Jimin
Trénoval som dole choreografiu. Mal som na sebe len čiene obtiahnuté tepláky tak, ako mi Hobi radil. Bol som unavený, ale tancovanie bolo niečo, čo ma neskutočne napĺňalo a bol som schopný ísť cez mŕtvoly.
,,Bože, toto je lepšie ako porno," začul som za sebou a prudko sa otočil.
Yoongi sedel v jednej z kancelárskych stoličiek a napchával sa lupienkami.
,,Koľko tu už stojíš?" spýtal som sa a vzal uterák, aby som sa poutieral od potu.
,,Dostatočne na to, aby som ťa mal chuť pretiahnúť," usmial sa a ja prekrútil očami.
,,Pabo," napil som sa vody.
,,Poď ku mne," povedal hrubým hlasom a ja som podišiel k nemu. Odložil lupienky a pritiahol sa ku mne.
,,Čo máš v pláne?" spýtal som sa s menším záujmom.
Chytil ma za boky a stiahol ma na seba tak, ze som si sadol na neho obkročmo.
,,Yoongi!" vypískol som a on sa zasmial.
Pevnejšie ma objal okolo bokov a ja som sa začervenal.,,Si nádherný," vydýchol a pozrel na mňa.
,,Nie som," uhol som pohľadom.
,,Ale, áno si. Si tá najkrajšia osoba, akú som kedy stretol. Páčiš sa mi," povedal. Bol pár centimetrov od mojích pier. Cítil som jeho dych. Bol tak neskutočne blízko.
Jeho ruky klesli z mojích bokov na môj zadok. Chvíľu ma po ňom hľadkal, ale potom ho pevne stlačil.
,,Aach," vzdychol som a objal ho okolo krku.
,,Buď môj, prosím," zašepkal.
,,Budem. Sľubujem," nakláňal sa ku mne, keď v tom sa otvorili dvere.
,,Eomma odkazuje, že sa máte ísť najesť," povedal nezaujato Kookie a odišiel. A nechal otvorené dvere!!!
Ja som od Yoongiho odtiahol a prehodil na seba šedú mikinu. No, zrazu ma Yoongi objal zozadu.
,,Večer to dokončíme... babyboy," zašepkal mi do ucha a odišiel sa najesť.
Niečo mi hovorí, že dnešný večer bude zaujímavý...
YOU ARE READING
singularity (Yoonmin)
Fanfictionmilovali. hádali. a ako vlastne dopadli? veď obaja boli výnimoční...