Louis' POV
"Fuck, dat was lekker!" Hijgt Eleanor.
Ik knik en laat me naast haar vallen.
Ze draait zich naar me om en schuift een pluk haar naar achter. Ik sluit mijn ogen door haar aanrakingen.Ik kijk naar haar bezweten voorhoofd, haar rode wangen en haar lippen, rood en opgezwollen van het zoenen en het lip bijten. Ze is prachtig.
"I love you so much, El." Ze glimlacht en bloost. Ze schuift haar hoofd dichterbij en kust mijn lippen.
"Love you more, baby." Ik glimlach en trek haar blote lichaam dicht tegen de mijne. Ik kus haar voorhoofd voor ik mijn ogen sluit.
— — —
Eleanor ligt niet meer naast me wanneer ik wakker word. Het bed voelt leeg zonder haar.
Ik zucht, trek een boxer aan en loop de kamer uit. Ik loop de keuken in en zie haar aan tafel zitten. Ze glimlacht naar me wanneer ze me ziet.
"Hey, Lou. Goed geslapen?" Ik knik. "Daar staat ontbijt voor je." Ik glimlach dankbaar en pak het boordje.
"Waarom maakte je me niet wakker? We hadden samen kunnen ontbijten." Ze glimlacht vriendelijk voordat ze antwoordt.
"Ik wilde je laten slapen. Dus, nog plannen voor vandaag? Want ik wilde eigenlijk even naar mijn eigen huis—waar ik ook al twee maanden niet meer geweest ben—om daarna wat leuks te gaan doen met vriendinnen." Ik zucht.
"Nee, ik had geen plannen." Ze knikt.
"Nou, wij gaan naar een feest van een vriend van mijn vriendin, ga mee." Biedt ze aan. Ik denk na. Ik hou niet zo erg van feestjes, maar het kan best leuk zijn.
"Sure. Hoe laat?" Ze maakt een blij geluidje en klapt in haar handen.
"Om half acht bij mij." Ik knik. Ze staat op, kust mijn wang en loopt terug naar mijn slaapkamer.
— — —
Ik sta voor Eleanors huis en bel aan. Ze opent niet veel later de deur en laat me binnen. Ik begroet haar vriendinnen en plof op de bank.
"Lou! We gaan." Roept ze vanuit de gang. Ik sta weer op en loop naar haar toe. Ze glimlacht en pakt mijn hand zodra we beginnen te lopen.
"Uh, guys? Wie is de bob?" Vraagt ze wanneer we allemaal in de auto zitten en een vriendin van haar begint met rijden.
Waarna ze allemaal roepen dat ze niet de bob willen zijn kijken ze naar mij. Ik zucht luid wat ze maakt grinniken.
"Best! Ik ben de bob wel."
Ze juichen en klappen in hun handen. Is dat iets wat meisjes doen of zo? Eleanor lacht vriendelijk naar me en ik glimlach terug.
Zodra we aankomen bij het huis waar het feest gegeven wordt, rennen de meiden allemaal naar binnen, behalve Eleanor. Ik kijk haar aan.
"Ga maar. Ik vermaak me wel."
"Weet je het zeker?" Ik glimlach ik knikt. Ze knikt onzeker en kust mijn lippen. "Zoek me op wanneer je naar huis wilt." Zegt ze voordat ze de drukke menigte ingaat.
Ik kijk wat rond voordat ik mijn naam hoor. Ik draai me om en zoek daar een persoon die mijn naam riep. Ik zie iemand zwaaien en loop er op af.
"Yo, Louis!" Ik glimlach.
"Yo, Zayn! Hoe ist?" We geven elkaar een bro-hug.
"Goed goed. Met jou dan?"
"Ook goed." Hij lacht naar me.
"Waar is El?"
"Bij haar vriendinnen. Ik ben de bob vandaag." Zucht ik. Zayn lacht.
"Poor boy." Ik haal mijn schouders op.
Ik zie verderop een blonde jongen aan komen rennen en krijg automatisch een lach op mijn gezicht.
"Louis!" Roept hij blij. Hij rent op me af en knuffelt me. Ik lach en knuffel hem terug.
"Hey, Nialler. Hoe is 't?"
"Goed! Met jou?"
Ik zeg het zelfde bij Zayn en beantwoord Niall's vraag ook hetzelfde als bij Zayn. Niall en Zayn praten over van alles en nog wat, maar ik luister niet echt.
Ik zeg dat ik even opzoek ga maar een wc en loop de trap op. Ik open een deur en zie een jongen en een meisje op een bed zitten. Het meisje kijkt op en lacht naar me.
"Doe de deur dicht." Zegt ze lachend. Ik kijk naar de deur. "Ja, doe dicht." Ik doe de deur dicht en loop verder de kamer in.
De jongen kijkt ook op en lacht naar me. Ik moet toch wel toegeven dat de kuiltjes in zijn wangen die verschijnen als hij lacht heel schattig zijn.
"Sorry, maar niet iedereen hoeft te zien wat we aan het doen zijn hier." Lacht ze.
Ze schuiven een beetje op, zodat ze plaats voor mij maken. Ik ga zitten en kijk een beetje om me heen.
"Harry." Zegt de jongen. Ik knik.
"Louis."
"Kendall."
"Dus wat waren jullie aan het doen?"
Kendall biet me iets aan. Het is een soort pijpje waar je aan moet, soort van, zuigen. Ik schud mijn hoofd.
"Nee. Ik ben de bob vandaag." Harry lacht.
"Arme jongen." Ik lach en haal mijn schouders op.
————————
Holaaaa babyyyyssss!
Guess who's back, back again!
Ik hoop zo erg dat dit boek jullie gaat bevallen! Ik waarschuw even dat de eerste paar hoofdstukken niet zo goed zijn, maar hoe verder je het boek in komt hoe beter het wordt, promise.
Vergeet niet te stemmen!
JE LEEST
Strange truelove. Larry Stylinson.✔️
FanfictionLouis Tomlinson. Een aardige, leuke jongen, met een lieve, leuke vriendin. Hij is zeker van zijn toekomst plannen met zijn vriendin: Eleanor. Louis is 100% hetero. Echt waar. Maar als hij dan ene Harry Styles ontmoet op een feest weet hij niet zeke...