"sevmek kolay bebeğim, zor olan bağlanabilmek."
-BEyaZInSIyaHI.
DURU TAŞKIN;
küçükken oyunlar oynardık. hayatı oyun sanardık mesela. ama öyle değildi işte. o kadar basit değildi hayat. gözyaşlarımızı oyunu kaybettiğimizde akıtırdık oysa şimdi hayat oyununu kaybetmek üzereyiz. bu bir oyun ve ben pes etmeyeceğim, NE OLURSA OLSUN!
*****
sabahtan beri sinir krizleri geçiriyorum. Nasıl dengesiz bir insansın ya sen? sabah evden git. yüzüme bile bakma. öküz, mal, gerizekalı, beynini ormandaki çalılara kaptırıp hayvanlara yedirmiş yaratık.
sanırım bu kadar yeter.
sinirle odada yine dolanmaya devam ettim. resmen iki saattir odada volta atıyorum ama hiç öldüm mü kaldım mı soran yok.
hem.. Neden sorsun ki.. ben onun hiçbir şeyiyim değil mi? değersiz bir.. şey işte. olmadığımı bildiği halde gözünde öyleyim !
evet aynen öyle. kapının çalınmasıyla fırlayarak kapıyı açtım. Ayaz'ı bekliyordum ama ilksin'i gördüğüme de seviyorum.
"hoşbulduk."
"hoşgeldin.."
"ştt! neyin var senin? romeo mu sinirlerini bozdu yoksa?!"
"romeo falan değil o!"
"Uuu gergin havalar seziyorum!"
koltuğa geçip birlikte konuşmaya başladık. konuşma boyunca ağzı açık dinledi. konuşmam bitince ağzını kapatma zahmetinde bulunduğunda olguyla ikisini sordum.
"iyiyiz biz sizin gibi buzlu takılmıyoruz"
"buzlu?"
"ayy Ayaz mıdır nedir o nasıl bir soğukluk! mübarek aranızda karlı dağlar var!"
"unutma biz çıkmıyoruz! onun gözünde sıradan bir kızım öyle iste biliyorsun bu konu hakkında konuşmak istemiyorum!"
çünkü konuşursam ağlarım. onun benim onu sevdiğim gibi beni sevmediğini hatırlarsam ağlarım. onsuzluğu fark edersem yıkılırım.
"neden ağlıyorsun?"
ağladığımı fark edince gözyaşlarımı sildim.
"hiiç!"
"üzme kendini minik kuşum. ben seviyorum seni"
"bende seni"
öksürme sesiyle kafamızı o tarafa çevirdik.
"pekala bayanlar beni çekiştirmeniz de güzel ama sorun olmazsa uyumak istiyorum ve kulaklarım çınlamadan!"
ayaza öldürücü bakışlarımı yollayıp ilksini uğurladım.
"yürü."
"nereye be!"
"sence? uyuyacağız!"
bende mi?
elini belime koyup üst kata çıkardı. ikimizde yatınca elini belime sardı.
yok. uyuyamıyorum.
"kıpırdanma."
dedi boğuk çıkan sesiyle.
yok valla uyuyamıyorum. bende kalkıp the wampire Diaries i açtım.
tam 2. sezon 15. Bölümü açmıştım ki elektrikler gidince çığlık attım.
"ne! noluyo!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ACIMASIZ
ChickLitAcının ta kendisiydi. Kanattı, yaraladı. Duruluğunu ellerinden aldı. Peki sevgili miniği acılarının elinden sağ çıkabilir miydi?