24. Bölüm ~Ahlak Sınırları

1.9K 30 5
                                    

+18 içerik uyarısı *

Mantıklı bir şeyler söyleyebilmek için en azından biraz zaman tanıması adına kahve yapmasını istedim. Bir şey söylemeden tezgaha ilerleyip dileğimi gerçekleştirmeye koyuldu.

Bana tanınan zamanı düşünmek yerine boş boş bakınmakla harcamamı saymıyorum kahveleri getirdi.

"gitmelerin, beni ortada bırakmaların yoruyor" dedim yanıma otururken. Bir şey demeden bardağına baktı. "her şey zaten karmakarışık iken bir de sen bir yerden çekiyorsun ve ben arada kopuyorum. İyi değilim görmüyor musun?" kül tabağını masanın ortasına doğru çekip yeni bir dalı ağzına götürdü.

"gitmeni istemiyorum. Gerçekten istemiyorum ama bana o kadar çok zarar veriyorsun ki ben kahroluyorum. Gücümün kalmadığını göremiyorsun. " anladığından emin değilim. Sadece dinliyor analiz edip konuşmuyordu. Arada sırada kahvesinden bir yudum almayı ihmal etmiyordu tabi.

"Sadece ne yapacağımı bilemedim o kadar uzaklaştın ki benden ve o kadar ani oldu ki gidişlerin seni içimde kaybettiğimi sandım üstelik kalmak için çabalamadın bile. Senin bile savaşmadığın bir şey uğruna kan dökmemi istiyorsun" gözlerinin saniyelik ellerime kaydığını ve sonrasında ellerim dışında her yere baktığını hissettim. Sustum.

Dizine koyduğu fincanı masanın üzerine bırakıp hafifçe bana doğru döndü. "bitti mi?" ağzından çıkan tek cümle bu oldu. Hayal kırıklığı ile başımı salladım. "Babamın yanındaydım" dedi çakmağa uzanırken. Bu kadar içmezdi ve sayı geçen her saat ciddi miktarda artıyordu. "Ölmüş" dedi. Aldığım yudum boğazıma takıldı ve neredeyse boğuluyordum. Ne diye Bi fısıltı çıktı yanlızca ağzımdan. Dudağının sol kenarı hafifçe yukarı kalktı sanki gülümsermiş gibi bir ses çıkardı.

"ondan ettiğim nefreti kelimelerime dökemezdim ama sadece gidip cenazesinde durdum ve bekledim." dedi. Elleri bembeyaz kesilmişti. "ne hissedeceğimi bilemedim. Annem, konuşmasına bile izin vermedim hatta nedenini bile bilmiyorum ölümünün sadece orda durdum ve baktım." gözlerini kapattı. "duyduğum nefret kendimeymiş çünkü layık olamamam onun suçu değildi. Böyle olmam onun suçu değildi ama şu an burada değil ve ben böyleyim." kırgınlığını duvarlarının arkasına attı ve önemli değilmiş, umursamıyormuş gibi gözlerime baktı. Babasının nefret ettiğini sandığı oğlu hala içinde sevgi kırıntıları ve pişmanlıklarını yaşıyordu.

Ne diyeceğimi bilemedim. Sanki bütün problemlerim uçup gitmişti. Ayaz kırılmıştı ve ben bunu görmemiştim. "bilmiyordum" dedim sanki kendimi affettirmeye çalışır gibi. "ben-" eliyle saçlarımı karıştırdı. Derin bir nefes alarak "sorun değil. Önemi yok artık. Bi süre daha bu işlerle meşgul olacağım sadece bilmeni istedim." dedi. Bunun sorun olduğunu söylemek için ağzımı açmıştım ki, sorun değil diyorum yeter, diyerek beni susturdu. Yüreğindeki acı bir nebze hafiflemişcesine nefes aldı. Elindeki az kalmış sigarayı bana uzattı." ister misin?" Yıllarca uzaktan baktığım zehir saniyeler içinde imrendiğim bir arzuya dönüşmüştü içimde.

Tereddütüm içimde, ellerinden alıp dudaklarıma götürdüm. Ciğerlerime ulaşmayan nefes ağzımda duman tadı bıraktı. Boğazım çöl kadar kuruydu sanki. Nefesi verdikten sonra yutkundum. Ama kuraklık hissi bir süre daha geçmedi. Gülümseyerek bana doğru yaklaştı. Sorunlarını kenara bırakmıştı bu anı bize tanıyordu ve bozmak istemedim. Tekrar dudaklarıma götürdüm bu sefer içime çektiğim nefes ciğerlerimi alev gibi yaktı. Nefes için yalvaran vücudumu dinleyecekken ensemden tutup dudaklarını dudaklarımın üzerine getirip dumanı kendi ciğerlerine çekti. Başımı çevirip öksürdüm. Gülmeye başladı. Hatta neredeyse kahkaha atıyor diyebilirdim.

"keşke bütün sigaralarımı ciğerlerinden içebilseydim" dedi. Yüzüm kızardı. Ellerimden tuttu ve gel buraya diyerek beni yönlendirdi. Kucağına oturtmaya çalıştığında itiraz ettim. Kaşlarını hafifçe çatıp zihnimde yanlış duyguları çağrıştıran bu eylemi gerçekleştirmekte ısrarcı oldu. Üzerine çıktığımda dikkatli olmaya çalışarak huzursuzca ellerinden destek aldım. Kesinlikle ahlak sınırlarımı aşan davranışlardı. Ellerini belime koydu. İçimde hareketlenen duygularıma karşın ne yapacağımı bilemeden inmeye çalıştım ama belimden daha sıkı tuttu ve istenmeyen temaslara sebep oldu.

ACIMASIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin