31

3.3K 137 4
                                    

Celé dva dni som ležala v posteli a nevyšla z mojej izby. Ben bol viac krát za mnou no bez ozveny. Ani jeho som nepustila k sebe do izby.

Na večer som si dala sprchu, a keď som sa uvidela v zrkadle,nespoznavala som sa.

Nikdy som nebola tá slabá. Tak prečo teraz ňou som? Oprava. Bola som.

Už nebudem tá slabá.

Musím bojovať.

Obliekla som si niečo normálne a zišla dolu do jedálne, kde už všetci sedeli a čakali na večeru.

Bez pozdravu som si sadla na svoje miesto.

"Kristin, je ti lepšie?" spýtal sa Ben. Z mohla som sa len na prikývnutie.

"pan Robert. Po večeri sa musíme porozprávať." pozrela som sa na neho.

"Celé dva dni si nevyšla z izby. A keď vyjdeš sa chceš rozprávať? Ale prečo so mnou? A nie so svojím manželom." podpichol.

Vedela som, že už aj jemu všetko lezie hore krkom.

"Pretože celé dva dni som bola zavretá nepriamo kvôli vám. Mali by ste ten dôvod vedieť a aj nájsť riešenie."

"Tak von s tým. Ja nič netajím pred svojím synom."

"Zistila som, kto všetko povedal Alex."

"Ale. A ako sa ti to podarilo?"

"Ako? Bol za mnou môj švagor." hodila som po ňom na poli vážny a na poli naštvaný pohľad.

"Švagor? Kristin ale ja nemám súrodencov takže nemáš švagra" jemne sa zasmial Ben.

"Vážne? Pán Robert. Môžete nám povedať. Kto je Benova matka?"

A bolo vidno, že ho tá otázka zaskočila.

"Prečo ju sem pletieš?"

"Takže pani Wilkusová. Chceli ste ju. Mali ste s ňou Bena. Ale ona mala už svoju rodinu. Manžela aj syna. Syna ktorý bol za mnou v kancelárii. Zničili ste ich rodinu a preto je teraz on tu"

"TO je nejaká blbosť nie?" spýtal sa Ben a ja som sledovala Robertovu reakciu.

"nech nám povie tvoj otec, či je to blbosť alebo nie."

"odkiaľ to všetko vieš?"

"Ako hovorím. Bol za mnou. A všetko toto mi povedal."

"Kristin a spravil ti niečo? No nemohla si byť taká, uzavretá kvôli rečiam nejakého muža."

"áno. Ten muž má chcel znásilnit. Chce všetko vrátiť. Chce vrátiť to, čo ste spravili vy tej žene." zase som sa pozrela na svokra ktorému došli slová.

"Dotýkal sa ťa?"

"Začal ma nechutne bozkávať a pevno mi chytil ruky." ukázala som svoje zápästia na ktorých boli modriny.

"keď nepomohlo začala som kopať ale aj tomu zabránil. Keď som sa mu začala vyhrážať, tak som mu kusla do jazyka a potom zavolala ochranku."

"Ten hajzel," treskol do stola rukou a postavil sa zo stoličky, tak rýchlo, že tá stolička spadla na zem.

"Ben môžeš sa uklidnit? Do kedy sa to nevyrieši a nenájdeme ho, musím byť aj ja doma."

"Nie." povedal Svokor.

"Ben ti bude chodiť za zadkom a s našimi mužmi. Isto ťa ešte vyhľadá, takže tak ho môžeme dostať," dodal.

"A ja mám byť návnada? Tak na to zabudnite." povedala som už naštvane.

"Nebudeš návnada. Len vďaka tebe ho môžme chytiť. Ako vidno,na pomstu chce použiť teba."

"Otec?" prerušil ho Ben.

"Ja neodpustím aby sa jej niečo stalo."

"Keď budeš stále pri nej tak nie."

"Ale ja mám kopec roboty ktorú nemôžem odložiť. A mužom ju na starosť nedám."

"A ako ho chceš inak chytiť?"

"Pôjdem von ja." povedala Alex a všetci sme sa nemo pozerali na ňu.

"Ty nie," povedala som jej.

"Keď pôjdem ja. Je šanca že mi bude chcieť povedať niečo nové."

"Šanca tu je ale vieme, po kom ide. Som to ja. Chce sa pomstiť a to na mne."

Postavila som sa od stola a bežala do svojej pracovne. Niečo ma práve napadlo.

ČEZ počítač som sa dostala do kamerových záznamov, ktoré sú v hoteli. Ben pribehol rýchlo za mnou a postavil sa mi za chrbát.

" Šikovné dievča. "bolo jediné čo povedal.

Našla som záber, na ktorom bol pred hotelom, ale mal slnečné okuliare. Do čerta. Ja potrebujem jeho ksicht. Začala som v mysli nadávať.

Premiestnila som sa na zábery, ktoré sú z pred mojej kancelárie a tam je zachytený pekne v celku.

Tu fotku som si nechala vytlačiť a podala som ju Benovi.

"Možno pomôže aspoň toto. Daj to mužom a nech dávajú pozor v hoteli."

Vzala som môj telefón a vytočila číslo mojej kamarátky. Bolo celkom zvláštne, že sme sa na seba podobali a preto som jej volala. Ona bude tá návnada a nebude o tom ani vedieť.

"Prosím" ozval sa ten známy dievčenský hlas.

"Ahoj Bia. To som ja Kristin"

"Bože Kristin. Kde si?čo je s tebou? Tvoj otec mi nechcel nič povedať."

Naznačila som Benovi, nech odíde. Vyzerá to na dlhý rozhovor.

"vieš Bia. Chýbaš mi a rada by som, ak by si prišla za mnou. Poslala by som ti letenku a aj odvoz ku mne domov."

"K tebe domov? A kde bývaš?"

"Vieš. Možno sa na mňa nahneváš ale neplánovane som sa vydala. Bolo to na rýchlo tak som ťa nemohla ani zavolať."

"Prosím? To chcem počuť viac."

"Dobre tak dohodneme sa. Prídi sem a ja ti všetko porozprávam a aj ti predstavím môjho drahého." toho drahého som povedala viac menej falošne, ale nespoznala to.

"Dobre tak na email mi pošli letenku a hneď zajtra večer som tam. Veľmi sa na teba teším. Chýbala si mi." počula som nadšenie z jej hlasu.

"Aj ty mi chýbaš. Dobre idem na to a zajtra sa vidíme." zložila som telefón a hneď objednala letenku na zajtrajší let. Musela som ju tu mať čo najrýchlejšie.

Keď už bolo všetko vybavene zišla som dolu do jedálne kde bol už len Ben a Svokor.

"Ema? Prosím ťa zavolaj Alex do obývačky." povedala som slúžka a tá hneď zmizla na schodoch.

"Aj vy dvaja. Do obývačky." povedala som im a sama som sa tam vybrala.

Keď sme tam už všetci boli tak som začala.

"Zajtra príde niekto mne blízky. Nevie o mne celú pravdu. Som obyčajna žena.
Ben? Ty budeš hrať dokonalého manžela. Vy pan Svokor budete milý a najlepší Svokor ale to nemusíte ani hrať. Alex? Ty budeš Benova sestra ktorá tu býva aj s dieťaťom a jeho otec sa na teba vykašľal."

"A toto je všetko k čomu dobre?" spýtal sa Svokor.

"Takže. Plán je taky. Ben má fotku Kristiana. Takže ju dá mužom a tí budú sledovať Biu. Bia je moja veľmi dobrá kamarátka a je mi skoro ako dvojča. Sme rovnako vysoké a dokonca mame rovnaku farbu vlasov. Takže keď si dá slnečné okuliare, pošlem ju do hotela s tým, nech mi pomôže. Ak to zaberie... On si bude myslieť že ona som ja a pôjde za ňou a je tu šanca ako neohrozíme ani mňa ani Alex. "

" Ohrozíš svoju kamarátku" povedal Ben.

"Nie lebo ja šoféra pošlem tou najdlhšou trasou a ja pôjdem tou krátkou a zadným vchodom. Takže v hoteli budem aj ja."

"TO nie je zlý nápad. Toto by mohlo vyjsť." povedal Svokor a hneď zvolával mužov.

Mafiánová dcéraWhere stories live. Discover now