9

1.4K 52 18
                                    

Louis' POV

Harry draait zich om en kijkt naar mijn hand om zijn pols.

"Louis, ik-" ik onderbreek hem door mijn lippen op die van hem te duwen. De zoen is druk en totaal niet lief en schattig. Het is meer de drang van de afgelopen weken in één zoen.

Al de zenuwen verdwijnen langzaam uit mijn lichaam en ik ontspan. Het boeit me niet dat iedereen me ziet.

Ik trek terug en hou mijn voorhoofd tegen die van Harry. Beide lachen we breed en Harry legt zijn hoofd op mijn schouder en slaat zijn armen om me heen. Ik doe het zelfde bij hem en sluit mijn ogen.

Ik kijk naar Eleanor die voor me staat en ik glimlach dankbaar naar haar. Ze glimlacht terug. Ik kan de tranen zien in haar ogen en ze probeert niet te huilen. Ze geeft nog een sterke glimlach, draait zich om en loopt weg.

— — —

Prom was een geweldige avond. Één die ik nooit zal vergeten. De zoen met Harry was perfect. Zayn en Gigi zijn opeens onafscheidelijk sinds die avond. Eleanor gebruikt me nu als gay-bestfriend. En Harry vroeg me op een date.

Als ik eerlijk ben, stress ik over de date. Het is morgenavond en ik weet niet wat we gaan doen of waar we heen gaan, ik weet niet wat ik aan moet doen.

Het is een week geleden sinds prom. Ik ben nu al twee dagen niet bij Harry geweest en ik verveel me. Ik verveel me zonder hem. Maar ik ben nerveus om hem morgen weer te zien.

Ik val bijna van mijn bank af als ik mijn telefoon over hoor gaan. Ik lach in mezelf als ik nadenk over hoe dat eruit zag.

"Jallow." Zeg ik door de telefoon.

"Heeeey! Louboo." Ik lach.

"Hey, Niall. What's up?"

"Kan ik langskomen? Ik heb geen vrienden." Zegt hij 'verdrietig'. Ik lach.

"Sure. Ik heb ook geen vrienden." Ik hoor Niall ophangen en ik weet dat hij over 10 minuten hier zal zijn.

Ik loop naar de keuken en stop pizza's in de oven. Het is 6 uur en ik weet dat Niall nog niet gegeten heeft, dus is hij een hongerig monster als hij hier komt.

Niet veel later gaat de bel. Ik open de deur en laat de vrolijke, blonde Ier naar binnen.

"Hey, Louboo." Ik lach om de bijnaam.

"Sinds wanneer noem je me Louboo?" Hij haalt zijn schouders op en grinnikt.

"Sinds nu." Ik lach en loop naar de woonkamer. "Heb je-"

"In de oven." Zijn ogen worden groot en hij rent naar de keuken. Hij komt terug met nog grotere ogen en het lijkt alsof er tranen instaan. "Niall, what the fuck." Lach ik.

"Ik hou van je, Louis." Zegt hij en knuffelt me.

"Oh my God, Niall. Je bent echt te geobsedeerd met eten!" Hij haalt zijn schouders op.

"Eten is gewoon mijn enige liefde! Nu we het over liefde hebben." Hij wiebelt met zijn wenkbrauwen. "Jij en Harry nu, he?" Ik voel mijn wangen branden en kijk naar beneden.

"Ja." Zeg ik zacht.

"Ik zei het toch!" Roept hij blij. Ik rol mijn ogen.

"Je zei helemaal niks. Je zei alleen dat ik best gay zou kunnen zijn en, gefeliciteerd, je had gelijk." Hij lacht zelfvoldaan en sprint naar de keuken wanneer de oven afgaat.

Hij komt terug met een stuk pizza in zijn mond en twee borden. Hij zet ze op tafel en ploft op de bank. Ik pak een stukje pizza en Zapp door de zenders.

"Hoe heeft Zayn het opgepakt, eigenlijk?" Vraagt ik aan Niall. Hij kijkt op.

"Hoe bedoel je?"

"Hoe Zayn het oppakte van mij en Harry."

"Oh! Ik denk dat hij het wel leuk vindt. Hij is geen homofoob of zo." Ik knik.

"Wil je blijven slapen?"

"Hell yeah!" Ik lach.

De rest van de avond hebben we films gekeken en gegeten, vooral Niall. Ik moet morgen weer boodschappen gaan doen aangezien hij bijna alles opgegeten heeft.

Ik snap niet hoe Niall zoveel kan eten zonder een gram aan te komen. Ik bedoel, hij zit nóóit vol, hij kan alles eten wat hij wilt en hij blijft alsnog super dun.

Als ik twee dagen achter elkaar pizza eet dan ben ik gelijk 10 kilo aangekomen. Oké, misschien een beetje overdreven maar daar komt het wel op neer.

Strange truelove. Larry Stylinson.✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu