Yazar(!) = Ranaluay
Merhaba ve merhaba. Aslında bugün tam Ladynoir havamdaydım. Ama wattpad ladynoir ararken karşıma bu yazar(!) çıktı.Umarım sadece sahte bir hesaptan şakasına atılmıştır.
Bakın burada herhangi bir şahsa direk hakaret etmek istemiyordum ancak nasıl bir yazarın 3 kitabının kapağı aynı olur ve hiçbiri Türkçeye benzemez. Tamam tek bir shipe hitap etmek istemiyor olabilirsin ama en azından bunlar için bi yarım saat falan uğraş.
İlk kitap(!) bu ve merinette kim bilmem ama MARİNETTE çok tatlı bir kızdır. Aslında yukarıdaki ss herşeyi anlatıyor. Ama son bir not daha: illa bitirmek zorunda değildin. Yani yazım ve mantık kurallarına uyarak ve sonu biraz daha orjinal yaparsan güzel bir oneshot olabilir.
Ve ikinci kitap ve evet yazar başlığa bile özenmemiş. Adı "öğür böceğinin yeni aşıkı". Her ne kadar diğer kitaplarda bunu yapmayacak olsam da bu sefer tüm bölümlerin ssini atıyorum.
Arkadaş ben bu kadar dram görmedim. Bak gözümden bir damla düştü.Pardon gözüm kanamış...En azından Ladynoir aşkından bahsedebilirdin. Ama sanırım bundan bile aciz...
Gerçekten gözlerim kanıyor !! Parencess mi prencess mi onunda bir fikri yok. Ve bilgin olsun Karakedi geri dönüşümde 'Pençeler gitsin!' diyor. Ve son bölüm... Hazır olun çok beklenmedik bir son bizi bekliyor.
İyi tarafından bakacak olursak ilk bölümü izlemiş...
Ve son kitap "yeni bir aşık marichat". Sanırım buraya kadar yazdıklarımı tekrarlamama gerek yok. 1 bölümlük, saçma ve kötü.
Yazara tavsiyem hepsini silip baştan başlaması ve biraz daha konuyla alakalı hayran kurgu okuması.
Bugünlük de bu kadardı.
Mavi kalın.
Fangirl/ Fanboy Miraculour = -çığlık-
Ortalama Bir Miraculour = Bazen sadece merinette gibi ölmek istersin...
Konuyu Bilmeyen Kişi = Bunun Türkçe olması mı gerekiyordu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Miraculous Kitaplarına(!) Eleştiriler
Non-FictionAdrien Agreste badboy mu ? Evet aslında Plagg vegan ve ben de uğur böceğiyim..