Jimin
Zobudil som sa skôr ako Yoongi. Vonku bolo stále zamračené. Chcel som si sadnúť, ale zabránila mi v tom ruka, ktorá ma pevne obímala. Otočil som sa a uvidel Yoongiho, ako si spokojne odfukuje. Môj pohľad padol na cucfleky, ktoré mal na krku a hrudi, a ktoré som mu vytvoril ja. Musel som sa červenať nad tou spomienkou...
FlashBack
Stiahol mi boxerky a ja som zostal nahý. Cítil som jeho pohľad na mojom tele.
,,Nedívaj sa tak. Prosím," zašepkal som.
,,Prepáč, ale si až príliš nádherný," objal ma a jemne ma pobozkal. Bozkami smeroval stále nižšie. Celé moje vnútro sa chvelo. Toto bolo niečo nové. Niečo, čo som ešte nikdy nevyskúšal, ale neskutočne ma to lákalo. Lákal ma sex s Yoongim.
Ani som sa nenazdal a môj Kamarát skončil v jeho teplých ústočkach. Moje ruky mi hneď vystrelili do jeho tmavých vláskov,za ktoré som ho jemne poťahal. Bože,ten to s jazykom,ale vie! Pohyboval pomaly hlavou a ja som mal čo robiť, aby som nevyletel z kože.
,,Daddy~" zavzdychal som.
,,Áno,láska?" usmial sa na mňa. Ja som neodpovedal a pritiahol si ho späť k sebe. Vzápätí si ho prevalil pod seba a sadol si na neho obkročmo.
,,Ideš si zajazdiť?" uškrnul sa.
,,A môžem?" oblízol som si spodnú peru.
Yoongi vyletel do sedu, objal ma okolo bokov a zašepkal mi do ucha: ,,Musíš."
Na nič som nečakal dosadol som na neho až po koreň.
,,Aach-au," sykol som a zo očí mi vyšli drobné slzy.
,,Opatrne, zlatíčko," zašepkal Yoongi a pobozkal na krk.
Po pár minútach som sa začal pohybovať a Yoongi začal prirážať proti mne.
Myslel som, že ma roztrhne na mieste od slasti, ktorú mi spôsoboval.
,,Jiminie," vzdychal Yoongi a ja som na to nebol inak.
Zrazu si ma prevalil pod seba a zrýchlil tempo. A to podstatne rýchlejšie. Naše vzdychy sa niesli celou izbou,keď som zrazu slasťou lebo Yoongi našiel môj uzlíček nervov. Začal rýchlo prirážať na to jedno,jediné miesto a ja som si šiel vykričať hlasivky.
,,Y-Yoong-gi...ja..u-už," vzdychal som.
,,Áno! Urob sa pre Daddy-ho," zavzdychal.
V tom som sa urobil na na naše brušká a mojím telom sa prehnal uspokojivý kŕč. Yoongi prirazil, zrejme, najtvrdšie,ako vedel a urobil sa do môjho vnútra.
Koniec FlashBack-u.
,,Zaujímalo by ma nad čím premýšľa, moja láska," ozvalo sa a ja som sa vrátil späť do reality.
,,Dobré ránko," povedal som a pritúlil sa k nemu.
,,To najkrajšie," odvetil Yoongi s ranným chraplákom a pevne ma stiskol.
,,Ako sa ti spinkalo?" spýtal som sa ho a škrabkal ho po hrudi.
,,Pri tebe najlepšie," odvetil a jemne ma pobozkal na pery.
Bol ako droga, ktorá ma však nezabíjala. Práve naopak. Držala ma pri živote.
YOU ARE READING
singularity (Yoonmin)
Fanfictionmilovali. hádali. a ako vlastne dopadli? veď obaja boli výnimoční...