Δευτέρα 13 Σεπτεμβρίου 2018
Ώρα 2:00(Στάθης pov)
Είναι ώρα να παω να πάρω την Κύνθια από το σχολείο. Είμαι λίγο αγχωμένος γιατί φοβάμαι την αντίδραση της όταν θα με δει μπροστά της με την μηχανή.Ότι και να γίνει εγώ παραμένω αισιόδοξος. Ελπίζω όλα να πάνε καλά και να μην αντιδράσει επιπόλαια.
Σχολείο
(Κύνθιας pov)
Πρώτη μέρα του σχολείο. Σήμερα ήταν ο αγιασμός αλλά εγώ κάθησα παραπάνω μαζί με την Αγάπη και την Βερονίκη. Βαριομασταν να γυρίσουμε στα σπίτια μας οπότε ναι.Η αλήθεια είναι ότι εγώ τις παρότρυνα να μην γυρίσουμε ακόμη γιατί ήξερα ότι ο Στάθης θα είναι εκεί. Επίσης ο Ηλίας έφυγε γιατί έχει τα πάει σήμερα να μεινει στον κολλητό του τον Κοσμά.
Η Αγάπη και η Βερονίκη έχουν φύγει και εγώ περιμένω την μαμά να έρθει να με πάρει. Κάτσε τι;! Κάτι μου θυμίζει αυτή η πλάτη και αυτη η μηχανή επίσης. Μακάρι να μην είναι ο Στάθης.
Πήγα πιο κοντά και σκουντηξα τον οδηγό της μηχανής στην πλάτη. Έλα που ήταν ο Στάθης.
Κύνθια: Τι θέλεις εσύ εδώ;
Στάθης: Ήρθα να σε πάρω.
Κύνθια: Τι; Γιατί; Εμένα θα με έπερνε η μαμά μου.
Στάθης: Ανέβα τώρα άσε τους δισταγμούς.
Ανέβηκα στην μηχανή. Δεν ήθελα να κρατήσω την μέση του οπότε προτίμησα να κρατηθώ από τα δύο μικρά χερούλια που είχε από πίσω η μηχανή.
Φτάσαμε σπίτι..
Στάθης: Από ότι βλέπω Είμαστε μόνοι.
Κύνθια: Ναι. Και προσπαθούσα να το ξεχάσω.
Στάθης: Και τελικά Πότε θα έρθουν οι υπόλοιποι;
Κύνθια: Γιατί δεν σου αρέσει η παρέα μου;
Στάθης: Φυσικά και μου αρέσει η παρέα σου.
(Στάθης pov)
Τότε ήταν η χαριστική βολή. Πέταξα κάτω το τσαντάκι μου έτρεξα στο νεροχύτη επληνα το πρόσωπο μου μπας και μου φύγει η ανάγκη να την φιλήσω αλλά τίποτα.Και...ναι. Της αρπάζω τον καρπό την σηκώνω από την μέση και την ακουμπάω πάνω στον πάγκο της κουζίνας και στέκομαι μπροστά της. Είμαστε πάλι τα ίδια. Αυτή με κοιτάει με το απορημένο και αθώο της βλέμμα κι εγώ κοιτάζω τα χείλη της.
Κύνθια: Τι πας να κάνεις Στάθη;
Στάθης: Σε Έχει φιλήσει ποτέ κανείς;
Κύνθια: Όχι...
Στάθης: Εε λοιπόν είναι η ώρα να το κάνω εγώ.
Ακόμα κρατάω τον καρπό της. Την κοιτάζω πέντε λεπτά στα μάτια μετά την κολλάω πάνω μου και της δίνω ένα γερό φιλί. Αυτή ανταποδίδει. Της άρεσε! Δεν το περίμενα αυτό.
Όλα τα ωραία όμως πρέπει να τελειώσουν κάπου.
Ανοίγει η πόρτα. Εγώ και η Κύνθια στην αρχή δεν ακούσαμε τίποτα βυθισμένοι στο φιλί μας. Ήταν ο Ηλίας και η Αγάπη. Μας είδανε. Η Αγάπη έκανε την φάτσα που κάνουν τα μικρά κοριτσάκια Όταν βλέπουν πρώτη φορά σκηνή φιλιού και ο Ηλίας μου χαμογέλασε. Τότε σταμάτησα να την φιλάω και της έδειξα τα παιδιά.
Αυτή κατέβηκε από τον πάγκο...
Κύνθια: Εγώ να πηγαίνω.
Είπε και τράβηξε την Αγάπη από το χέρι και ανέβηκαν πάνω.
Ηλίας: Εγώ σου είπα ότι η αδερφή μου σε θέλει.
Στάθης: Λες να της άρεσε; Εγώ ένοιωσα την ανάγκη να την φιλήσω.
Ηλίας: Φίλε θα χαρώ πολύ να σε έχω για κουνιαδο.
Στάθης: Άσε τις βλακείες. Απλά..εγώ..εγώ..Ααα δεν ξέρω.
Ηλίας: Μάθε όμως. Μέχρι να μάθεις μην την ξανά φιλήσεις.
Στάθης: Θέλω συμβουλή.
Ηλίας: Από εμένα;
Στάθης: Ναι. Δηλαδή νομίζω πως πραγματικά μου αρέσει η αδερφή σου αλλά είναι αυτό το διάστημα 3 μέρες μόνο και δεν μπορώ. Δεν μου έχει ξανασυμβεί ποτέ αυτό.
BẠN ĐANG ĐỌC
Όταν σε γνώρισα.(ολοκληρωμένη)
Teen FictionΗ Κύνθια είναι ένα απλό 16χρονο κορίτσι σαν τα περισσότερα της ηλικίας της. Όλα αυτά θα αλλάξουν Όταν θα συναντήσει τον κούκλο ρομαντικό και περιπετειώδη Στάθη που θα κάνει την ζωή της σκέτη ΚΌΛΑΣΗ...