Louis' POV
Ik word wakker door een luide soort van kreun en kijk naast me. Ik zie Harry nog slapen. Ik kijk verward om me heen. Waar the fuck kwam dat geluid vandaan?
Ik voel Harry bewegen waarna weer zo'n soort kreun te horen is. Ik kijk naar Harry en zie een frons op zijn gezicht. Ik leg mijn hand voor mijn mond en probeer niet te lachen.
"Harry. . . Harry, wordt wakker." Probeer ik hem wakker te maken. Ik kus zijn gezicht tot hij langzaam zijn ogen opent. "Hi, baby." Hij glimlacht slaperig. "Goed geslapen?"
"Ja." Zegt hij hees. Hij wilt zich omdraaien maar stopt abrupt en laat een pijnlijk geluid. Ik bijt op mijn lip. "Oh my God." Zegt hij langzaam.
Ik bijt harder op mijn lip, om niet te lachen, maar ik faal hard wanneer Harry naar me op kijkt met grote ogen.
"Louis! Dit is niet grappig! What the actual fuck!" Ik kijk hem aan terwijl ik mijn hand voor mijn hou.
"So-sorry, hun." Lach ik.
"Oh my God." Fluistert hij. "Ik durf niet te bewegen." Ik kijk hem aan, dit keer medelijdend.
"Ik maak ontbijt, goed? Wat wil je?" Hij zucht.
"I don't care." Mompelt hij. Ik knik, kus zijn voorhoofd en loop naar de keuken.
Ik voel me een beetje schuldig. Ik wilde hem laten voelen wat ik voelde, want hij lachte me uit, maar hij heeft veel meer pijn dan ik. Ik deed hem veel harder dan hij mij. Best oneerlijk.
Ik loop terug naar de kamer en zie Harry met zijn rug tegen het hoofdbord zitten. Hij heeft zijn handen in zijn haar geknepen en kijkt op als hij me hoort. Mijn ogen vergroten als ik tranen in zijn ogen zie.
"Oh my God, baby. Ik wist niet dat je zoveel pijn zou krijgen. Het spijt me." Zeg ik snel en ga naast hem zitten.
"Het is niet alleen. . . Dat." Ik frons.
"Wat is er dan?"
"Het—het lijkt gewoon als-alsof je me alleen nam om wraak te nemen, omdat ik jou uitlachte en je me nu ook kan uitlachen."
"Ik weet dat het er op lijkt. En eerlijk gezegd deed ik het een klein beetje daarvoor, maar meer omdat ik fucking lang niemand genomen had en ik fucking desperate was. En heel misschien was ik een beetje seksueel gefrustreerd door het feit dat je me uitlachte." Geef ik toe. "Maar ik wilde je echt niet expres zo veel pijn geven! Echt niet. Ik wist niet dat je zo veel pijn zou gaan krijgen." Zeg ik eerlijk. "Maar dat zegt dan ook wel weer iets over mij." Grijns ik. Harry lacht zacht.
"Begrijp me niet verkeerd, Louis, ik vond het fucking geweldig. Maar ik geniet wat minder van de dag erna. M'n kont is fucking beurs."
"Sorry. Hier eet je ontbijt." Hij pakt het aan en samen beginnen we rustig te eten.
Ik voel me eigenlijk heel schuldig. Ik had er al twee dagen last van, laat staan hij. Ik ga er gewoon voor zorgen dan hij de komende dagen meer dan verwend wordt. Ik wil hem niet in zoveel pijn hebben.
"Ik moet zo even naar de winkel. Is er iets dat je wilt?" Vraag ik zacht. Ik zie hem nadenken.
"Wil je taco's maken vanavond?" Ik glimlach.
"Mag ik het ook bestellen? Ik ben bang dat als ik het zelf ga maken je dood gaat." Hij lacht en knikt. "Oké. Ik ga me aankleden."
Nadat ik me aangekleed heb, loop ik naar de woonkamer en pak mijn portemonnee. Ik loop nog terug naar de slaapkamer, waar Harry nog zit.
"Probeer te lopen, babe. Dat helpt." Hij zucht en knikt. "Het spijt me echt."
"Het is goed, Lou." Ik knik wat onzeker. Hij leunt iets naar voor en drukt zijn lippen op de mijne. Ik kus terug.
"Vergeet niet dat ik van je hou, oké?" Hij lacht zacht.
"Ik hou ook van jou. Doe alsjeblieft voorzichtig, het is glad op de wegen." Ik glimlach en druk een kort kusje op z'n lippen.
"Doe ik. Tot zo."
Ik loop het appartement uit, naar mijn auto. Zodra ik in mijn auto stap zet ik de kachel vol aan. Ik heb het idee dat het over een paar dagen gaat sneeuwen.
Ik start de auto en rij rustig naar de supermarkt. Het is een nadeel dat ik redelijk ver van het centrum woon.
Ik word wat afgeleid door een berichtje dat ik binnen krijg. Ik werp een snelle blik op mijn telefoon—die in het bakje naast me ligt—en zie dat het van Niall is.
Wanneer ik m'n blik weer op de weg werp, zie ik een slippende auto met harde vaart het wegdek oprijden waar ik oprij. Ik trap hard op de rem, waardoor ik van de weg slip en met een volle klap op de auto beland.
——————-
Oh. No.Bij 15 votes nieuw hoofdstuk😉
Ik ga vandaag weer terug naar huis dus ik heb de hele dag geen WiFi. Daarom post ik deze nu ik nog wel WiFi heb. Enjoy x
Vergeet niet te stemmen! X
JE LEEST
Strange truelove. Larry Stylinson.✔️
FanfictionLouis Tomlinson. Een aardige, leuke jongen, met een lieve, leuke vriendin. Hij is zeker van zijn toekomst plannen met zijn vriendin: Eleanor. Louis is 100% hetero. Echt waar. Maar als hij dan ene Harry Styles ontmoet op een feest weet hij niet zeke...