•14•

4.8K 144 2
                                    

Od včerajška mi je všetko jedno. S tým človekom čo sedí vedľa mňa v aute sa nerozprávam a to už nehovorím o včerajšom večeri. Skoro som ho zabila keď som ho začala byť päsťami, fackami a kopaním. Ukľudnil ma zviazanými rukami jeho kravatou.

Rozhodla som sa už pre útek a žiadnu pretvárku, no zmenil mi môj celý názor. Jeho som nenávidela ešte viac ako pred tým ale bola som mu vďačná za pravdu. Za to má u mňa také mini piďi plus.

Zmenil názor na môjho otca, ktorý mi celý život klamal aby ma chránil. To že som sa rozhodla ísť sem, mi otec zabrániť nemohol. Pokúšal sa o to ale nie. Keby mi povie pravdu radčej újdem na druhý koniec sveta.

Všetci mi klamali. Isto to vedel aj Martin a nič mi nepovedal. Zastavili sme pri kraji cesty, neviem prečo ale nebudem sa s ním baviť. O chvíľu som zahliadla čierne auto za nami, muž ktorý vystúpil sa blížil k nášmu autu.

Ben otvoril okno a podal mu servítku zrejme s tým sledovacím zariadením.

"Ako som povedal, žiadna vražda chcem ho mat na mojej svadbe a odovzdaj mu toto" podal mu nejakú obálku a ja som sa na neho nechápavo pozrela.

"To je pozvánka na svadbu" ako to povedal vytrhla som mu obálku z rúk a rýchlo ju otvorila.

Pozývame vás do Kaštieľa Betliar dňa 14.2.2017 o 11:00 aby ste s nami oslávili náš veľký deň keď si povieme svoje áno.

Kristin Fallová&Ben Parker

"Si robíš zo mňa srandu hej? To už o týždeň ti mám povedat moje nechcené áno?" Zhúkla som po ňom a on mi len vytrhol obálku z rúk a podal ju tomu mužovi. Zavrel okno a vyštartoval z miesta.

"Toto nech sa viac neopakuje! Nebudeš ma zhadzovať pred vlastnými mužmi!"

O chvíľu som na naklonila k jeho uchu a zašepkala som mu "ja ti budem zo života robiť peklo zlatko" ironicky.

"Fajn. Tak tým pádom budeme žiť obaja v pekle lebo toto budem robiť aj ja!" Ironicky sa usmial.

"Falošné manželstvo, falošné city ale vieš čo je medzi nami na 100% pravé?"

Chvilu sa na mňa pozrel a potom sa zase venoval ceste.

"Nejuprimnejšia bude nenávisť medzi nami!" Oprela som sa o okno a rozhodla som sa ho zase ignorovať.

"Bezpochybne" zasmial sa a bol aj on ticho.

Cesta trvala cca 2 hodiny kým sme zastavili pred veľkou vilou. Vystúpil z auta a následne na to aj ja, pred nami stálo mne podobné auto a Ben ho podpálil pohľadom. Bolo vidno že ho niečo znepokojilo.

Chytil ma za ruku a ja ju hneď vytrhla. Pozrel sa na mňa uštipačne a zase mi chytil ruku, tento krát o dosť silnejšie aby som si ju nevytrhla.

Vošli sme do domu a po schodoch zchádzali dvaja muži. Môj otec a asi Benov.

"Oci?" Zamrmlala som a Ben ma silno stisol za ruku. Už viem komu patrilo to auto.

"Kristin si v poriadku pre Boha?" Rozbehol sa ku mňe no Ben sa postavil predo mňa.

"Držte sa od nej čo najďalej nechcem aby sa s vami rozprávala" povedal Ben.

"Je to moja dcéra hádam mám právo sa s ňou rozprávať!" Povedal teraz otec.

"Ben, synček som rád že ste dorazili. Kristin z teba vyrástla krásna mladá dáma."

"Vy sa odomňa držte čo najďalej!" Zakričala som po budúcom svokrovi.

Mafiánová dcéraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin