Louis Tomlinson - 22-letý kluk, gay. Navštěvuje vysokou školu v Doncasteru. Od svých 17 let je přiznaný gay. Společně se svým dvojčetem Williamem a svými sestrami a rodiči sdílí jeden velký dům. Louis je rád, že se za svou sexuální orientaci nemusí stydět a ve druhém ročníku VŠ už to všichni vědí. Zatím si ale nenašel nikoho, komu by takhle věřil na tolik, aby mu mohl opětovat svou lásku.
William Tomlinson - 22-letý kluk, gay. Na rozdíl od svého dvojčete, Louise, měl problém se svou sexuální orientací, protože na SŠ trpěl šikanou. Chodil sice na stejnou školu, ale do doby, než se se svou orientací přiznal Louisovi, nevěděl o něm Louis téměř nic. Až společná orientace je dala zase zpět dohromady. Od té doby se bratrů Tomlinsonových každý bojí.
Harry Styles - 21-letý gay, který čerstvě nastoupil do prvního ročníku VŠ. Hned první den bude mít tu možnost seznámit se s bratry, kteří se mu budou jevit jako kamarádi. On však neví, s kým se začal kamarádit. A tak se zaplete do něčeho, z čeho už nebude jen tak lehké vycouvat.
———————————————————
[HARRYHO POHLED]
Doncaster. Nikdy jsem tady nebyl. Ale nyní tady budu chodit 4 roky na vysokou školu. Kvůli tomu, že je to 3 hodiny jízdy autem, rodiče mi zařídili ubytování na koleji, která je 5 minut od školy.
Škola je obrovská. Ve chvíli, kdy jsem do ní vešel, jsem si až pořádně uvědomil, že za čtyři roky, pokud mě nevyhodí, ze mě bude právník. Ano, právě jsem nastoupil do prvního ročníku vysoké školy právnické. Moje máma je slavná právnička a můj otec je doktor, který vyráží na mise do Afriky a jiných podobných zemí. Vlastně jsem se o něj nikdy moc nezajímal, ale s mámou jsem řešil různé případy. Tak jsem se k tomu dostal. Jsem sám zvědavý, kam to dotáhnu já, když mou mámu zná skoro celý svět.
V ruce jsem držel číslo učebny, do které jsem se měl dostavit. Ač je to vysoká škola, systém je zde podrobný, jako na střední škole, jen s pár výjimkami. Předměty, jako jazyky, psaní na PC, a jiné, máme společně. Avšak další předměty, které určí, jakým právníkem chceme být, už jsou zvlášť. Tohle bylo to jediné, co jsem pochopil. Více už ne.
Když jsem vešel do budovy a mířil k učebně, najednou mě zastavili dva kluci, vlastně dvojčata. Všiml jsem si jich už při vstupu do budovy, avšak jsem jim.nevěnoval velkou pozornost a raději jsem hledal učebnu. Avšak oni si mě asi všimli hned a nespustili ze mě oči.
"Hele, nováček." řekl jeden z nich. "Co se s ním skamarádit? Myslím, že každý stojí o to, kamarádit se zrovna s námi, co ty na to?"
"Taky si myslím." odpovědel ten druhý. Já jen mlčel.
"No, nebudeme chodit okolo horké kaše. Já jsem Louis, a tohle je William. Mě poznáš podle toho, že mám na levé ruce tetování. William má jen na břiše. Ty možná někdy taky uvidíš." Nad poslední větou jsem se zarazil. Proč bych je zrovna já měl někdy uvidět? Ale jinak vypadají fajn. Snad budeme kamarádi.
Po škole, která trvala jen asi 2 hodiny, jsem mířil na kolej. Avšak mě někdo při cestě vyrušil. Louis a William.
Celou cestu jsme si povídali. Zjistil jsem, že mají společný být asi 20 minut od školy pěšky. Ale že mají stejnou cestu jako já, takže doufají, že mi jejich doprovod nebude vadit. Zdali se mi jako fajn kluci, takže jsem jen přikývl a společně jsme šli ke koleji, kde mě doprovodili a já se dal do vybalování krabic s věcmi.
—————
Vítejte u prvního dílu. Doufám, že se najde dostatek čtenářů, kteří tohle budou číst.
Díly se budou přidávat různě, jelikož to píší 2 osoby :-)
Boobear - @tom-mo
Wewe*- @VeronikaStylinson
Doufáme, že se vám takhle povídka bude líbit. Už to, že jsme ji začaly psát o prázdninách, kdy je to nejhorší, je zázrak. Takže doufám, že bude alespoň malý úspěch :3
Boobear
ČTEŠ
Friends with benefits
FanfictionLouis, Harry a William. 3 kluci, 3 kamarádi. 3 osoby, které studují na vysoké škole. Louis a William jsou dvojčata. Harry je jedináček. Jak je nakonec osud spojí a co se nakonec přihodí? Zůstanou navždy jako kamarádi, nebo se stane něco, co je spo...