Desáté pravidlo Vlkodlaků: Za smečku by jsi měl obětovat i život.

588 45 2
                                    

,,Jsi si jistá, že mají lovci tábor za útesem??‘‘ ptala se jí Accalia za běhu.

,,Já nevím kde mají tábor, ale vím kdo to vědět bude.‘‘ odpověděla jí Taja.

Všechny tři doběhli na kraj lesa a otevřela se před nimi ulice, ve které bydlel Korvin.

,,On to ví?!‘‘ zarazila se Haniko a couvla.

,,Ne, on ne. Ale Kate, ano!‘‘ vyhrkla Taja nadšeně a pádila k zahradě Sidy a Dennyho. Accalia nechápavě pohlédla na Haniko. Zavrtěli hlavami a vydaly se za ní.

,,Sidy! Byla tu Kate?‘‘  hulákala Taja už z dálky a ani nepozdravila.

Sidy to překvapilo, ale ihned odpověděla : ,,Ještě ne, ale za chvíli určitě přijde.‘‘

,,Tak počkáme.‘‘ zkonstatovala Taja. Accalia se ihned posadila vedle plotu a pustila se do řeči se Sidy. Haniko ale tak klidná jako ona nebyla. Chodila v malém kruhu dokola a pak se najednou zarazila.

,,Jak tady můžeš jen tak sedět?! Musíme jí najít!‘‘ vyhrkla na Accaliu.

,,Klid, stejně nevíme kam máme jít. Musíme tu počkat, Kate ví kde to je.‘‘ uklidňovala jí hned Taja.

,,Ale…ale..‘‘ koktala Haniko. Taja se na ní chvíli koukala svým přesvědčovacím pohledem a Haniko pak jen sklopila hlavu, pohled do Tajiných očí nevydržel nikdo, nikdy moc dlouho. Taja natáhla packu a přitlačila Haniko k zemi. Nakonec teda velmi neochotně Haniko dosedla na zem.

,,Takže, ten lapač snů nějak mysticky pomáhá jo?‘‘ řekla Accalia nadšeně k Sidy.

,,No samo sebou, že jo! Od doby co mi páníčkové pořídili nad boudu, se mi zdá mnohem více pěkných snů.‘‘ odpovídala ihned energicky Sidy. Taja se nad jejich rozhovorem pousmála. Fascinovalo ji, jak se dokáže Accalia hned spřátelit. Ale Denny, ten stál až na druhé straně zahrady. Nedočkavě poklepával ocasem a koukal se přitom do lesa. Najednou ocasem začal mávat, ze strany, na stranu. Radostně vyštěkl a povyskočil. Pak začal vyvádět u plotu, jako malé štěně.

,,Kate se blíží.‘‘ poznamenala Sidy a podívala se stejným směrem, jako její bratr. A opravdu. Z lesa se vypotácela Kate. Jenže byla úplně jiná. Pajdala na levou přední packu, pravé ouško měla svěšené a natržené. Na bocích měla spoustu vytrhaných chlupů. Přesto však statečně pajdala vstříc našim přátelům.

,,Proboha Kate!‘‘ vykřikla Taja a běžela k ní, aby jí podepřela. Denny za plotem začal strašně kňourat. Různě na plot skákal a nakonec ho přeskočil. Hnal se okamžitě ke Kate a podepřel jí z druhé strany.

,,Jsem v pořádku…‘‘ hlesla Kate a pomalu se skácela k zemi. Taja trochu  zatlačila, aby Kate přepadla víc na Dennyho záda. Společnými silami do tlačily Kate až k plotu. Tam jí položily a Denny hned začal svým jazykem Kate ošetřovat rány.

,,Kate co se stalo?‘‘ spustily Sidy a Taja najednou.

Kate zamrkala a chraplavým hlasem ze sebe vytlačila : ,,Tiracovi se nelíbilo, že se stýkám se severními vlky.‘‘

Taju to pomalu položilo.

,,Strašně se omlouvám! Já nevěděla že..‘‘

,,Je to v pořádku. Klid Taj. Není to tvoje vina.‘‘ zarazila jí hned Kate.

Ale to Taju neuklidnilo, cítila se strašně, kvůli ní málem Kate přišla o život. Cítila, že tohle si bude vyčítat hodně dlouho. Sklopila hlavu a couvala dozadu. Haniko konečně trochu uvolnila napětí a přiblížila se k pomlácenému, bílému vlkovi na zemi.

Narozena ve znamení VlkodlakaKde žijí příběhy. Začni objevovat