6

1.3K 67 37
                                    

Louis' POV

Het feest is zoveel beter dan ik had verwacht. Ik weet dat Zayn me whiskey of iets gegeven heeft en geen water, want ik voel me top.

Ik drink meer en meer en uiteindelijk pak ik de hele fles en drink het in één keer op. Mensen juichen en lachen om me heen of trekken en duwen aan me.

Er komt een meisje op me afgelopen en ze legt haar hand op mijn schouders. Alles om heen draait en ik voel me geweldig.

"Je bent sexy." Zegt ze. Ik bijt op mijn lip.

"Jij bent fucking sexy." Zeg ik terwijl ik mijn handen op haar heupen plaats en haar tegen me aantrek. Ze schuurt tegen me aan en fluistert in mijn oor.

"Zullen kijken wat er boven allemaal is?" Ze grijnst en ik grijns ook.

"Fuck yeah." Ze pakt mijn hand en trekt me mee naar boven.

We vallen zoenend om bed en kreunen wat. Ze schuurt hard tegen me aan en hijgt tegen mijn gezicht. Normaal zou ik weggaan, maar ik ben te dronken.

"Neuk me." Hijgt ze.

Ik knik en pak een condoom uit mijn broekzak en trek mijn shirt uit. Ze trekt haar shirt ook uit en gaat liggen op het bed.

Ik trek mijn boxers uit en ga boven haar liggen, ondertussen allebei naakt.

"Neuk me." Kreunt ze.

"Ik doe m'n best." Mompel ik.

"Neuk me harder!" Roept ze. Geez, ze is wel erg geil. Ik probeer in haar te komen maar het lukt verdomme niet. "Wordt je nu verlegen?"

"Nee."

"Het is ok-"

"Nee! Het is niet oké!" Zeg ik boos. "Fuck! Nee! Je bent een fucking lekkere chick! En ik wil je neuken. Als mijn lul nou gewoon effe z'n best doet!" Ze kijkt me met grote ogen aan en duwt me van haar af.

"Ieuw! Je bent homo!" Roept ze. Ik kijk haar raar aan. Waarom ben ik homo volgens haar?

De deur wordt geopend en ik zie Eleanor bij de opening staan. Ook dat nog!

"Louis!?"

"Kan je niet kloppen, bitch? Dit is geen show of zo!" Eleanor draait zich om en loopt snel weg.

Ik trek snel mijn boxers aan en wil haar achtervolgen, maar word tegen gehouden door de deur die weer wordt open gegooid. Dit keer door een grote, sterke man. Ik slik.

"Gretchen!?" Roept hij. Ik met grote ogen naar Gretchen.

"Jullie kennen elkaar?" Vraag ik.

"Je zei dat je naar huis ging!" Roept de man.

"Ja! Ik maakte een omweg, dickhead!" Roept ze terug.

"Oké, jullie hebben wat probleempjes. Ik ga maa-" ik word onderbroken door en harde duw.

Hij tilt me op en gooit me de gang in. Ik sta op en ren naar de trap. Normaal zou ik meteen terug vechten, maar ik weet 100% zeker dat ik deze man niet aan kan. Hij pakt me weer op en rent de trap af, naar de woonkamer en gooit me over de tafel.

Ik beland naast Luke en Niall die me nu raar aankijken. De man komt op me afgelopen terwijl Gretchen roept dat hij moet stoppen.

Net wanneer hij me een rake klap gaat geven wordt hij onderbroken door Zayn.

"Hey, klootzak! Als je hem wilt moet je eerst langs mij komen." Hij stapt op Zayn af en slaat hem een keer vol op z'n neus waardoor hij op de grond valt.
Ik ren naar hem toe.

"Thanks, Zayn. Het spijt me, maar thanks." Ik ren snel terug om mijn kleren aan te doen en loop het huis uit.

Net als ik dacht dat ik sober was, begint alles weer te draaien en voel ik me net zo dronken als daarvoor. Ik wankel over straat terwijl ik Eleanors naam roep.

Ik hoor iets in het gras en kijk er naar. Een kikker? Waarom zit hier een kikker? Ik wil hem pakken maar hij springt weg. Ik volg hem en kom uit in een achtertuin van iemand met een zwembad erin.

Ik ga gehurkt voor het zwembad zitten en de kikker springt in het bad. Ik leun iets naar voren en val ook in het bad. Het koude water verfrist heel mijn lichaam en ik knijp mijn ogen dicht.

Ik voel mijn lichaam naar adem snakken, maar ik geef het geen lucht. Mijn gedachtes schieten opeens random naar een paar jaar terug.

Ik zat in groep zeven en we waren op kamp met school. We hadden net gezwommen en gingen nu douchen.

Ik keek naar de vier jongens die tegenover mij stonden te douchen. We hadden allemaal gewoon zwembroeken aan. Ik keek naar ze, ik keek hun blote boven lichaam en voelde mijn bloed naar een andere kant stromen.

Ik keek verward nog is naar de jongens en zag dat ze met elkaar aan het fluisteren waren.

"Oh my God, Louis heeft een boner." Lachte er eentje.

"Louis, heb je een boner?" Vroeg er eentje op een stomme, plagerige toon. Ik schudde mijn hoofd terwijl ik mijn handen voor mijn boner legde.

"Louis is een flikker!" Riep er een.

Ik wilde weglopen, maar werd tegen gehouden door een jongen.

"Je bent een flikker!" Ik schudde snel mijn hoofd.

Hij duwde me op de grond en ze lachte me hard uit. Die avond heb ik geen oog dicht gedaan. Ik dacht na over waarom ik een boner kreeg bij jongens zonder shirt.

——————
Bij 15 votes vandaag nog een hoofdstuk!

Vergeet niet te stemmen!

Strange truelove. Larry Stylinson.✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu