Don't care to age-*Happy End*-ČÁST 19

350 30 12
                                    

(Poslední část)

Z JEJÍHO POHLEDU

Ráno jsem se probudila při svítání.

Vedle mě ležel ten nejužasnější chlap na světě. Nic víc jsem si přát nemohla. On byl pro mě vším. 

Na osud jsem nikdy nevěřila, ale teď jsem si vlastně nebyla jistá co přesně to tedy bylo.

Tiskl mě k sobě div by mě láskou neuškrtil. Potichu jsem se zasmála.

Otřela jsem se usty o jeho a dala mu polibek. Nevím jak se mi to podařilo ale vymanila jsem se z jeho objetí.

Chtěla jsem se podívat na svítání.

Oblékla jsem si spodní prádlo a vzala si jeho šedivé tričko. Když jsem si ho vzala na sebe já klidně jsem ho mohla mít

jako šaty. No vážně.

Lekla jsem se. Vzbudil se a dal mi ruce na oči.

Usmála jsem se.

,,Moje tričko" připoměl mi jakobych to nevěděla.

,,Já vím ale teď už ne"

,,No, vypadáš v něm víc sexy než já, tak budu uvažovat o tom jestli ti ho nenechám" řekl a já se začala smát. Už zase jsem se k němu tiskla.

Dal mi polibek do vlasů a hladil mě po rameni.

,,Včerejší noc byla ta nejkrásnější v mém životě" podívala jsem se mu upřímně do očí.

,,I má" 

Oblíknul se a vyšel semnou ven. Svítání bylo doopravdy krásné.

Bylo teplo. Lehli jsme si na louku a já si propletla jeho prsty s mými.

Koukali jsme se na oblohu která se jasně rozjasňovala. Nebe bylo krásně modré. 

Občas kolem na obloze proplul mráček a my se pokoušely hádat co by to mohlo být.

Ten jeden vypadal přesně jako miminko.

Oba dva jsme se na sebe podívali. Přitulil se ke mně.

,,Budeme mít jednou malou roztomilou usměvavou zlobivou Domču že jo?" zavrněl a pošťuchoval mě, dal mi ruku na bříško.

Zvedla jsem koutky do usměvu a dotkla se jeho ruky.

,,Jo a malého roztomilého svalnatého neposlušného Eda"  mrkla jsem na něho.

Smáli jsme se. 

Přetočila jsem se k němu. 

Naše oči se setkali.  

,,Vím že jsem ti to už říkal hodněkrát, ale stejně tito zase řeknu. Nikdy nedovolím aby ti ještě někdy někdo ublížil. Nikdy"

zdůraznil svá slova.

Pohladil mě po mé jizvě. 

,,Já vím. A to je ta jedna z dalších věcí proč tě miluju. A ty zbylé kterých je nekonečno ti budu šeptat večer až budeš usínat" pohladila jsem ho po tváři.

,,Ty mě nepřestaneš překvapovat a svádět že ne?" zavrtěl hlavou.

,,Ne nepřestanu" zasmáli jsme se a už zase se tiskli k sobě. 

Jeho polibky mě dováděli s každým dnem k šílenství.

,,Néééé" zaječela jsem smíchy.

Don't care to ageKde žijí příběhy. Začni objevovat