Bölüm 2: Kanatlar

355 73 116
                                    

Medya: era

---
Banshee'den..
---
Uyandığımda beni ağlamaktan gözümün altları mosmor bir şekilde ben karşılıyordu. Yüzümü yıkayıp biraz kapatıcı ve fondoten sürüp sade bir makyaj yapmıştım. İşlerimi bitirdikten sonra giyinip tam çıkıcakken sözde teyzemlerin "yarın okula gidemeyeceksin" Deyişi aklıma gelmişti

Onlara lanet ederek kapıdan sessizce çıktığımda sabahın soğuk rüzgarı içime işlediğinde tüylerim diken diken olmuştu, ağzımdan istemsizce "brr" tepkisi çıkarken sweatshirt'imin fermuarını iyice yukarıya çekmiştim. Hızla okula giderken önüme "era" çıkmıştı. Hayır direkt çıkmıştı, kafam aşağıda olunca ilk bacaklarını görmüştüm, yukarı kaldırınca gülümseyerek bana bakıyordu ama aniden durup korkuyla ufak bir çığlık atmıştım!  Çığlığım ölüm çığlığı karışık olduğundan era kulaklarını tutarken ben yanına gitmiştim!

"E-era! iyi misin?!"

"Aaah! K-kulağım! S-sen nası o kadar tiz bağırabiliyorsun iki gündür?"

"S-sesim ince...bağırınca daha kötü oldu. Aman beni boşver sen iyi misin?"

"İyiyim..şimdi geçti."

Tuhaf...ölüm çığlığının ufak dozunda bile uzun süreli çınlama olurdu işlemiyor mu yeteneklerim buna acaba?

"Hadi gidelim istersen?"

"Birlikte mi?"

"Neden olmasın?"

Deyip gülmüştüm, ilk defa gülümsüyordum, daha doğrusu yanımda ilk defa bir erkek vardı aslında. Ben bunları düşünürken era konuşmaya başlamıştı

"Bişey soracağım ama kızmak ya da çemkirmek yok?"

"Off sor hadi sor."

"Senin gibi güzel bir kız..neden güzelliğini saklamaya çalışıyorsun? Yani sakın yanlış anlama, sadece diğer kızlar gibi değilsin."

"Güzelliğimi saklamaya çalışıyorum çünkü, erkeklerin bana bakmasına sinir oluyorum, ki ben sinir olduğumda karşıdaki canlı için hiç de iyi olmuyor."

"Anlıyorum erkeklere çekici gözükmek istemiyorsun ama, bence varolan güzelliğini de harcamamalısın."

Haklıydı..ama yaşadıklarımdan sonra güzelliğimi pek de ön plana itmek istemiyordum..

"H-haklısın ama ben bir kızım, ve orama burama bakmaları hoşuma gitmiyor, tavsiyene uymaya çalışırım." Omzumu silkerek gülümsemiştim

"Bence denemelisin de. Neyse biz hangi tanrıları araştıracağız?"

"Bilmem sen düşünürsün dedim."

"Düşünmedim ama, aklımda bir kaç tanrı var."

"Kimmiş onlar?"

"İlk tanrımız Hades, kötülük tanrısı ve eşi Dea tacita ölüm tanrıçası."

O sırada öksürmeye başlamıştım telaşla araya girmiştim

"O-onlar olmaz."

"Neden?"

"B-bilmem, kötülüğü sevmem."

"Anladım, o zaman geriye diğer tanrılar kalıyor..tam olarak-"

"81 Tanrı kalıyor"

Demiştik aynı anda, omzumu silkerek cevap vermiştim

"Sadece araştırdım."A-ama yani! Her cümlemin sonunda gülümsüyorum bu nasıl bir şey?!

Lunar Kiss (Negatif Öpücük)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin