İNTİHAR ETMEK💚KİTTY NOİR

437 24 14
                                    

Kitap Adı= Mucize: Siyah Kedinin İntiharı (KittyNoir)

Yazar adı =  soul_alexandra

Okunma = 8,34k

Merhaba ve merhaba. Bugün şaşırtıcı bir şey yaparak üzerinde uğraşılmış bir kitap inceliyorum. Evet uğraşılmış ama bazı irili ufaklı eksiklikler ve fazlalıklar da yok değil.

Yazar 4 kitaplık bir seri ile olayları anlatıyor ve 4. kitaba hala devam ediyor diye biliyorum. Dürüst olmak gerekirse bunları okurken bir gece sabahladım. Ama her saniyesinde o heyecanı vesaire yaşayabildim mi orası tartışılır.

  Öncelikle galiba otel fikrini "Ölümcül Oyuncaklar" daki vampir otelinden esinlenmiş çünkü bir çok noktada benzerliklerini yakaladım. Ama dediğim gibi bu konuda o kadar da emin olamadım.

  Devamında ise intiharı çok basitleştirdiğini düşünüyorum. 'İntihar etsem mi?' , ' Hadi intihar et!' gibi cümleler her 2 satırda en az 3-4 kez geçiyor. Öyle ki bir yerde konu sadece 'Marinette intihar edecek mi acaba?' üzerinden gidiyor. Evet sen intiharın basit bir şey olmadığını biliyor olabilirsin ama bu kitabı okuyan bir çocuk bunu fark edemeyebilir.

  Tabi ki kitapta aksiyon ve hareket var ama  hikayenin genelinde olaylar o kadar yavaşlıyor ki insanı boğmaya başlıyor.

  Kötü karakterler hep aynı kalıyor. Yani demek istediğim farklı kötü kişiler daha fazla olmalıydı. Evet bir kaç tane var ama sence de 4 kitap için çok az değil mi? Ve bir ara gelen Türk karakter o kadar da mantıklı olamamış.

  Açıkçası Marinette'i öldürebilmesi cesaret işiydi ve şu saçma 'baş karakter ölmez ,ölemez ve ölmesi teklif dahi edilemez' klişesini önlüyor. Ama bunun da yazar konuyu toparlayamayınınca çok bir önemi kalmıyor.

  Dediğim gibi o kadar da kötü sayılmaz. Ufak bir düzenleme ile olmayacak iş değil.

  Benden şimdilik bu kadar.

Mavi kalın.

Fangirl/Fanboy Miraculour = SIKICI ama yoklukta gider.

Ortalama Bir Miraculour = Daha fazla aksiyon olabilirdi onun dışında güzel.

Konuyu Bilmeyen Biri = Güzel aslında...

Miraculous Kitaplarına(!) EleştirilerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin