•10•

5.5K 155 2
                                    

Chvíľu som trieskala na dvere a kričala aby ma pustili, no všetci na mňa kašľali.

Rozhliadla som sa po novom väzení, ktoré bolo že vraj moja izba. Prvé čo ma napadlo bolo okno, bohužiaľ bez kľúčok a s mrežami za nim.

Podľa okolia som si všimla, že sme v strede hlbokého lesa. Bola tma a nebolo vidiet žiadne svetlo z nejakého veľkomesta.

Bola som stratena a sama. Musím niečo vymislieť ako sa od tiaľto dostať. Nič ma nenapadlo ale na niečo určite prídem.

Sedela som na posteli a hľadela som na jeden neurčitý bod. Stále som rozmýšľala nad plánom môjho úteku.

Napadlo ma veľa kravín ale nič z toho nebolo reálne. Jedine ak prístúpim na jeho hru, a pred že vraj našou svadbou by som zahájila útek.

Musím ho prinútiť aby mi veril a že budem tá najšťastnejšia žena pod slnkom v jeho prítomnosti. Musím sa správať tak ako doteraz vlastne. Omotať si ho okolo prsta, využiť a ponížiť.

Moje myslenie prerušilo otváranie dverí. Ani som sa neunúvala pozrieť, kto prišiel.

"Slečna priniesla som Vám večeru" prihovorila sa dievča asi v mojim veku. Bola vysoká a chudá, vlasy mala bledo hnedé a modré oči.

"Ďakujem ale nie som hladná" hodila som na ňu falošný úsmev.

"Ale pán Ben to prikázal"

"Tak dobre, ďakujem." Zobrala som tácku s jedlom a položila ju na stolík. Ona stále stála na jednom mieste a sledovala ma.

"Pán Ben Vám prikázal ma aj sledovať?" Zdvihla som pobavene jedno obočie.

"Nie, len počkať kým sa navečeriate" povedala s úsmevom a postavila sa do rohu.

V skutočnosťi som bola veľmi hladná, a večera zmizla z taniera o pár minút.

Mladá slúžka menom Petra vzala tácku a odišla preč, jedine čo som počula boli jej kroky a zamknutie dverí.

V izbe som zostala sama a mala som čas si ju celú poobzerať. Veľká biela manželská posteľ ktorá bola najmä pohodlná, na každej strane boli biele nočné stolíky. V rohu veľké zrkadlo opreté len o stenu, vedľa neho uložený kozmetický stolík.

Keď som ho otvorila, skoro som odpadla. Bolo v ňom uložené tolko kozmetiky rôznych značiek až som tomu sama neverila. Vedla boli dvoje dvere.

Jedny som otvorila a ocitla som sa vo veľkom šatníku kde bolo tiež veľa oblečenia. Od spodného prádla až po krásne kokteilky.

Vošla som do druhých dverí, tam sa nachádzala kúpeľňa z mramoru. Vedľa umývadla boli zavesené veľké a dlhé poličky. V jednej boli parfúmi a v druhej vložky tampóny zubné pasty šampóny.

Bola tam tak tiež aj vaňa, hlboká a dlhá že by sa tam zmestilo minimálne 5 ľudí.

Vošla som naspäť do šatníka a vzala si spodné prádlo, kraťasy a tričko na spanie. Boli tam uložené nočné košele ale to by som na seba nedala.

Napustila som vaňu horúcou vodou pridala do nej penovú bombu ktorá tu tiež bola, a dopriala som si dlhú kúpeľ.

Po hodine bola voda studená tak som sa vysušila, obliekla, vlasy som nechala rozpustené a nechala ich schnúť prírodnou cestou.

Ľahla som si do postele a po chvíli som zaspala.

***

"Dobré ránko, vstávame" počula som zo sna jemný mužský hlas a teplé prsty ako ma hladkajú po líci.

Otvorila som jedno oko a hneď pri mne sedel Ben ešte v pyžame. Jemne som sa usmiala a pomrvila som sa, "koľko je hodín" zamrmlala som si popod nos no viem, že ma počul.

"Bude desať" povedal po tichu, "priniesol som ti raňajky, chcel som ťa skontrolovať osobne či si niečo nevyviedla" postavil sa a prešiel k oknu.

Aj keď som mala oči zatvorené, prekrútila som očami a posadila som sa, "nemusíte ma všetci kontrolovať ako malé dieťa. Aj keby sa mi tu nepáčilo tak by som si nič nespravila"

"Ále, čo som to počul? Keby sa ti tu nepáčilo?" Zdvihol obočie a nahodil falošný úsmev.

"Hej však je to tu pekné náhodou. Síce ma držíš ako väzňa ale to chápem. Tiež by som tak robila" zobrala som si tácku s jedlom a pustila sa do čerstvých toastov.

"Ešte mi povec že ti to nevadí a že sa s veľkou radosťou za mňa vydáš z dôvodu aby som ublížil tvojmu otcovi" zasmial sa na plné hrdlo.

"To som nepovedala." Pozerala som sa mu do očí a jeho smiech stíchol.

"Len som povedala že to tu nie je až také zlé teda som ti vďačná za túto izbu. Keby mám byť zavretá v tej chladnej miestnosti neviem ako by som to vydržala tam"

Na moje myslenie už nič nepovedal. Pozeral sa von oknom a ja som dojedla raňajky.

Prázdnu tácku s tanierom som položila naspäť na stolík a zdvihla som sa z postele. Kroky ma viedli to kúpeľne na rannú hygienu.

Umyla som si tvár aj zuby, rozčesala som vlasy a dala ich do drdolu. Vyšla som, zatvorila som dvere a Ben ma v rýchlosti svetla otočil a oprel o dvere, jeho telo bolo natlačené na tom mojom.

"Vieš na čo mám chuť teraz?" Zašepkal mi do ucha a jemne doň kúsol.

Iba som pokrútila hlavou na znak nie.

"Jedno som už spravil, ale mám chuť si ťa dať hneď tu zo zadu opretú na dverách a ja by som tak silno priprážal až by si kričala aby som prestal" pousmial sa.

Na sucho som prehltla. "Tak si ma tak daj" zašepkala som teraz do ucha ja jemu.

On ma otočil hruďou do dverí a ruky mi dal nad hlavu.

"Teraz s nimi ani nepohneš" prikázal mi.

Ruky položil na môj chrbát a pomaly s nimi prechádzal nižšie, prešiel cez moje boky a pod tričko.
Posunul ich na brucho a posúval ich vyššie k mojim prsiam.

Pohladil ich a silno stlačil bradavky až som si kusla do jazyka. Jednu ruku nechal na ľavom prsníku a masíroval ho a tou druhou pomaly prešiel späť k bruchu, vošiel do kraťasov a pod nohavičky a začal mi masírovať klitoris.

Následne vošiel do mňa s dvomi prstami.

Začala som po tichu vzdychať lebo to bolo zas a opäť brutálne. Chvíľu ma prstoval a potom mi stiahol kraťasy. Rozkročil moje nohy a o chvíľu som v sebe cítila jeho teplý jazyk. Bože vedel tak dobre lízať až to boh nevidel.

Postavil sa a ucítila som ako obtiera o mňa svoj penis. Chvíľu len prechádzal po mojom citlivom mieste keď ho do mňa vrazil.

Z úst mi vyšiel ston spojený s výkrikom. Posunuli sme sa trocha do zadu aby som sa ja mohla prehnúť aby mal lepší vstup.

Chytil ma za boky a začal rýchlo a tvrdo prirážat. Bolo to neskutočné. Z mojich bokov sa jedna jeho ruka dostala na moju bradavku a začal ju opäť masírovať čo ma robilo ešte viac nadržanejšou a druhá ruka mi začala opäť masírovať klitoris.

V izbe bolo počuť len naše vzdychy. Keď som sa blížila k vyvrcholeniu začala som kričať že ma museli počuť všetci v dome ale bolo mi to jedno.

Za chvíľu som bola spravená až sa mi skoro zamotala hlava a Ben sa spravil hneď po mne tím, že do mňa silno vrazil až po koreň jeho penisu a nechal ho tam.

Spravil sa do mňa bez toho aby mal kondóm, ešte že ja som brala antiku. Vytiahol ho zo mňa, obliekol si jeho sivé tepláky, vzal tácku a odišiel preč.

Bez slova.

Ták ďalšia časť je na svete 🔥

Čo hovoríte? Myslíte si, že plán Kristin výjde a utečie pred Benom a pred svadbou a zároveň sa mu pomsti?🙈 uvidíme 😁💙

Mafiánová dcéraTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang