Sedím zviazaná na stoličke už niekoľko hodín. Nikto tu nie je a nepočujem nikoho kto by prešiel okolo tejto chladnej miestnosti.
Rozmýšľam nad otcom, Martinom aj našimi mužmi. Ako je možné, že ma stratili. Ako je možné, že im Ben na to prišiel. Ako sa dozvedeli o mne?
V hlave sa mi spustila tretia svetová v podobe myslienok.
Čo ak ma hladaju? Isto áno, nenechali by to tak.
Moje myšlienky prerušilo vŕzganie starých dverí. To znamená že niekto prišiel.
Dvere sa zatvorili a už bolo počuť len blížiace sa kroky.
"Vidíš, ani som ťa nemusel nútiť piť tú minerálku." Povedal pobavene mladý hlas, ktorý patril Benovi.
"Si obyčajný parchant!" Začala som sa metať na stoličke.
"Ukľudni sa dračica, inak si ublížiš" zasmial sa.
"Čo odo mňa chceš?"
"Bol by som hlupák ak by som ti to povedal" jeho hnusná ruka prešla od môjho líca cez krk a skončila medzi prsiami.
"Nedotýkaj sa má, počuješ?!" Vzrieskla som po ňom.
Hlava sa mi odhodila do strany a začala som cítiť štípanie na ľavom líci.
"Mala by si si dávať pozor na tvoje ústa! Vidno že ich máš po mame" opäť sa zasmial.
"Moju mamu si neber do papule ty hajzel!" Strach ma neopustil ale nahradil ho adrenalín voči nemu. "Tak ma odviaž a uvidíme, kto z nás si odnesie viac faciek." Na tvári sa mi objavil falošný úsmev.
"Viem aká si nebezpečná, preto budeš pripútaná , ale možno sa zmení miesto kde to je. Mám veľkú túžbu pripútať ťa k posteli" jeho ruka sa chytila mojej nohy pri chodidle a pomaličky ju posúval vyššie cez litko, na koleno a potom z vnútornej strany stehna. No nezastavil a začal ma hladkať po mojom citlivom mieste. Pri tvári som cítila jeho horúci dych aj mužskú vôňu.
"Chcem aby si sa zvíjala podo mnou od rozkoše" povedal šepotom pri mojom uchu a jemne do neho zakúsol"'
"Ani v tom najhoršom sne" povedala som tichšie a usmiala som sa.
"Ale, pred nedávnom sa ti to páčilo" vzdialil sa dychom, vôňou aj rukou.
"Pred nedávnom to bola len hra. Až teraz sa začína pravé divadlo." V podstate som mala pravdu. Trochu som sa bála, no neviem kto by sa mal báť.
"Vlastne máš pravdu, až teraz sa začína pravé divadlo" ucítila som ako má obmotali jeho ruky okolo pása a zdvihol ma z tej tvrdej stoličky.
"Čo to robíš? Nechaj ma!" Zdvihol ma do náručia ako princeznú a niesol niekde preč z chladnej miestnosti.
Snažila som sa mu dostať z rúk no držal ma tak pevne, že môj pokus bol zbytočný.
O pár minút sme sa objavili v inej miestnosti, kde bolo o dosť teplo. Položil ma na nejaký stôl, moje nohy oddelil od seba a on sa začal obtierať s jeho už dosť tvrdou pýchou o môj rozkrok. Nemohla som povedať že sa mi to páčilo. Páčilo, keby som v inej situácii.
Začal ma bozkávať tak dravo, akoby to malo byť jeho posledné. Jeho ruky boli na mojom chrbte, zatiaľ čo tie moje boli položené na stole.
Jedna ruka mu prešla cez chrbát na môj krk a prsty do vlasou za ktoré ma začal tahat. Druhá mu prešla cez môj bok až k rozkroku. Začal sa mi dobíjať cez nohavičky na moje citlivé miesto keďže šaty mu v tom nebránili.
Och bože. Bol ako zmyslov zbavený. Mala som nespočetne veľa motýľov v mojom bruchu. Nohavičky dal na bok a vošiel do mňa s dvoma prstami.
Zastonala som až sa mi hlava prehla do zadu a on to hneď využil. Začal ma bozkávať na krku a jemne k tomu pridával zuby. Tak neskutočne veľa ma to zvrušovalo. O to viac keď som mala zviazané oči čiernou šatkou.
Hýbal sa vo mne tak drsno ako som to mala najradšej. Vždy som mužov vyhľadávala len na noc, ani jeden sa však nevyrovná tomu čo zažívam teraz.
Mala by som byť v strachu, veď ma uniesol. No teraz mi to nejako nevadilo.
Prsty zo mňa vybral o chvíľu som v sebe cítila jeho teplý jazyk. Začala som vzdychať ako na maratóne ale bol kurva moc dobrý v tom, čo práve robí.
Bola som už v takom stave že explodujem ako bomba, keď v tom prestal a postavil ma na nohy. Otočil ma a silno mi položil hruď na stôl. Najviac si to vzali moje prsia.
Opäť mi rozkročil nohy a začal si obtierať svoj penis o moje citlivé miesto. Keď do mňa vošiel , musela som zakričať lebo bol vo mne asi celou dĺžkou. Zdrapil ma za vlasy a potiahol trocha k sebe.
V tom sa začal pomaly hýbať, až mi to bolo príjemné. No po chvíli nastavil rýchle tempo a začal prirážať čo raz viac. Jeho ruka mu vošla do môjho rozkroku a začal masírovať klitoris. Bolo to strašne príjemné.
Príjemný pocit sa vo mne zväčšoval až som sa musela urobiť s pomocou môjho výkriku, no jeho prsty stále masírovali môj klitoris. Myslela som že príjemnejšie to už nemôže byť no mýlila som sa.
Pocit orgazmu bol stále väčší a väčší. Ruku dal preč z môjho klitorisu a obomi rukami ma zdrapil za boky , začal viac vzdychať až som pocítila jeho teplé semeno na mojom zadku.
Toto. Bolo. Neuveriteľné.
Snažila som sa vystreť no nohy má zradili a spadla som na zem. Až tak moc som bola z toho mimo, keď ma zradili vlastné nohy?
Do uší sa mi dostal jeho smiech.
"Vítam ťa v mojej hre zlatíčko," dal mu nechutnú pusu na lice, až mi bol zase nechutný ten chalan.
"Už sa ma nepokúšaj dotknúť , jasné?" Vyštekla som na neho a on sa znovu zasmial.
"Ale ale drahá, aj toto patrí do povinnosti mojej budúcej manželky"
Manželky?
"Čo tým myslíš?"
"Čoskoro sa všetko dozvieš" chytil ma na ruky a niesol niekde preč.
O chvíľu sme sa ocitli v inej miestnosti no nebola to tá chladná miestnosť.
"Toto bude zatiaľ tvoja izba, žiadne pokusy o útek ani nič iné, budem si sem za tebou chodiť užívať. Potom už budeme v jednej spalni" dal mi dolu šatku z očí a povraz z noh.
KAMU SEDANG MEMBACA
Mafiánová dcéra
FantasiSedemnásť ročná Kristin mala len jeden cieľ. A to, pomstiť smrť svojej matky. Jej otec ? Veľký mafián Vrah matky ? Konkurencia jej otca. Ona ? Mafiánová dcérka Mala svoj plán. Plán ktorým vracala úder za úderom. Otec bol hrdý ale nie moc nadšený...