Louis' POV
We lopen de voortuin van Zayn's huis in en bellen aan. Er wordt open gedaan door een vrolijke Niall die ons meteen in een knuffel trekt. Ik knuffel hem stevig terug, want, wat kan ik zeggen, Horan-hugs zijn de beste.
Harry kucht wanneer ik en Niall al een minuut staan te knuffelen en ik trek lachend terug.
"Jaloers, Harold?" Harry rolt zijn ogen en legt zijn hand op mijn heup.
We lopen door naar de woonkamer en zien Zayn en Luke zitten. Zayn staat op en ik spring in zijn armen, wat hem laat lachen.
"Ik heb jou ook gemist hoor, Lou."
Ik grinnik en laat mezelf zakken. Harry kijkt me droog aan waardoor ik hard lach. Harry stelt zich voor. Iedereen weet al wie Harry is, maar Harry kent hun natuurlijk niet.
"Heb je geen vriend meegenomen, Harry?" Vraagt Niall.
"Jawel, hij komt later." Ze knikken en ik geef Luke een snelle knuffel en ga dan op de bank zitten met Harry.
"Gaan we wachten op hem of?"
"Nee, hij komt vanzelf wel." Antwoordt Harry. "Maar, uh, hoe zijn dit soort avonden bij jullie?" Vraagt Harry een beetje onzeker. Ik glimlach en pak zijn hand.
"Het zijn zeker geen avonden waarbij we de hele avond zuipen en gamen, als je dat ingedachte had." Zegt Zayn. Harry laat een zachte opgeluchte zucht en knikt.
"We doen meestal een spel of kijken films en dan vallen we altijd in slaap. Dus eigenlijk is het gewoon een soort sleep-over." Lacht Niall. Harry knikt weer.
"Maar ik heb daar niks voor mee."
"Maakt niet uit. Wij ook niet." Antwoordt Luke. Harry haalt zijn schouders op en knikt.
Op dat moment horen we de deur bel en zegt Harry dat hij open doet. We horen luiden, blije stemmen vanaf de gang wanneer Harry de deur heeft geopend.
Niet veel later komen ze de kamer ingelopen. Ik kijk naar de jongen. Hij heeft kort donkerbruin haar en bruine ogen. Harry stelt ons allemaal aan hem voor. Blijkbaar heet hij Liam.
"Ah, dus jij bent de beroemde Louis." Zegt hij met een grijns. Ik zie hoe Harry z'n ogen rolt en beschaamd naar de grond kijkt met rode wangetjes.
"Uh, I guess." Liam lacht breed naar me en knikt.
"Ik heb veel over je gehoord. Maar als beste vriend moet ik dit doen." Hij kucht even en kijkt me dan heel serieus aan. "Als jij, Louis, Harry ooit pijn doet dan ben ik bang dat je dat niet makkelijk zal kunnen na vertellen." Ik grijns zodra ik Niall naar adem hoor happen.
"Oh my God! Liam, ik mag jou!" Roept Niall. "Ik gaf Harry precies de zelfde speech." Liam lacht en kijkt me dan weer aan.
"Ben ik duidelijk?" Hij trekt een wenkbrauw op. Ik knik.
"Yes, sir." Hij knikt vrolijk en huppelt vrolijk naar de bank waar Zayn en Luke op zitten en ploft naast Luke op de bank.
Harry gaat naast mij zitten. Ik voel zijn ogen op me branden. Ik kijk om en zie hem naar me kijken. Ik glimlach naar hem en hij glimlacht terug. Ik grinnik en leg mijn hoofd tegen zijn schouder, waardoor hij zijn hoofd tegen mijn hoofd legt.
"So cute." Piept Niall, die uit de keuken kwam lopen met een bak popcorn. Hoe heeft hij dat zo snel gemaakt? Ik lach en rol mijn ogen.
— — —
We liggen met z'n alle verspreid over de banken. Ik lig met Harry en Niall op een bank en op de andere bank liggen Luke, Zayn en Liam.
We kijken een horror. Harry wilde eigenlijk niet, maar door al ons gejammer stemde hij toch in.
Ik zit in het midden van de bank, Harry ligt met zijn benen op gekruld naast me, met zijn hoofd op mijn schoot en Niall ligt met zijn hoofd op mijn schouder. Ik heb mijn ene hand op Harry's buik die hij stevig vast houdt en af en toe in knijpt wanneer het eng is, en mijn andere arm heb ik over Niall heen geslagen. Het is best schattig.
Ik voel Harry zuchten en hij draait zijn hoofd. Ik kijk naar hem en zie hem naar mij kijken. Hij mond met zijn lippen dat hij moe is en ik zeg hem zijn ogen te sluiten. Zo te horen ligt Niall al te slapen.
Ik voel na een tijdje ook mijn oogleden zwaar worden. Ik probeer ze open te houden aangezien is het einde van de film wil kijken, maar ik voel mezelf wegzakken, met mijn hoofd tegen die van Niall.
JE LEEST
Strange truelove. Larry Stylinson.✔️
FanfictionLouis Tomlinson. Een aardige, leuke jongen, met een lieve, leuke vriendin. Hij is zeker van zijn toekomst plannen met zijn vriendin: Eleanor. Louis is 100% hetero. Echt waar. Maar als hij dan ene Harry Styles ontmoet op een feest weet hij niet zeke...