Don't care to age- *Life is full of surprises*-ČÁST 7

308 26 1
                                    

Z JEJÍHO POHLEDU

Pak se nevraživě ale s přidrzlým usměvem podíval stranou.

,,Jak se jmenovala?" 

,,Ellie" 

,,Ellie Goulding tě podvedla s Niallem?!" vyhrkla jsem ale následně jsem si uvědomila svoji chybu neměla jsem být tak zvědavá.

,,Jo. Proto jsem napsal tuhle písničku Don't. Ale už mi to je jedno. Dostala co chtěla. Ona mě podvedla a já o ní napsal 

písničku. Něco za něco ne?" jízlivě se usmál.

,,To je pravda" uznala jsem. Odkašlala jsem si.

,,Kdy se to stalo?" 

Asi nejdřív zvažoval jestli mi to řekne.

,,Nedávno" taková odpověď mi vzhledem jeho situaci stačila.

,,Promiň" rychle jsem se omluvila.

,,Zaco? Nemusíš se omlouvat. Nenávidím ji. Spíš se jen směju nad tím jak mi teď podlejzá. Chce se ke mně vrátit zpátky.

Ale já vím z jakého důvodu." Chce aby písničku změnil. Byla má první myšlenka.

,,Chce abych písničku změnil. Abych napsal že to byl omil a další hlouposti. Je tak směšná. Nikdo si semnou nebude zahrávat, nechci aby mi někdo neustále ubližoval. Nikdo nebude využívat mé city. Já doopravdy dokážu milovat, ale oni nechtějí milovat. Chtějí mě akorát dostat jako triumf a jít o dům dál" jeho slova mi zůstala uvízlá někdě v polovině mého mozku. Bylo mi ho tak moc líto. On byl až moc perfektní než aby si ho někdo zasloužil. Nikdo není takový jako on.

On je citlivý, chápavý, hodný, zranitelný...a nikdo by si sním neměl zahrávat.

Seděl vedle mě. V jeho očích jsem viděla bolest. I když říkal že se jí už jen směje zato absurdní změnění písničky, věděla jsem že je to z části přetvářka. Když se do někoho zamiloval tak pořádně. To jsem vyčetla během chvíle v jeho tváři.

Dokázal být stejně zranitelný jako já sama.

Z JEHO POHLEDU

Snažil jsem se ztoho vykroutit. Řekl jsem Domče že už pro mě nic neznamená že se akorát směju jejímu podlejzání.

Což byla pravda. Ale když mi někdo ublížil. Smiřoval jsem se stím jen těžko.

Všechno jsem jí řekl. A viděl jsem jí na očích že jí je všechno líto. Že jí je líto že se vůbec ptala.

Ale za nic nemohla. Nikdy jsem neměl rád svoji vlastnost. K čemu mi je být tak zranitelný? Všechno jde tak těžko.

Díval jsem se jí do očí. Jako kdyby věděla o čem mluvím.

Don't care to ageKde žijí příběhy. Začni objevovat