11

849 87 10
                                    

Jimin

Ubehlo pár dní, ale za tých pár dní sme stihli vydať nové skladby a prefarbiť si vlasy na hnedo. Je to kôli comeback-u a  úprimne? Cítim sa v tej farbe nepohodlne.
Práve teraz sedím na posteli.
V hotelovej izbe.
V Tokyu.

,,Vyzeráš jak pošuk," smial sa mi Yoongi a ja som mu ukázal prestredník, čo ho donútilo sa smiať ešte viac. Založil som si ruky na hrudi a nadul líčka. Mne sa ten pandičkový overal páči!

,,Ako môžeš tak, pokojne spávať?" zasyčal som.

,,No, spávaš po mojom boku tak-"

,,Sklapni! Snažím sa byť na teba naštvaný!" vyhŕkol som a Yoongi sa začal opäť smiať.

Yoongi

Pritiahol som si k sebe tú moju opachu v pandičkovom overale a pevne ju objal.

,,Vieš, že toto si len- tak nevyžehlíš?" pozrel na mňa a ja som si ho prevalil pod seba.

,,Ale vyžehlím," hlesol som a jemne ho pobozkal na nos. Videl som, ako bezcitne sa snaží tváriť, preto som preskočil jeho pery a rovno mu začal pusinkovať krk. No, on stále nič. Preto som mu kolenom zatlačil na jeho rozkrok.

,,Aaach," zavzdychal.

Jackpot!

Jimin

Začali sme sa vášnivo bozkávať. Svoje ruky som si obmotal okolo jeho krku, ale tie jeho sa nevedeli zastaviť. Putovali po celom mojom tele a ja som mal čo robiť, aby som sa mu nerozpustil v náručí.

Vyzliekol mi overal a rovnako ako on, i ja som ležal pod ním len v boxerkách. Jeho pery útočili na môj krk a hruď. Mohol som sa zblázniť, keď mi jazykom prešiel podbrušku.

Stiahol mi boxerky a ja som zostal nahý. Cítil som jeho pohľad na mojom tele.

,,Nedívaj sa tak. Prosím," zašepkal som.

,,Prepáč, ale si až príliš nádherný," objal ma a jemne ma pobozkal.

Tretia osoba

To, čo sa odohrávalo nasledujúce hodiny bol pre oboch chlapcov, niečo úplne nové. Starší zistil, že mladší nie je úplne tak nevinný, ako sa tvári. Mladší zasa zistil, že starší je oveľa viac majetníckejší ako sa zdá.

Ale tieto nové zistenia im neprekážali. Práve naopak. Obaja chceli viac a viac. Nemohli sa nabažiť jeden druhého. Ich telá sa o seba treli a ich zvuky lásky, ktoré vychádzali spomedzi ich pier sa krížili so zvukmi dažďových kvapiek, ktoré klopali na okno.

Nezáležalo na čase. Nezáležalo na počasí. Nezáležalo na ničom.

Záležalo len na láske, ktorá medzi nimi prúdila.

singularity (Yoonmin)Where stories live. Discover now