Z JEJÍHO POHLEDU
,,Zůstanu ale slíbíš mi že se prospíš. Jsi vyčerpaná." poslušně jsem přikývnula.
,,Nojo ale je tady jeden problém...já usínám nejlíp jenom při hudbě, a můj mobil mi musel vypadnout z kapsy než jsem se dostala sem"
Ed se zasmál.
,,Zachvíli jsem zpátky" mrknul na mě.
Jak slíbil byl během chvíle zpátky ale né sám.
Teda jestli se počítá ta kytara co držel v ruce.
,,Naštěstí mi auto přivezli a máš štěstí že jsem v něm měl zrovna svoji kytaru. Tak se seznam to je Nigel"
Vyprskla jsem smíchy...
,,Cože? Nigel?"
,,Jo Nigel, pojmenoval jsem si kytaru no a?..."
,,ÉÉÉ...holka nebo kluk?"
,,To je tajemství" mrknul na mě. Smáli jsme se až na chodbu.
Pak naznačil ať nic neříkám.
Sednul si na židličku. Vzal si kytaru a začal hrát. Hrál moc krásně, ale co teprve jeho zpěv.
Žádná náhoda, moje bývalé spolužačky ve škole mysleli tohohle Eda Sheerana, tím jsem si byla jistá.
Zpíval tak dokonale až jsem si myslela že snad nejsem na zemi ale v nebi.
A on byl anděl. Ale byla to pravda. Zachránil mi život.
Ed Sheeran byl mým andělem.
Z JEHO POHLEDU
Řekl jsem Domče že zůstanu, ale jedině když mi slíbí že se prospí. Přišla mi vyčerpaná a potřebovala si odpočinout.
Poslušně přikývla.
Řekla mi že bez nerada usíná bez hudby.
Napadlo mě že si dojdu do auta pro svoji kytaru.
Šel jsem pro ni a hned se vrátil.
,,Naštěstí mi auto přivezli a máš štěstí že jsem v něm měl zrovna svoji kytaru. Tak se seznam to je Nigel"
Vyprskla smíchy.
,,Cože? Nigel?"
,,Jo Nigel, pojmenoval jsem si kytaru no a?..."
,,ÉÉÉ...holka nebo kluk?" zeptala se a čekala co odpovím.
,,To je tajemství" mrknul jsem na ni. Náš smích se rozléhal po místnosti a možná i dál.
Pak jsem jí naznačil ať nic neříká. Sednul jsem si na židličku a začal hrát začátek mé písničky One.
Pak jsem začal zpívat"
Dívala se na mě. Doteď se mi budou její oči zavrtávat do těch mých. Teda už navždy.
(PROSÍM O NÁZOR!) :)!
ČTEŠ
Don't care to age
RomanceJmenuju se Dominika Everdeenová. Je mi 15 let a ulicemi se poflakuju už no, od té doby co jsem začala chodit. Nedá se říct že mám rodinu. Moji rodiče oba pijí, fetují, kouří a jsou to ubozí násilníci, kteří mě v jednom kuse mlátí, je vůbec zázrak že...