(Στάθης pov)
Πείτε μου λίγο. Το περιμένατε εσείς ότι θα ανοίξω την πόρτα και θα αντικρίσω τον Θοδωρή που είναι όμορφος και τρία χρόνια μικρότερος μου που σημαίνει ίσα με την Κύνθια άρα υπάρχουν περιπτώσεις να τον ερωτευτεί;!Εγώ αν ήμουν στην θέση σας θα το είχα στο μυαλό σου. Αυτό το μπάσταρδο. Πείτε μου μόνο ότι άκουσα λάθος. Μόνο αυτό μπας και ηρεμήσω. Της ζήτησε να βγούνε. Νιώθω την αδρεναλίνη να ανεβαίνει κι εγώ να φουντώνω λεπτά με τα λεπτά.
Η Κύνθια με κοιτάει απορημένη. Το βλέμμα της μία στρέφεται στον Θοδωρή και μια σε εμένα. Όσο την βλέπω ανάβω ακόμα περισσότερο. Όσο όμως σκέφτομαι ότι αυτός που με απειλει για αυτό το ηλίθιο στοίχημα είναι αδερφός του Θοδωρή, μου έρχεται να εκραγώ!
Κύνθια: Θοδωρή θα ήθελα πολύ να βγούμε. Προτιμάς σήμερα το βράδυ ή αύριο το πρωί;
Θοδωρής: Αν είναι έτσι θα περάσω το βράδυ κατά τις 9:20 να σε πάρω. Να με περιμένεις έξω.
Κύνθια: Εντάξει. Τα λέμε τότε.
Θοδωρής: Στάθη; Θα ήθελες να έρθεις κι εσύ μαζί μας; Θα είναι και η αδερφή μου μαζί. Είναι 22 αλλά δεν νομίζω να σε πειράζει αυτό.
Στάθης: Όχι. Κανένα πρόβλημα. Και να ξέρεις ότι δεν χρειάζεται να έρθεις εσύ να πάρεις την Κύνθια. Αφού θα έρθω κι εγώ θα την φέρω με την μηχανή μου.
Θοδωρής: Εντάξει λοιπόν όπως θέλετε. Τα λέμε στο μπαράκι απέναντι από τον χωματόδρομο;
Στάθης: Τέλειο μέρος. Τα λέμε εκεί Θοδωράκο.
Κύνθια: Αρε Στάθη...
Αυτό είπε μόνο και πήγε πάνω. Ανυπομονώ να δω τι θα φορέσει.
8:57
(Κύνθιας pov)
Είμαι έτοιμη. Απλό μακιγιάζ ισιωσα μαλλιά και φόρεσα τα πιο προκλητικά ρούχα που είχα στην ντουλάπα...Κατέβηκα τις σκάλες και ένιωσα κατευθείαν τα μάτια του Στάθη καρφωμένα πάνω μου. Κι αυτός όμως ήταν ένας σκέτος κούκλος.
Είχε φτιάξει τα μαλλιά του καλά με ζελέ. Είχε φορέσει ένα γκρι μπλουζάκι-πουκάμισο και ένα μπλε από τζιν και μαύρα παπούτσια. Ήταν Θεός. Είχα μείνει να τον κοιτάζω και είχε μείνει να με κοιτάζει.
Στάθης: Κύνθια είσαι...είσαι...ποπο είσαι τόσο ασυνήθιστη..Εννοώ, έχεις τόσο ωραία ρούχα και ωραίο σώμα.
Κύνθια: Κόψε το δούλεμα Στάθη. Έρχεται τώρα η αδερφή του Θοδωρή. Πάω στοίχημα πως θα είναι πιο ωραία από εμένα. Και πιο καυτή.
Στάθης: Καμία δεν είναι όσο όμορφη Όσο Εσύ.
Όταν πετάει κάτι τέτοια υπονοούμενα απλά λιώνω. Είναι λες και βρέχει και εγώ είμαι φτιαγμένη από ζάχαρη.
Με πλησιάζει και μου δίνει ένα βαθύ και δυνατό φιλί. Ανταποδίδω(Όπως πάντα άλλωστε) ενώ το κραγιόν μου έχει πασαλύψει όλο μου το πρόσωπο.
Αμέσως μετά με ρίχνει στον καναπέ. Εγώ είχα ανατριχιάσει ολόκληρη ενώ είχα καταλαβει πως η φούστα μου είχε σηκωθεί υπερβολικά Πολύ και το εσώρουχο μου φαινόταν. Αλλά με φιλούσε στον λαιμό εκείνη την ώρα και δεν είδε τίποτα ευτυχώς.Μετά από 10 λεπτά ατελείωτων φιλιών κατεβαίνει ο Ηλίας και μας βλέπει. Εγώ σπρώχνω τον Στάθη από πάνω μου ενώ για καλή μου τύχη είχα ιδη από δίπλα το τσαντάκι μου διόρθωσα το κραγιόν.
Ο Ηλίας μας χάρισε ένα χαμόγελο και ξανά ανέβηκε πάνω. Εγώ σηκώθηκα από τον καναπέ έφτιαξα την φούστα μου.
Κύνθια: Να μην ξαναγίνει αυτό. Εγώ δεν είμαι το παιχνιδάκι σου. Πάμε τώρα στην μηχανή. Θα αργήσουμε.
Κλάμπ
(Στάθης pov)
Φτάσαμε στο κλάμπ.
Ο Θοδωρής κοιτούσε την Κύνθια σαν χάνος. Τι χειρότερο μπορεί να συμβεί αυτή τη βραδιά.Και βλέπω στο βάθος όμως μία Θέα. Ψηλή, καλογυμνασμένη και πολύ όμορφη. Το παραδέχομαι ότι η Κύνθια είναι πιο όμορφη αλλά αυτή έχει άλλη ομορφιά.
Μας πλησιάζει και κοιτάει μόνο εμένα.
Εμένα. Συνεχώς εμένα. Η Κύνθια έχει μείνει κυριολεκτικά με το στόμα ανοιχτό.Φωτεινή: Γεια. Φωτεινή. Σε ωραίο μέρος με έφερες αδερφούλη...
Μπαίνουμε μέσα στο κλαμπ. Παντού κορίτσια που σχεδόν δεν φοράνε ρούχα και αγόρια που συνεχώς πίνουν. Η Κύνθια κοιτάει συνεχώς την Φωτεινή. Έχω τρομοκρατήθει λιγάκι. Λες στα αλήθεια να ζηλεύει;
ESTÁS LEYENDO
Όταν σε γνώρισα.(ολοκληρωμένη)
Novela JuvenilΗ Κύνθια είναι ένα απλό 16χρονο κορίτσι σαν τα περισσότερα της ηλικίας της. Όλα αυτά θα αλλάξουν Όταν θα συναντήσει τον κούκλο ρομαντικό και περιπετειώδη Στάθη που θα κάνει την ζωή της σκέτη ΚΌΛΑΣΗ...