14

1.4K 51 38
                                    

Louis' POV

Ik druk mijn lippen op de zijne en zoen hem hevig. Hij gaat er volledig in mee en gaat rechtop zitten. Ik zit nu op zijn schoot en ga met mijn handen door zijn haar.

Ik beweeg mijn heupen tegen de zijne wat hem laat kreunen. Ik beweeg mijn heupen sneller en ik voel Harry en mezelf groeien. Ik hijg tegen zijn lippen.

"Fuck. Louis. Je maakt me fucking geil." Ik druk mijn lippen weer tegen de zijne.

Ik ga met mijn handen naar zijn broeksknoop en ontknoop het. Ik laat mijn hand over Harry's boner glijden en knijp er zacht in.

"W-Wat doe j-je?" Ik kijk Harry aan en beweeg niet. Wilt hij niet?

"Wat bedoel je? Wil je niet?" Vraag ik zacht.

"Jawel! Ik bedoel. . . Weet je het zeker?" Ik grinnik.

"Heel zeker." Hij knikt en duwt zijn lippen weer tegen die van mij.

Hij draait ons om en legt zijn ene hand op mijn boner en zijn andere steunt hij naast mijn hoofd. Hij masseert mijn boner waardoor ik kreun. Dit is zoveel beter dan met Eleanor. Ik schud die gedachtes snel van me af en geniet van Harry's aanrakingen.

Hij trekt zijn shirt uit, wat mij het ook laat doen. Ik maak de knoop van mijn broek los en trek het uit. Harry doet het zelfde.

Ik schuur mijn heupen tegen de zijne en voel een warme gloed mijn lichaam betreden. Ik kreun en doe het vaker. Harry zuigt in mijn nek en schuurt ook tegen me aan.

"Fuck." Fluistert hij tegen mijn nek. "Uit." Ik doe wat hij zegt en trek mijn boxer uit. Hij wilt met zijn hand naar mijn boner maar ik stop hem.

"Na-ah, Styles. Jij ook." Hij rolt lachend zijn ogen en trekt zijn boxer uit.

Hij gaat weer boven me hangen en zoent me. Ik beweeg mijn heupen tegen de zijne en ik voel hem nu tegen me aan. Huid tegen huid. Ik hap naar adem wanneer onze erecties langs elkaar schuren en kreun luid.

"Dat is anders, he, Lou?" Grijnst Harry. Ik knik snel. Zeg dat wel. Dit is zo veel beter.

"Nu. Please." Smeek ik.

Ik wil weten hoe het voelt om in Eleanors plaats te liggen. Harry grijnst en spuugt in zijn hand waarna hij het over zijn boner verspreidt. Normaal zou ik dat vies vinden, maar ik deed dat ook wanneer we niks bij hadden.

"Moet ik niet eerst met mijn vingers, Lou? Het gaat pijn doen." Ik schud mijn hoofd.

"Nee. Doe het." Harry grinnikt en knikt.

Ik voel zijn top bij m'n opening en hij duwt zich iets naar binnen. Ik knijp mijn ogen dicht bij het plotselinge gevulde gevoel. Harry is—no joke—fucking groot.

"Gaat het?" Ik knik. Hij duwt verder en ik zucht diep. Hij duwt zich nog verder en heel langzaam voel ik de pijn verdwijnen.

Hij begint te bewegen, langzaam. Wanneer ik mijn heupen iets meebeweeg gaat hij sneller. Kreunen verlaten onze monden en mijn nagels gaan over zijn rug.

"Fuck, Harry." Hij kreunt in mijn oor. "M-Meer." Fluister ik bijna.

Hij duwt zich volledig in me waardoor ik hard kreun. Hij duwt zich een paar keer helemaal in me en ik doe mijn best niet te schreeuwen. Hij stoot harder en diep en kreunt hard.

Zijn hoofd hangt boven de mijne, zijn ogen gesloten en soms gooit 'ie zijn hoofd in zijn nek en kreunt hij hard.

"Laat het gaan, baby." Zegt hij wanneer hij hard stoot. Ik laat een harde kreun horen en zeg dat hij dat nog een keer moet doen.

Ik kreun zo hard dat ik het kan horen echoën in het lege, verlaten huis. Hij raakt steeds precies mijn prostaat, waardoor ik harde kreunen laat.

"Fuck! Ik g-ga ko-komen." Kreunt hij.

We kreunen beide hard wanneer Harry hard in me stoot en ik tegelijk mijn heupen tegen de zijne duw. Ik doe het nog een aantal keer tot we beide komen.

Harry laat zich uitgeput op me neer vallen en ik sla mijn armen om zijn bezwete lichaam.

"Fuck, Louis. Ik heb in tijden niet zulke goede seks gehad." Ik bloos en geef een kusje op zijn schouder.

"Nou, ik zeker niet." Zeg ik met een grinnik. Ik voel hem lachen.

Hij kijkt op en kijkt me lief aan. Ik glimlach en druk een kus op zijn lippen. Hij drukt zijn neus in mijn nek en ik huiver van de ademhaling tegen mijn huid.

"Ik hou van je, Lou."

Ik voel mijn hart sneller kloppen en de vlinders in mijn buik. Ik sluit mijn ogen en speel de woorden steeds opnieuw af in mijn hoofd.

Ik weet dat hij een antwoord terug verwacht, maar ik laat het gewoon even tot me doordringen. Ik zucht zacht en sla mijn armen strakker om hem heen.

"Ik hou ook van jou."

——————
CUTE

Vergeet niet te stemmen! X

Strange truelove. Larry Stylinson.✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu