•12•

4.5K 153 1
                                    

S Benom sme sa celkom fajn porozprávali o rôznych veciach. Téma zásnuby a svadba sme vynechali za čo som mu bola vďačná. Dokonca mi dovolil aby som mohla chodiť po dome ale len s mužom menom Teo ktorý je pravidelne stále pri mne od vtedy, ako mu to Ben prikázal.

Zatiaľ sa nebudem pokúšať o nič, všetko ide dobrou cestou aj keď sa čudujem, že to on dovolil.

Bol už večer keď som sa vrátila spät do mojej izby aj s knihou v ruke ktorú som si požičiala z knižnice ktorá bola v obývačke. Jasná vec že aj s Teom za zadkom.

"Môžeš ma zamknúť v izbe a ísť si odpočinúť" otočila som sa na prahu dverí mojej izby k nemu.

"Ale pán Ben kázal...."

"Pán Ben kázal mi robiť spoločnosť aby som neutiekla alebo niečo nevyviedla. To chceš byť pri mne aj keď máš možnosť si odpočinúť?" Skočila som mu do reči.

"Kľudne ma zamkni a kľúč zanes Benovi. Povec čo som ti povedala a ráno tu zas môžeš byť. Predsa len ak by som chcela ujsť zajtra tak by si ma unavený nedobehol" uškrnula som sa na neho.

"Tak dobre, dobrú noc slečna" povedal milo s pohľadom do zeme.

"Nevolaj ma tak, som Kristin dobre?" Otočila som sa smerom k izbe a zavrela za sebou dvere, o chvilu som počula zamknutie dverí a kroky preč.

Uf chalan to bude mať ťažké strážiť ma.

Ben

Sedel som vo svojej pracovňi a informoval sa, ako sa snaží jej milovaný otecko nájsť svoju stratenú dcérku.

U jeho chlapov som mal vlastného špióna, tak som sa dozvedel o Kristin a jej pláne na mňa. Chúďa, že jej to nevyšlo.

Dnes som jej povolil voľný pohyb v dome no neveril som, že nič neplánuje. Tá malá mrcha niečo vyvedie skôr či neskôr.

Z mojich myšlienok ma vytrhlo klopanie na dvere.

"Ďalej"

Dnu vošiel Teo a ja som sa na neho pozeral ako na prízrak. Už som očakával zlé správy.

"Čo tu do čerta robíš nemáš strážiť Kristin?" Začal som kričať no ostal som na svojej stoličke s pohárom Whiskey predo mnou na stole.

"Prepáčte pane, ale slečna mi kázala aby som ju zamkol v izbe a kľúč zaniesol Vám. Povedala aby som si oddýchol a ráno mám byť tam a počkať ak by chcela niekde ísť" povedal pokojne ale bolo počuť z jeho hlasu strach čo mu na to poviem.

To dievča ma prekvapuje čím ďalej tím viac. Toto naozaj urobila?

"Už som si myslel, že ušla alebo niečo podobné" povedal som už pokojnejšie.

Teo sa priblížil ku mne a podal mi kľúč od jej izby. Boli len dva. Jeden som mal ja ktorý som dal aj Teovi, a druhý mala slúžka aby jej nosila jedlo.

"Maj ten kľúč pri sebe ty, hádam ma nebudeš ráno otravovať aby si si ho vypital keby sa slečinke uráčilo výjsť z izby" vrátil som mu kľúč a on len bez slova odišiel.

Teo u mňa pracoval už dosť dlhú dobu a bol som s ním nad mieru spokojný. Vedel dobre strielať s vždy urobil to, čo som mu prikázal. Preto som mu zveril do rúk tú, ktorá sa ma snažila zničiť. Neúspešne!

Mafiánová dcéraWhere stories live. Discover now