Don't care to age - Uvod

812 43 7
                                    

Jmenuju se Dominika Everdeenová.

Je mi 15 let a ulicemi se poflakuju už no, od té doby co jsem začala chodit.

Nedá se říct že mám rodinu. Moji rodiče oba pijí, fetují, kouří a jsou to ubozí násilníci, kteří mě v jednom kuse mlátí, je vůbec zázrak že jsem se narodila zdravá.

A nebo během svých let ještě zjistím že jsem zdravotně narušená. Haha, jen se smějte.

Jednou zamnou přišla do pokoje ona, udajně má matka a nedovedete si představit jak moc upřímná byla.

Na rovinu mi řekla že mě nikdy nechtěli a že dotoho přišla omilem a zjistila to až pozdě. Pěkný se něco takovýho dozvědět že jo? Celý život se o sebe starám sama. Život je svině.

Ale teď už jsem se rozhodla že se nevrátím.

A je to tady zas že? Budu jen ta holka co seděla na ulici a v pravé chvíli mi on zachránil život, jako v každé pohádce.

Jenomže ono to je bohužel pravda. Tak se pozorně posaďte a čtětě co nebo spíš kdo mi zachránil život.

Jmenuju se Ed Sheeran.

Je mi 23 let. Celý život se zabývám hudbou. Protože je to to jediný co mě doopravdy baví a to co miluju. To co mě drží v tomhle světě. Jsem zpěvák a skladatel, rád hraju na kytaru a klavír. 

Píšu o skutečnosti, ne o lžích. Proč taky? Nikomu by se skutečnost neměla zapírat. Žiju sám, rodina o mě nemá zájem, nechtějí o mě z nějakého prostého důvodu ani slyšet, už od té doby co jsem odstartoval svoji kariéru.

Prostě jsem sám, nemůžu říct že miluju samotu, ale ani nemůžu říct že si rád neodpočinu od ostatních.

Je pravda že chodím mezi ostatní ale hlavně kvůli hudbě.

Mám plno milujících fanoušků na kterých mi záleží a skvělé postavení co se týče hudby.

Sním o perfektním životě i když vím jak se odráží skutečnost. 

Nemusel bych být sám, však víte jak to myslím, ale já netoužím po vztahu na jednu noc, toužím po vztahu na celý život.

Mám ale pocit že to už v dnešním světě neexistuje. 

Tak takhle to semnou je.

Jen jediné ženě jsem věřil ale byl jsem kretén. Není dobrý být v jednom hotelu s vaší přítelkyní a členem z One Direction to mi věřte. 

Proto jsem o ní napsal písničku Don't  z mého nového alba X zasloužila si to. Má počítat stím že když chodí se skladatelem budou o ni napsány písně, když bude dělat pěkné věci tak budou pěkné písničky, ale když ty špatné které udělala pak at nečeká pěkný text v písničce.

Příběh začíná.  (Budu ráda za váš názor :) )

Don't care to ageKde žijí příběhy. Začni objevovat