#MiVida
ГТНР
С Агустин издирваме Хорхе ,но сякаш бе изчезнал от този свят.Родителите му не знаят къде е,бившата му приятелка също.
-Брат къде може да е този човек по сред бял ден??-попита Агус
-Не знам! Или е с някаква кучка ,която е изчукал снощи,или има пръст във вчерашната случка и се крие.-казах и една въздишка напусна устата ми.
-А сега къде?-каза и запали една цигара и аз направих същото
-Да се състезаваме с мотори до края на града...сещаш се до онзи водопад ?-кимна,изпушихме цигарите и се качихме на моторите. Палим ги и потегляме.
ГТНХ
Сигурно всички ме издирват къде съм...но вчера онези хора ме хванаха и ме заключиха в някаква тъмна стая.Вързаха ме и ми казаха ,че утре ме очаква голяма болка. Питате се кои са тези хора? Защо искат да ми причинят болка? Всички ще ме помислят ,че съм глупак ,но се нуждаех много от наркотици...и другите хора дето ми бяха продали не искаха да ми дадат,защото им дължах 200хиляди долара. Нямах средства да ги платя и затова бях намерил тези хора,но те са били опасни. Затвориха ме ,защото не платих парите им на време. Вратата се отвори малка светлина влезе вътре и от там влязохаха трима мъже. Единия имаше камшик.Светнаха крушките.
-Бях ти казал,че ако не платиш сметката си няма да се оттървеш от нас,но ти реши да бягаш. В крайна сметка пак те хванах. Този камшик е със силна отрова. Ако го изпиеш може да умреш за секунди,но така няма да е забавно ,нали?-и се засмя
-Къде съм?-казах твърдо.
-На място където твоите приятелчета няма да могат да те намерят. Тези Паскуарели и Бернаскони са започнали да те търсят ,но ако задълбочат нещата ще дойдат при теб.-отново се засмя.Излезе от стаята и онези дваматта започнаха да ме бият с камшика. Болеше адски много.
ГТНК
-Каро какво да правя?-бях ѝ разказа какво ми беше казал Алекс.
-Карол...виж Алекс, като всяко момче ревнува гаджето си...-прекъснах я
-Но защо ревнува от Руджеро?Как ще страня от него като ние живеем в една къща,учим в едно и също училище и сме в един и същ клас...
-Нормално е Алекс да ревнува от Руджеро все пак вчера на дивана беше в прегръдките на Руджеро ,а не на него.
-Знам ,но...-Каро ме прекъсна
-Няма но!Нали го обичаш от малка ето сега си с него. -не казах нищо. Имаше мъртвешка тишина.-Агус има ли си гадже или пък да харесва някоя?
-Няма гадже,но не знам дали харесва някого.Защо?-попитах и после започнах да се смея.-Харесваш ли го?-попитах игриво
-Да кажем ,че ми допада.-каза и се изчерви.
ГТНР
Бях стигнал първи седнах на земята. Извадих си телефона и реших да видя снимката ,която беше направил Стив. Отворих галерията и влязох в снимката бяхме много сладки.
-Кой ви снима?-стреснах се изпуснах телефона си на земята. Обърнах се и видях Агус.
-Стив.-казах и си взех телефона.
-А защо сте спали заедно?
-Тя поиска да остана при нея.
-Брат знам ,че вчера те попитах ,но сигурен ли си ,че не чувстваш нищо към нея?-попита ме и ме погледна.
-Физически ме привлича само това.-той се засмя.
-И коя част от нея те привлича-продължи да се смее.
-Всяка.-казах и започнах да се смея.
••••••••••••••••••♪•••••••••••••••••••••••••••••••••
Сега сме в кухнята и вечеряме.
-Карол,скъпа съжаляваме,че трябваше да празнуваш рожденния си ден така!-каза майка ми.
-Няма проблем!Вие не бяхте виновни за това ,а някой друг.-а този друг мисля,че е Хорхе,казах си аз отвътре.
-Руджеро видях,че си излязъл с мотора не си карал много бързо нали?
-Да мамо! Спокойно от година и половина карам мотор и знам как трябва да се кара.
-Аз да ти напомня,защото ти си ми едничък!-каза,а баща ми се засмя
-Скъпа не се дръж с Руджеро като с дете.Той вече порастна.-каза баща ми.Свършихме с вечерята и оставихме прислужницата ни да ги изчисти. Откакто се върнах вкъщи имам чувството,че Карол ме отбягва. Реших да поговоря с нея и затова влязох в стаята ѝ. Тя лежеше на леглото и беше заровила глава във възглавницата. Вниманието ми бе привлечено от задните ѝ части,защото изпъкваха от тесните ѝ къси панталонки. Как ми се иска сега да я барам...Руджеро съвземи се! Тя си има прител и ти трябва да спреш да мислиш такива неща. Осъзнах за какво съм тук.
-Кой е?- попита тя
-Аз съм,Руджеро.-казах,а тя веднага се обърна.
-К-какво правиш тук?
-Забелязах,че ме обягваш и дойдох да те питам защо го правиш.-седнах до нея.
-Отбягвам ли? Наистина ли? Не съм забелязала. Извинявай!-каза тя и ми се усмихна.Имам чувството ,че ме лъже.
-Няма проблем!-казах. Телефона ѝ звънна видях,че е Алекс.-Е аз ще се върна при Стив.-казах и влязох в стаята си.Здравейте! Сега ще започна с въпросите и очаквам коментарите ви свързани с тях.Ще прочета всички.
Коя е бившата приятелка на Хорхе?
Ще убият ли Хорхе?Къде е той?
Агус и Руджеро ще се забъркат ли с тези хора.
Каролинна защо е от страната на Алекс,а не от Карол?
Според вас до къде може да стигне Руджеро с това физическо привличане? Само до една целувка или нещо по сериозно?
Руджеро ще разбере ли ,че Карол го отбягва зарди Алекс?Дано ви хареса очаквам мненията ви!
YOU ARE READING
Mi vida
Teen Fiction15 годишно момиче на име Карол Севиля. Животът ѝ се променя напълно заради майка ѝ. Следете историята зада разберете какво ще се случи с нея