Don't care to age-*True*-ČÁST 8

295 28 0
                                    

Z JEJÍHO POHLEDU

Vzala jsem jeho ruku do dlaní a stiskla ji. Chtěla jsem aby věděl že jsem tu pro něho a může mi říct cokoliv.

Smutně jsem se na něho podívala. To já stím začala zase jako vždycky jsem něco zkazila já.

Když se na mě podíval tím zmučeným pohledem dostala jsem nepředstavitelnou chuť si ho přitáhnout k sobě a líbat jeho rty.

Trošku se ke mně přitáhnul. Ale oba dva jsme seděli jak zařezaný. 

Ani jeden jsme nevěděli co říct. Právě mi tu řekl část ze svého životního příběhu. 

Jako já včera tu svoji. Věděli jsme že ani jeden nemáme dokonalý život. 

Měli jsme společnýho ještě víc než jsme si mysleli. 

Tyhle věci mě sním spojovali. Zlé věci. Ale není to tak že ty zlé věci člověka víc spojí? Pokud jste si mysleli že je to hloupost tak není.

V jeho očích se na chvilinku zalesknuli slzy. Ale dokázal to udržet. 

Nevím proč jsem to udělala. Zvedla jsem jeho hlavu blíž k sobě. Byla jsem téměř naproti němu a naprostý kousek od jeho rtů.

,,Věřmi, máš mnohem na víc než se takhle trápit kvůli povrchním bárbínám. Oni si možná myslí že jsi jen triumf, ale měli

by pochopit že máš své city a vztah myslíš naprosto vážně. Ukaž jim že nejsi jenom jejich hračka" zašeptala jsem mu do ucha.

Z JEHO POHLEDU

Vzala moji ruku do svých dlaní a stiskla ji. Chtělo se mi brečet. Byl jsem jak malej kluk. Ale zadržel jsem slzy.

Smutně se na mě podívala. Trošku jsem se k ní přitáhnul. Asi jsem měl něco udělat.

Ale já na to neměl. Vždit by to byla hloupost. Nemůžu to prostě nejde. I když jsem do ní začal být blázen.

A sílilo to víc a víc. V nepředstavitelnou vášeň.

Domča se ke mně naklonila. Byl jsem téměř kousek od jejích rtů.

A pak mi řekla něco co mi rozsvítilo oči. Naprosto se pro mě otevřel uplně jiný svět.

,,Věřmi, máš mnohem na víc než se takhle trápit kvůli povrchním bárbínám. Oni si možná myslí že jsi jen triumf, ale měli by pochopit že máš své city a vztah myslíš naprosto vážně. Ukaž jim že nejsi jenom jejich hračka" zašeptala mi do ucha.

Don't care to ageKde žijí příběhy. Začni objevovat