Kitap Adı= All I Need
Yazar Adı= space-turtle
Okunma= 3,1k
Merhaba ve merhaba. Aslında bugün çok mutluyum ve biraz övmelik bir kitap ararken bunu buldum. İlk bölümün yarısına kadar fazlasıyla beğendim de aslında. Ama sonra öyle bir mantık hatasını yakaladım ki... Ve devamı arkasından geldi. Sonuç olarak şu anda bu bölümü yazıyorum.
Biri artık cidden sırf bu yüzden bana dalabilir biliyorum ama yine anca ilk 1 bölüm okuyabildim. Ki zaten 4 bölüm falan var. En son dün yazmaya devam edeceğini duyurmuş(!). Umarım en başından başlar da ikimiz de rahatlarız. Ve keşke en azından başlığın küfürsüz olsaydı da sonradan sövseydin... Ve tabi ki yayarım canım. Bugün ilk iş gazeteye ilan vericem.
Biliyorum yazım yanlışlarına değinmekten vazgeçtiğimi söyledim ama 'ğ' ağlıyor desem yeterli sanırım...
Gerçekten bi mantık ile başladı gibi ama o dediğim hatayı yaptı. Özetlemek gerekirse olaylar Marinette' nin ilk Uğur Böceği olarak görevinden sonra başlıyor. Ki oradaki kafa karışıklığı hoşuma gitti. Daha sonrasında Karakedi geliyor ve komik sayılabilecek bir konuşma geçiyor. Buraya kadar iyi.
Devamında Marinette Karakediye adresini nasıl bulduğunu soruyor. Karakedi de bir arkadaştan diyor. Marinette ise Alya'ya sinirleniyor. Olay şu ki; Alya Adrien'a Marinette'nin adresini vermez çünkü ilk tanışma anlarından sonra Alya da yanlış anlayıp ona sinirlendi. Marinette ile barıştıklarını bile henüz bilmiyor.
Marinette söylemiştir diyebilirsiniz ama Marinette de Alya ile o gün tanıştı yani hemen yetiştirmez.
E o zaman bu kedi bu evi nasıl biliyor!
Bunları geçersek pembe patili ateş saçlı bir t-rex(!) en azından yaratıcı tamam da en azından bir ismi hak ediyordu. Ve Adrien eğer 10. sınıfa gidiyorsa kesinlikle 54 yaşında. Hey gülmeyin! Hatta eminim emekli olmak için uygun zamanı bekliyordur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Miraculous Kitaplarına(!) Eleştiriler
Non-FictionAdrien Agreste badboy mu ? Evet aslında Plagg vegan ve ben de uğur böceğiyim..