Kitap(!) Adı = Vampir Sevgilim Chat Noir - acaba konu ne ?-
Yazar Adı = C_dilara_1903
Okunma = 9,54k - Umarım bottur...-Merhaba ve merhaba demeden sizi uyarıyorum; bu kitabı sesli okumayı denemeyin. Çünkü bu her şeyden önce baya sağlam bir akciğer istiyor.
Neden mi? Çünkü kitapta nokta virgül yok yazar bam bam bam saçmalamış. Bu da beni ailesine 'Sizin çocuğunuz ilkokul terk mi? ' demeye itiyor.
Dürüst olmak gerekirse başlangıçta da pek umudum yoktu. Ama bir yerden sonra; önce kendimi sonra yazarı en en sonda da telefonumu atmak istedim. Aslında tüm bölümler ss alınabilir. Ama ben şimdilik en kötülerini atıcam.
AMAN TANRIM CHAT VAMPİR ÇIKTI! Şaka bi yana iyi bir betimleme ve NOKTA ile şimdilik(!) düzelebilirdi eğer hahahaha olmasaydı...
Buradan anlıyoruz ki Fransa islamiyeti kabul etti. Ki bunu yazar da açıklıyor. Marinette'i müslüman yapmış... Ve yine anlıyoruz ki yazarın bir ego sorunu var çünkü karakterden çok onunla muhattap oluyoruz. Tişikkirler sipirmin.
Ama bir yerden sonra şunu fark ettim eğer NOKTA kullanarak - buna fazla taktım çünkü sadece paragraf başları büyük harf. Ve nokta olsaydı telefon zaten otomatik düzeltme yapardı.- yazar büyük ihtimalle gerçekten ilkokul ve ona sürekli 'Evlencez biz senle. 2 kızımız olcak onlarla şeker yiycez . Taam mı?' diyen bir platoniği var.
Kalanında anlatılmaya değer çok bir şey yok aslında. Alacakaranlık kitabının Miraculous isimleriyle Türkçe ile alakasız şekilde yazılmış özeti.
Buradan yazara tavsiye vericek olursam... Wattpad kasacağına git ve biraz Türkçe öğren. Ve son olarak HAWKMOTH !!!
Aslında daha da uzatabilirim ama bu kitap(!) bunu hak eder mi bilmem.
Mavi kalın.
Miraculour Fangirl/Fanboy = ÖLÜYORUM !!
Ortalama Bir Miraculour = Gözlerim kanıyor , pişmanım...
Olayı Bilmeyen İnsan = Bu ne mq ?
Extra
Alacakaranlığı Bilmeyen İnsan = Aslında iyi olabilirmiş.
-okuduktan sonra-
Alacakaranlığı Bilen İnsan =SİNİRDEN AĞLAYACAĞIM !!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Miraculous Kitaplarına(!) Eleştiriler
Non-FictionAdrien Agreste badboy mu ? Evet aslında Plagg vegan ve ben de uğur böceğiyim..