Prológ

12.6K 311 6
                                    

Ahojte.
Volám sa Kristin Fallová, mám 17 rokov. Neštudujem, teda aspoň nie tak, ako ostatní. Ľudia v mojom veku chodia za profesormi no u mňa je to trooošku naopak. Profesori chodia za mnou.

S otcom žijeme v Nemecku neďaleko Berlína. Otec, Kail Fall je veľký mafián.
Ja ako jeho dcérenka, idem v jeho šľapajách. Mamu sme stratili keď som mala dva roky. Otec ju veľmi ľúbil a ja tiež, aj keď si ju moc nepamätám.

Mamina prišla o život kôli mafiánom. Ale nie z gangu môjho otca. Zabil ju gang hnusného Róberta Parkera. Ten hajzel, čo chcel položiť môjho otca na kolená, mu vzal srdce jednou guľkou. Keď som mala 13-násť rokov, objavila som sa na scéne. Nikto o mne nevedel, okrem nášho gangu. Boom bod pre mňa ty hajzel! Otec nebol nadšený, že idem v jeho stopách, ale naučil ma všetko. Strielať , šoférovať , vyjednávať , vydierať , využívať!

Pred nedávnom som oslávila svoje sedemnáste narodeniny. Môj sen, dostať motorku sa splnil, a ja som začala na plno vytvárať plán ako dostať Parkera na kolená tak ako on môjho otca. Všetko som mala premyslené. Od mena až po minúty, keď navštívil toaletu. Taktiež som mala zmapovaného jeho syna Bena.

Viem, že otec nebude nadšený z môjho plánu. Ale kto sa smeje naposledy, ten sa smeje najlepšie. A ja si tú radosť nenechám vziať. Pevne sa držím toho, čo som si sľúbila ako 13 ročná. Ten hajzel zaplatí životom za smrť mojej maminky.

Možno nechápete, prečo som si to navŕtala do hlavy. Ale ten človek mi zobral to najdrahšie! Zobral mi osobu, ktorá mi dala život. Zobral mi osobu ktorá trpela 9 hodín, kým ma priviedla na tento svet. Zobral mi osobu, na ktorú sa nemal ani pozrieť. No on to urobil! A tým nepoštval proti sebe s jeho synčekovi len môjho otca. Ale aj mňa! Mamu mi to nevráti, ale ten hajzel bude trpieť aj s úrokmi!

Mafiánová dcéraWhere stories live. Discover now