Part8 "Stay"

556 26 2
                                    

<<<<След час>>>>
  Всички гости си бяха тръгнали. Прислужницата ни бе откарана в болницата.Нямаше след и от Хорхе.
Сега в къщата сме аз,Карол,Агус,Каролина,Вал и Алекс. Тя още е в прегръдките ми. Усещам погледа на Алекс върху нас. Гледах я през цялато време ,а тя плачеше. Той дойде и я отскубна от мен.  Защо трябваше да го прави?
  Агус с поглед ме извика в кухнята. Отидохме и той заговори
-Хорхе има пръст в това.-каза той
-В кое?-попитах объркано
-Това ,което се случи преди час.
-Да!-имаше мъртвешка тишина,но Агус реши да я наруши
-Какво става с Карол?-шепнеше
-Нищо!Какво да става?
-Хайде де кажи на най-добрия си приятел!
-Приятели сме само.
-Защо тогава я гледаше така?
-Оф престани! Знаеш,че го карам соло.
-Знам!-тогава влезе Каролина.
-Руджеро,Агус елате в хола!-каза и излезе
-От кога тя те нарича Агус,а?-казах го на смешка.
-Откакто започнах да говоря с нея.-каза и ние се засмяхме. Отидохме в хола. Стив също беше там.
-Ние ще тръгваме.-каза Вал,Алекс целуна Карол по челото
-Утре,като станеш ми се обади.-тя кимна,аз ги изпратих и се върнах при нея. Спеше толкова сладко. Стив се бе качил в стаята си. Взех я на ръце и я качих в стаята ѝ. Тъкмо щях да си тръгна,но нейния глас ме спря.
-Ру...-обърнах се-Остани!-кимнах и седнах на дивана.- Легни до мен...не искам да оставам сама...страх ме е...-каза плахо.-отивам и лягам до нея. Тя се сгушва в мен и аз я прегръщам.
<<<<На сутринта>>>>
ГТНС
Събудих се и видях,че Руджеро го няма.Влязох в стаята на сестра ми и видях ,че с Руджеро спят прегърнати. Това е за снимка. Отидих и взех телефона на Руджеро и ги снимах. На вратата започна да се звънни. Слязох долу и отворих пред мен стоеше батко Алекс.
ГТНР
Събудих се от някакъв шум. Отворих си очите и видях спящата красавица сгушена в мен. Какво ми става? Руджеро осъзнай се!Тя си има приятел. Някой звънни на скапаната врата.Станах и слязох долу. Видях,че Стив бе отворил. Отидох до него
-Стив,кой е?-погледнах и видях Алекс
-Здравей!Карол будна ли е?-попита той
-Здравей! Не ,още спи.-без да пита дали може да влезе той влезе. Започна да се качва по сълбите.-Къде отиваш?
-При Карол.-каза го сякаш казваше най очевидното нещо на света.
-Остави я да спи,вчера беше дълга вечер.Тя не заспа лесно.-последното не трябваше да го казвам. Той слезе по стълбите и седна на дивана. Отидох в кухнята и намерих бележка на хладилника. Беше от майка ми пишеше ,че са излезли и не знаят кога ще се върнат и ,че има сандвичи в хладилника само трябва да ги стопля.
-Батко.
-Кажи ,Стив!
-С кака бяхте много сладки докато спахте.-той ни е видял? Боже!
-Стив, на никого,ама на никого няма да кажеш за това,че си ни видял!Особено на Алекс.
-Добре!Наведи се!-каза и аз се наведох.-Снимах ви с телефона ти.-прошепна
-Ах ти!-разроших му косата. Стоплих сандвичите,налях ни сок.
-Ти започвай ,а аз отивам да се преоблека.-той кимна.Отидох в хола и тъкмо щях да се кача по стълбите,но Алекс ме спря.
-Къде?
-Отивам да се преоблека.-казах и продължих да се качвам. Влязох в стаята ми, избрах си дрехи и си свалих блуза и тогава се отвори вратата.
ГТНК
Събудих се и не видях Руджеро до себе си. Станах преоблякох се.Облякох си бял потник и черен клин,напъхах си го в клина.Обух си белите сандали. Извърших си сутрешните процедури и реших да отида в стаята на брат ми и Руджеро. Влязох вътре и видях Руджеро без тениска отново. Добре оформеното му тяло се отрки пред мен. Бързо се обърнах.
-Бях ти казал да не се обръщаш.-и се засмя.-Алекс те чака долу.А и-обърна ме към него.Вече се бе преоблякъл-Стив ни е видял тази сутрин.Спокойно казах му да не казва на никого.-кимнах и слязохме долу. Когато Алекс ме видя дойде при мен и ме прегърна
-Добре ли си?-попита той
-Да!-и му се усмихнах.
-Извинявайте,че ви прекъсвам,но закуската е готова.-каза Руджеро и влезе в кухнята.
<<<<След час>>>>
С Алекс излязохме навън. Сега се разхождаме в парка хвана ти за ръце.
-Обичам те!-каза той
-И аз теб!-той се наведе и ме целуна. Отделихме се и продължихме да се разхождаме.
-Не харесвам Руджеро.-каза той
-Защо?-попитах и го погледнах
-Искам да не  си много близка  с него.
-Но защо?
-Не искам!

Здравейте! Как сте? Имам няколко въпроса към вас на които искам да прочета коментарите ви.
Хорхе ли е виновен за случилото се?
Каролина и Агустин ще имат ли връзка?
Според вас Руджеро чувства ли нещо към Карол?Ако да ,ще страни ли от нея,защото си има гадже?
Карол ще страни ли от Руджеро?
Според вас Стив ще каже ли на някого,ако да на кого?
Според вас Алекс защо не харесва Руджеро?

Та това ми бяха въпросите.Дано ви хареса часта очаквам мненията ви!Лека вечер!

Mi vidaWhere stories live. Discover now