Kitap Adı = Ortaya Çıkan Sır
Yazar = chase_demigo
Okunma = 6,39kMerhaba ve merhaba. Bugün o kadar kötü olmayacakken ipin ucunu kaçıran bir kitapla karşınızdayım.
Yazım hatalarına girmeden önce zaten kitaptaki mantık hatalarından o kadar beynim bulandı ki yazım hatalarının ne kadar fazla olduklarını ilk önce fark edemedim. Bence yazar bunu yazım hatalarını kamufle etmek için bile yapmış olabilir.
Hayır kız galiba liseye gidiyor ama 19 yaşında. Gabriel gibi oğlunun doğum gününü kutlamasına bile izin vermeyen biri onun KALICI olarak Marinette ile kalmasına izin veriyor. Daha aralarında bir şey yaşanmadan kız 1 haftalık hamile kalıyor -sanırım ilk gece olmuş... Adrien senden hızlısı mezarda onu da sen gömdün heralde- ve düğüne gerek duymadan direk evli oluyorlar?
Bakın bunlar sadece belli başlı hatalar. Mesela Master Fu kimliklerinizi söyledikten bir kaç dakika sonra dönüşemezsiniz diyor fakat yazarın bile bunu 2 satır sonra unutmasından bahsetmeyeceğim bile.
Yazım hatalarına ise pek giresim yok. Yani şu HAWKMOTH kelimesine internetten ya da ne bileyim youtube'dan bakmak ne kadar zor olabilir. Şimdiye kadar kendimi internetleri çekmiyordur diye avutsam da fark ettim ki internet olmasa zaten bölümleri yükleyemez.
Tüm bunları yine geçiyorum... Sabine sen bir ANNESİN ne demek sana '1 ay önce evlenmeye karar verdik' diyen kızını 'Ne kadar güzel haber' dercesine onaylamak. Tamam bizimkiler gibi olmasını beklemedim de kardeş bu kadar da rahatlık çok da mantıklı olamıyor.
Dürüst olmak gerekirse en son basın wefat(!) edince okumaya devam edemedim.
Beni en çok sinirlendiren 2 şey var. 1 tek kaş filminin ikinci filminin çıkacak -ya da çıkmış- olması. 2 bu saçma kitapların binlerce okunurken uğraşılarak yazılmış kitapların hep gerilerde kalması. Sanırım bu da wattpad kullanan kitlenin seviyesini çok güzel anlatıyor.
Benden şimdilik bu kadar. Sanırım yazılabilecek herşeyi yazdım.
Mavi kalın.
Fangirl/Fanboy Miraculour = Sanırım ağlayacağım... Pardon kanmış.
Ortalama Bir Miraculour = NOLUYO OLUM BURDA!
Konuyu Bilmeyen Biri = -beynini yavaşça ve özenle zemzem suyuyla yıkadı-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Miraculous Kitaplarına(!) Eleştiriler
Non-FictionAdrien Agreste badboy mu ? Evet aslında Plagg vegan ve ben de uğur böceğiyim..