi eli dudağında kalakalıyor. Ne kadar da romantik(!)...
Ki Karakedi geri dönüşmemişti ya da kimliğini söylememişti ama sonraki gün Adrien ile sevgililer...

Ve bu arada tamam Paris'te yaşıyor olabilirler ama bu demek değil ki bi Londra tatili 30 TL... Biraz daha yüksek bi sayı vermelisin çünkü sadece uçak parası daha fazladır... Evet otobüsle gidiyorlar ama yine 30 TL'den pahalı olması lazım. Son olarak 10 saat değil molaları da hesaplarsan en fazla 7 saat tutar. Tabi bunlar minik(!) detaylar...

Ayrıca okul otobüsünde de öpüşmeleri... Galiba bunu yazan kişi liseyi sadece film/dizilerden tanıyor çünkü normal şartlar altında en iyi ihtimal disiplin yersin ama bunlar bayaaa bi rahat...

Otel sahnelerindeki mantık hatalarından önceden bahsetmiştim o yüzden sizi sıkmadan başka hatalara bakalım. Galiba Marinette kuaför çünkü belki de saatler harcanmış bu saçı çok kısa bi sürede tek başına yaptı... Bunun dışında yine Adrien ve maçolukları...

Devamında yetenek fışkıran kızımız tek günlük çalışmayla 5-6 farklı dans kareografisi, kostüm ve makyaj ile tüm Londra'ya konser veriyor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Devamında yetenek fışkıran kızımız tek günlük çalışmayla 5-6 farklı dans kareografisi, kostüm ve makyaj ile tüm Londra'ya konser veriyor. Tabi bunlar Marinette için bebek işi yani önemsiz(!) bi detay.

Ve bunlar liseli değil mi yani aynı yatakta sadece iç çamaşırlarıyla uyumalarını bi tek ben garip bulmuyorum umarım... Ve her kapı çaldığında Marinette kapıyı açıp karşıdaki kim diye bakmadan bağırıyor??

Olaylar bununla da kalmıyor ve o ikisi devamını bizim tahmin edeceğimiz(!) şeyler yapıyor ama hala 16 yaşındalar!!

Marinette eve geldikten sonra ailesinin Adrien ile sevgili olmasına bu kadar sevinmelerine şaşırmayın muhtemelen düşünceleri şu yönde ' He he he he. Hem kızdan kurtulucaz hem de zengin damadımızın parası ile hayatımızın tadını çıkarıcaz.' Ki onlara hak vermemek zor...

Sonraki gün Marinette o gün buluşacağı Adrien'a hediye almak için alışverişe çıkıyor ve bi çocukla tanışıyor. Çocuk buna aşık oluyor sonra ise kız Adrien ve Lila'yı öpüşürken görüyor ve ayrılıyor.

Bundan sonrasını okursam beynim dayanamayıp bana tekme atacaktı bu yüzden burda okumayı bıraktım.

Genel olarak basit ve saçma bi kitaptı. Verebileceğim pek bi tavsiye yok sil ve baştan başla...

Bölümü yazmak için zar zor vakit bulabildim umarım beğenenirsiniz =).

Mavi kalın

Fanboy/Fangirl Miraculour= Anlıyorum... -beynini tekme atmamaya ikna etmeye çalışıyor-

Normal Bir Miraculour= S A Ç M A L A N D I N

Konuyu Bilmeyen Biri= Fazla mantık hatası var...

Miraculous Kitaplarına(!) EleştirilerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin