Bayadır yoktum biliyorum ama insan bi kere tembelliğe alışmasın bi süre sonra nefes almaya bile üşeniyor...
Bu süre içinde şunu anladım bunu çözdüm diyemiyorum çünkü gerçekten boş geçen zamanlardı. Ama sevdiğim birinin tavsiyesiyle harika bi anime izledim ve sanırım boş olmayan nadir şeylerden biriydi.
Biraz kıskancımdır o yüzden animeyi söyleyesim yok ama yine de bi anime önerebilirim tabi ki =).
No game no life
Neyse o kadar zamandan sonra tabi ki anime konuşmaya gelmedim. Uzun zamandır miraculous okumuyorum yani bölüm eleştirisi en erken 2 güne falan gelir. Ama ben bile emin değilim seçeceğim kuguya bağlı.
Eğer yeni bölümleri takip ediyorsanız anlayacağınız üzere bu aralar önce yeni bölüm sonra onun çevirisini bekliyorum ki gelmiyor... Bi sene ingilizce hazırlık okudum ve insan benden ingilizce dublajı ana dilim gibi anlamamı bekliyor ama anlamıyorum... Altyazı olsa illa anlarım ama normal konuşmalarını bi türlü anlamıyorum. Neyse buraya dert yakınmaya da gelmedim.
Eminim artık konuyu söyle diyorsunuzdur... Aslında konuyu ben de bilmiyorum uzun zamandır yazmayınca azıcık paslanmışım. Duyuru değil de kısa bi sohbet şeklinde olsun istedim.
Lafı fazla uzatmasam iyi olacak. Kısacası geri döndüm ve yarın normal bi bölüm gelecek.
Kendinize iyi bakın
Mavi kalın =)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Miraculous Kitaplarına(!) Eleştiriler
Non-FictionAdrien Agreste badboy mu ? Evet aslında Plagg vegan ve ben de uğur böceğiyim..