6~bölüm-

9.6K 218 38
                                    

"doğruyu bulurken yalan olursun işte o zaman unutulursun."

-SIyaHInBEyaZI

uyanmamı sağlayan ses bu olmuştu.

"şu lanet alarmı hemen sustur!"

alarmın sesi kesilince yatağa oturup şakaklarımı ovdum. başım ağrıyordu. okula gitmekten nefret ederdim.

kafamı kaldırıp giyinen kıza baktım.

" okula geç kalacaksın!" diye diye söylendi. sanki okula çok ihtiyacım varmış gibi.

"o lanet okula gideceğimi söyleyen kim!" diye tısladım.

"hadi ayaz!" diye ısrar etmeyi sürdürdü. uykumdan böyle aptal bir şey için uyandırılmıştım. günüm daha da kötüleşemezdi!

"okula gitmeyecegim ah neden o lanet okula gideyim ki?"

"gitmeliyiz oku-"

bu kız cidden saf mı? diye düşünmeden edemedim. zaten hep düşünmekten bu hale gelmiştim.

"ah benim saf duru'm, sence benim okula ihtiyacım var mı?"

bikaç saniye afallayarak yüzüme baktı. sonra birşeyi yeni fark etmiş gibi gözlerini kocaman açtı. kim bilir aklından yine neler geçiyordu.

"bana duru'm mu dedin!"

"ne yani ah koskoca cümleden sadece 'durum' a mi takıldın? dikkat ettiysen saf da dedim."

gözlerini mümkünmüş gibi daha da açtı.

"ben mi safım! sen safsın be! ben saf oha ya!"

"duru saçmalamayı kesecek misin!"

sonra bunu yeni fark edip yüzü kızardı. annem olsa yanaklarını sıkardı. annemi özlemiştim.

"ne düşünüyorsun?"

ona öyle bir bakış attım ki okula gidene kadar ağzını açmadı.

derse girdiğimizde neden böyle birşey yaptığımızı çözemiyorum. bana kalsa tüm gün dışarda olurdum ama malesef başımda bir bela var.

"Gülme!"

"neden ama ya!"

"seni sabaha kadar aglatabilirim gülümsemenin değerini bil"

"sen nasıl bir manyaksın!"

birden yüzüm düştü.

"simdiden anlamış olmalıydın."

"neyi, neyi anlamış olmalıydım?"

"sen bir suç işledin duru, şimdide bedelini ödüyorsun."

DURU TAŞKIN;

ne bedelinden bahsediyordu? ne yapmıştım ki. idama gidecek mahkum gibi hissetmekten kendimi alıkoyamadım.

"iyide ben ne yaptım?"

"çok yakında öğreneceksin Mon ange"

"ayaz ben görmeden kafana saksı mı düştü?"

"Hayır güzelim saksı maksı düşmedi."

söylediği şeyi bilmesemde iltifat olabilir..

yada bu gerizekalı zaten bana bakmaktan dersi dinlemiyo diye küfür etmiştir.

haklısın.

"ayaz kufrettin deme ya tamam ya bari türkçe et de yediğim hakareti bileyim."

kahkaha atmaya başlayınca söylediğim şeyin saçmalığını bende fark edince kendimi son anda tuttum.

ACIMASIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin