tá pieseň.💔😏↑
Yoongi
,,Chimmy, nemôžme zostať doma? Tá, párty mi príde ako zlý nápad," hlesol som a Jimin ma prepálil pohľadom. Bol so Seungom celú noc. A pri raňajkách som nič iné nepočul, len aký je Seung super. Že strašne opeknel, a že Jimin odjakživa vedel, že Seung je gay. Pff, blbosť!
Obliekol som si čierne nohavice a bielu košeľu. Vyšli sme spoločne na ulicu a ja som Jimina chytil za ruku. No, obaja sme boli ticho. Zrazu, ako keby sme si nemali čo povedať.
Boli sme len dvaja cudzí ľudia, čo sa držia za ruky.
Jimin
Bolo to zvláštne. Mal som pocit, že sme znovu kamaráti a nie niečo viac. Asi to bol zlý nápad. Nemali sme sa dať nikdy dokopy. Možno k sebe nepatríme.
Hneď, ako sme vošli do Seung-ovho domu ma omámil zápach alkoholu a cigariet. Hlasná hudba mi prúdila hlavou.
,,Heej, Jiminie!" zakričal na mňa Seung a ja som sa rozbehol k nemu.
Bežal som priamo do priepasti, z ktorej nebolo úniku.
Yoongi
Jimin odišiel za Seungom a ja som sedel na zemi, v rohu a v ruke držal jedno pivo. Ľudia okolo mňa boli buď opití alebo zhúlení. Alebo, najlepšie, všetko dokopy. Vytiahol som z vrecka mobil a pozrel na hodiny. Bola jedna ráno. Je čas, aby som našiel Jimina.
Jimin
Cítil som jeho pery na tých mojích. Jeho ruky drtili moje boky. V mojej krvi si tancovali omamné látky a ja som sa cítil znovu, ako pubertiak na strednej. No, niečo v mojom vnútri kričalo, aby som našiel Yoongiho. Aby som ho chytil za ruku a utekal s ním čo najďalej od tohto miesta.
No, namiesto toho som sa bozkával so Seung-om.,,Neruším?" začul som vedľa seba známy hlas. Seung-a som hneď odstrčil a pozrel na Yoongiho, ktorý mal na tvári ten svoj kamenný výraz.
,,Rušíš," hlesol Seung.
,,Tak, pardon," hlesol Yoongi a kráčal preč.
Hneď som sa rozbehol za ním, ale dobehol som ho až pár metrov od Seung-ovho domu.
,,Už stoj, sakra!" zakričal som a on zastal.
Otočil sa ku mne a hľadel na mňa.
,,Nehnevám sa, ak to chceš vedieť," povedal a ja som cúvol o krok vzad. Toto je zlé. Veľmi zlé.
,,Y-Yoongi... ja... mrzí ma to," vyhŕkol som.
,,Nie som pre teba ten pravý, Jimin. Proste je koniec. Bude to tak, lepšie."
,,Nie! Daj mi šancu to napraviť!" zavzlykal som.
,,Naozaj chceš napraviť niečo, čo nikdy nefungovalo?"
YOU ARE READING
singularity (Yoonmin)
Fanfictionmilovali. hádali. a ako vlastne dopadli? veď obaja boli výnimoční...