10

898 89 5
                                    

Tretia osoba

Prešiel mesiac. V dorme panovala skvelá atmosféra. Chalani sa chystali na ďaľší comeback a Yoongi s Jiminom? Bolo ťažké ich od seba odtrhnúť. Jimin zistil, že Yoongi je extrémne žiarlivý a Yoongi zasa zistil, že Jimin je ešte väčší mochi koláčik, ako si myslel.
Zdalo sa, že obaja našli to, čo hľadali... lásku.

Jimin

,,Hyung, otvor!" klopal som na dvere, ktoré viedli do Genius Lab alebo Yoongiho štúdia..

,,Naťukaj si kód, ty pabo!" ozvalo sa zvnútra.

,,A kde ho vezmem? Čo mi ho Hobi zo zadku vytiahne, či čo?" vyhŕkol som.

Zrazu sa dvere otvorili a stál v nich Yoongi.
Naklonil sa ku mne a jemne ma pobozkal.

,,Prekvapuje ma, že si si za tie roky nevšimol, že je to tvoj dátum narodenia," uškrnul sa a pustil ma dnu. Dúfam, že vám nemusím hovoriť, že som bol červený až na zadku.

Položil som mu tanier s jedlom na stôl a zvalil sa na jeho gauč, ktorý sa neustielal od dôb toho týpka, čo menil vodu na víno.

,,Vidím, že eomma znovu varil," usmial sa a sadol si ku mne.

,,Uhmmm," prikývol som a pritúlil sa k vankúšom, ktoré tam boli.

Zrazu si lahol ku na mňa a ja som sa zasmial.

,,Hyung si ťažký!" vypískol som.

,,Ja viem, ale chcem sa vrátiť k tomu, že čo ti kto bude vyťahovať z tvojho krásneho zadočku," zaprel sa rukami vedľa mojej hlavy a hľadel mi priamo do očí.

,,No, to som zvedavý, čo mi povieš teraz, pán Žiarlivý," zachichotal som sa.

,,Jediný, kto ti bude niečo vyťahovať zo zadočku, budem ja. Jasné?" naklonil sa.ku mne a začal mi krk obsypávať jemnými bozkami.

,,Áno, daddy," zavzdychal som a nechal sa unášať tým príjemným pocitom, ktorý som pri ňom zažíval, skoro, stále.

Milujem ho.

Yoongi

Chvíľu sme ležali vedľa seba, no potom ma Chim donútil, aby som sa najedol.

Ako som jedol, sledoval som ho, ako sa snaží hrať na klavíri. Nedá sa povedať, že mu to nešlo, ale treba aby ešte cvičil.

,,Ukáž," sadol som si vedľa neho a ponaťahoval si prsty.

,,Čo mi zahráš?" oprel sa o moje rameno.

,,Serendepity," hlesol som a on sa začervenal.

Dotkol som sa klávesov a začal hrať. Onedlho som začul jeho tichý spev. Musel som sa usmiať.

Bola to jedna z tých chvíľ, kedy som bol rád, že som to nevzdal.

singularity (Yoonmin)Where stories live. Discover now