Yoongi
Slušne som sa obliekol a zišiel dole do obývačky.
,,Kam ideš?" spýtal sa ma Joon, ale ja som ho ignoroval. Keby mu poviem kam idem, tak by ma zrejme pretrhol cez koleno. Ale toto je jediná šanca, ako dať celé toto dohromady. Ticho dúfam, že to dobre dopadne.
Jimin
Jin zaspal na mojej posteli a ja som ho nemal dôvod budiť. Dal som si horúcu sprchu a prezliekol sa do boxeriek a bieleho trička s dlhým rukávom. Vyšiel som z izby a prechádzal sa po dorme. Moje nohy, ale zastavili pri jeho dverách. Stisol som kľučku a vošiel dnu. Dvere sa za mnou zavreli a ja som zostal v izbe sám. Nemal tu veľa vecí a napočudovanie, tu mal upratané. Ľahol som si na jeho posteľ a zhlboka sa nadýchol. Jeho omamná vôňa, ktorou boli nasiaknuté periny, ma donútila sa usmiať. Cítil som sa v bezpečí. Mal som pocit, že tu je so mnou, ale keď som otvoril oči... bol som opäť sám.
Yoongi
Zaklopal som na dvere a vošiel dnu.
,,Dobrý deň," pozdravil som a uklonil sa.
,,Vitaj, Yoongi!" povedal s úsmevom CEO spoločnosti Big Hit. Pokynul mi, aby som si sadol do kresla oproti a ja som poslúchol. Bol som celkom nervózny, ale v duchu som si opakoval, že nemám čo stratiť.
,,Tak o čom chceš hovoriť, Yoongi?" spýtal sa ma CEO.
,,O zmluve," odvetil som a on na mňa vyvalil oči.
,,Nebodaj chceš odísť s BTS!" zhrozil sa.
,,Čože? Preboha, nie! Ide tu o niečo celkom iné."
,,Tak, hovor! Počúvam ťa. "
Vyrozprával som mu v skratke, čo by som od neho chcel. Celý čas mal neutrálny výraz, čo ma dosť znervózňovalo.
,,Počul som, že u vás je to trochu inak," začal, ,,ale cením si, že si za mnou prišiel. Rád s vami uzavriem novú zmluvu," usmial sa a mne odľahlo.
Podali sme si ruky a dohodli sa, že zajtra prídem aj s ostatními na podpis novej zmluvy.
Vyšiel som z budovy, nastúpil do auta a vyrazil. Cestou domov som sa zastavil ešte v jednom malom obchode a kúpil Chimmovi mochi koláčiky, ktoré moc miluje.
Rovnako ako ja, milujem jeho.
Namjoon
Sedel som na gauči a hľadel na do telky. Nevnímal som tie hlúpe správy, čo hlásila nejaká zmaľovaná moderatórka... premýšľal som nad Jinom a nad tým, či moje rozhodnutie o ukončení vzťahu bolo správne. Chýbal mi. Chýbalo mi to jeho večerné túlenie, nezmyselné pohoršovanie sa alebo len tie malé objatia, ktoré mi len- tak venoval.
Zrazu vo dverách zaštrkotali kľúče. Dvere za otvorili a stál v nich napočudovanie, usmiatý Yoongi.
,,A tebe sa čo stalo, že sa usmievaš?" zamrmlal som.
,,Zajtra ideme na podpis novej zmluvy," povedal a ja som vystrelil na nohy.
,,Nehovor mi, že si bol za CEO!" vyhŕkol som.
,,Predstav si, že áno. A súhlasil!!!" povedal a ja som sa zasmial. Už som povedal, že ten chalan je blázon?
Obaja sme vybehli po schodoch, ale vleteli sme do rôznych izieb. No, Jin v tej svojej nebol.
,,Ehm, Joon? Jin je u Jimina a Kooka," povedal mi Yoongi a ja som sa usmial.
Yoongi
Hneď, ako som vošiel do Jiminovej izby, Kook ma otočil, že šiel niekam preč. Bol som celkom sklamaný. Chcel som ho prekvapiť. Chcel som si ho opäť získať.
Vošiel som do svojej izby a chcel sa hodiť na posteľ, keď som zbadal to malé stvorenie, ako spokojne spinká na mojej posteli.
Musel som sa usmiať. Tuho obímal môj vankúš ako keby to bola tá posledná vec, ktorá mu zostala.
Sadol som si k nemu a pohladil ho po líčku.
,,Mmm, eomma... ja spinkať," zamrmlal a ja som sa zasmial.
,,Ale no, Chimmy," povedal som a stále ho hladkal po líci.
Pootvoril svoje krásne kukadlá a pozrel na mňa.
,,Yoongi?
YOU ARE READING
singularity (Yoonmin)
Fanfictionmilovali. hádali. a ako vlastne dopadli? veď obaja boli výnimoční...