Louis' POV
De dagen erna blijven Eleanor en Harry komen, Niall en Zayn komen ook vaak, Liam ook, dat is blijkbaar een vriend van Harry. Ze laten dan wat foto's zien.
De dokter heeft me verteld dat ik drie tot vijf maanden mis van mijn leven door het ongeluk dat ik gehad heb.
Blijkbaar heb ik Harry leren kennen in die maanden, maar ik weet er niks van, dus ik vind het zo moeilijk te geloven. Hij is ontzettend aardig, daar niet van. Maar hij lijkt zo, zo. . .gekwetst elke keer als hij binnen komt.
"Hey!" Zegt Eleanor blij wanneer ze binnen komen lopen. Ik begroet ze terug.
Het valt me ook op dat Eleanor me nooit kust. Alsof we nooit iets hebben gehad. Ik weet dat ik een ongeluk gehad heb, maar dat betekent niet gelijk dat ik haar niet wil kussen.
Eleanor en Harry gaan zitten. Ik zie in Harry's ogen-voor het eerst na een paar dagen-een glinstering. Ik glimlach naar hem waarna hij het terug doet.
"We hebben wat meegenomen." Zegt Eleanor. Ik kijk nieuwsgierig naar haar tas wanneer ze hem pakt. "Het is een fotoboek, met alle mooie en leuke herinneringen van de afgelopen jaren. Harry had nog allemaal foto's op zijn computer staan en ik ook." Ik frons weer wanneer ze over Harry begint.
"Laat zien." Ze lacht en draait het boek zo dat we het allemaal kunnen zien.
Ze laat een foto zien van toen Niall's vriendin het net uitgemaakt had en Zayn naar hem toe kwam om hem te troosten, dat is bijna drie jaar geleden en een mooi moment.
Daarna bekijken we een foto van nog langer geleden toen ik en Zayn samen gingen kamperen. Ik lach om de foto en de domme herinneringen die ik eraan heb."Wow, toen had je nog helemaal geen tattoos." Zegt Harry. Ik lach en schud mijn hoofd.
"Meer." Ze grinniken en slaan de bladzijde om.
Het is weer een foto van mij en Zayn. Dit was op een feestje en ik had daar mijn eerste rook ervaring. Ik lach om de foto.
"Dit zijn leuke herinneringen." Lach ik. Ik zie Harry verward naar de foto's kijken. Ik wijs naar de foto van Zayn en Niall. "Daar had de vriendin van Niall het net uitgemaakt en Zayn kwam hem troosten. Daar gingen Zayn en ik samen kamperen-wat ik nooit meer ga doen-en daar rookte ik voor de eerste keer. Ik ben nu al lang weer gestopt." Leg ik uit. Hij lacht en knikt.
Ik zie een foto waar ik en Eleanor opstaan. Ik glimlach en kijk naar de foto.
"Dit was op de bruiloft van mijn moeder." Zeg ik.
Ze slaat de bladzijde weer om, maar deze foto's laten me fronsen. Ik hoor Harry hardop slikken en hij kijkt naar de grond."Z-Zijn dit de foto's van afgelopen maanden?" Vraag ik zacht. Eleanor bijt op haar lip terwijl ze knikt.
Ik pak het boek uit haar handen en bekijk de foto's. Ik zie een foto van Harry die op één knie staat met een roos in zijn hand, die ik aanpak. Ik lach zachtjes om de foto.
"Dit is cute." Grinnik ik. "Waarom deed je dat?" Ik doe echt mijn best dit alles te begrijpen, maar het is gewoon moeilijk als je geen idee hebt wat er gebeurd is.
"U-Uh, gewoon voor de lol."antwoordt hij. Ik knik en kijk naar de andere foto's.
Ik zie er één waar Harry mijn hand vast houdt en ik hem lijk te beschermen. Ik frons en kijk naar de foto.
"Waar was dit?" Vraag ik zacht, kijkend naar de foto. Harry kijkt ernaar en bloost.
"Dat was een straat waar veel mensen waren en ik werd bang en toen pakte je mijn hand en leedt me naar de auto, Niall heeft deze foto gemaakt." Legt hij blozend uit. Ik grinnik en probeer te bedenken wanneer dit was. "Je weet het niet meer?" Ik schud zuchtend mijn hoofd en klap het boek dicht.
"Ik kan snap het gewoon niet. Iedereen zegt dat ik het me gewoon vergeten ben, maar als je zo'n belangrijk persoon voor me was-aangezien ik je beschermde en shit-, waarom ben ik je dan vergeten?" Harry bijt zijn lip en kijkt weer weg. Ik zucht geïrriteerd. "Kijk me gewoon aan als ik tegen je praat!" Zeg ik luider en geïrriteerd.
Hij kijkt op en kijkt me aan alsof ik hem net helemaal heb uitgescholden of zo. Zijn ogen vullen zich met tranen en hij bijt zo hard op z'n lip dat het begint te bloeden.
"Shit." Mompel ik. Hij staat op en wilt weglopen, maar ik pak hem snel bij zijn pols. "Wacht, ik bedoelde het niet zo. I-Ik ben gewoon. . . Zo fucking verward. Ik snap het niet."
"Ik kom zo terug." Zegt Eleanor en voor ik wat kan zeggen is ze weg.
JE LEEST
Strange truelove. Larry Stylinson.✔️
FanficLouis Tomlinson. Een aardige, leuke jongen, met een lieve, leuke vriendin. Hij is zeker van zijn toekomst plannen met zijn vriendin: Eleanor. Louis is 100% hetero. Echt waar. Maar als hij dan ene Harry Styles ontmoet op een feest weet hij niet zeke...