Yoongi
Sledoval som ho. Ležal na mojej hrudi a pery mal jemne pootvrené. Strieborné vlásky mal do každej strany a jeho drobné rúčky ma jemne obímali. Pritiahol som si ho k sebe a dal mu malý bozk do vlasov.
,,Mmm," pomrvil sa a otvoril tie nádherné kukadielka.
,,Dobré ránko," pozdravil som a on na mňa rozospato pozrel.
,,A- Aj tebe," zakoktal a jeho líčka nabrali ružový odtieň. Ooo, to je kawaii!!! Okay, teraz sa chovám ako nejaká anime školáčka, ale on je tak roztomilý.
Sadol si a prehrabol si vlasy.
,,V poriadku, Chimmy?" pohladil som ho po ruke.
,,No, hej. Len... je to divné... takto spať... s tebou," znovu sa začervena. Ja som sa posadil a zasmial sa.
,,Nebodaj som nepohodlný?" usmia som sa.
,,Nie, teda... áno...teda nie," koktal a ja som ho zvalil pod seba.
,,Yoongi!" vypískol a ruky mi zaprel do hrude. Ja som sa zaprel rukami vedľa jeho hlavy a hľadel mu priamo do očí.
,,Čo máš dnes v pláne?" spýtal som sa.
,,No, ja... neviem. Čo povie Joon.. Lebo vraj máme dva týždne voľno. Vďaka tebe," usmial sa.
,,Vidíš? Ja som ti vravel, že som génius," naklonil som sa k nemu a dal mu pusu na líce.
,,J-Ja... radšej idem," odtiahol ma od seba, celý červený ako paprika, a postavil sa.
,,Máš úžasný zadok," hlesol som.
,,Hyung!" zahriakol ma a ja som sa zasmial.
Och, Chimmy... keby ty len vieš, čo mám v pláne s tvojím zadočkom.
Jimin
Vyletel som z izby a vletel do svojej, ktorú som zdieľal s Hobim.
,,No, že sa ti aj uráči prísť domov, mladý pán!" zasmial sa a ja som sa hodil na posteľ.
,,Kde si bol?" spýtal sa.
,, U Yoongiho," odvetil som a pozrel na neho so zmäteným pohľadom.
,,Ále, takže som mal pravdu?" uškrnul sa.
Len som prikývol. Hobi mi už dobrého pol roka tvrdí, že Yoongi je do mňa zamilovaný, ale ja som mu to stále neveril. Ako by som aj mohol, keď Yoongi je ako zamknutá kniha, ktorá je napísana v latinčine.
,,Ako sa mám teraz chovať? Dal mi pusu na líce!!! Veď to nie je normálne!" schoval som si tvár do dlaní.
,,No, čo? Dáš si obtiahnuté tepláky a trénovať budeš bez trička," hlesol.
,,Myslíš?" spýtal som sa nedôverčivo.
,, Neboj. Yoongi bude mať či robiť, aby ťa nepretiahol hneď namieste."
YOU ARE READING
singularity (Yoonmin)
Fanfictionmilovali. hádali. a ako vlastne dopadli? veď obaja boli výnimoční...