Weszłam do salonu, a tam...
...na kanapie siedziała moja przyjaciółka z mężczyzną, którego znałam z wielu magazynów plotkarskich i wywiadów. Był to również główny manager mojego ulubionego zespołu, a mianowicie manager SeJin. Stałam w drzwiach i patrzyłam na to zaskoczona. Moja przyjaciółka i mężczyzna zawzięcie o czymś rozmawiali, nie zwracając uwagi na cały świat.
- O! Mika już jesteś! - zawołała dziewczyna.
- Jak widać - odpowiedziałam jej w mój typowy, sarkastyczny, sposób.
- Miła, jak zawsze - mruknęła pod nosem, a ja uśmiechnęłam się jeszcze szerzej.
- Ekhem... - chrząkną mężczyzna, chcąc przypomnieć o swojej obecności.
- Oh! Bardzo pana przepraszam - odparłam z szacunkiem, którego wymaga się w Korei. - Nazywam się Mika Black.
- Nic nie szkodzi. Ja jestem SeJin i przychodzę do pań z pewną prośbą. Słyszałem od jednego z moich pracowników, że szukają panie pracy - oznajmił że spokojem.
- Zgadza się.
- Chciałbym, abyście zostały częścią Staff'u pewnego zespołu.
- A jaki miałby być to zespół? - dołączyła się do rozmowy Fabienne.
- BTS. Sądzę, że słyszałyście o nich, prawda? - zadał pytanie, widząc nasze miny pełne zacieszu.
- Tak. Miałyśmy iść na ich koncert. Już kupiłyśmy bilety - moja przyjaciółka odzyskała mowę po propozycji, w przeciwieństwie do mnie.
- O tym również słyszałem.
- Czyżby pana informatorem był Alex White? - zapytałam, odzyskując głos.
- Tak, o nim właśnie mowa.
- No i wszystko wiadomo - mruknęłam pod nosem. - Czy możemy przemyśleć pana propozycję?
- Dobrze, tylko proszę o odpowiedź do jutra.
- Oczywiście - odpowiedziała młoda Bakker.
Odprowadziłyśmy naszego gościa do drzwi i otrzymałyśmy od niego wizytówkę z numerem, na który będziemy później zadzwonić.
Po zamknięciu drzwi, poszłyśmy zrobić obiad i porozmawiać odnośnie tej oferty pracy, praktycznie, nie do odrzucenia. W końcu, która ARMY nie chciałaby być tak blisko swoich idoli?
Jak każdy się domyśla, zgodziłyśmy się, bez większego zastanowienia, ale odczekałyśmy odpowiednią ilość czasu, aby w wytwórni myśleli, że głowiłyśmy się nad złożoną nam propozycją. Umówiłyśmy się z prezesem na spotkanie w jego biurze o godzinie 14:30.
-------------------------------
Witam wszystkich bardzo serdecznie w kolejnym rozdziale! Mam wielką nadzieję, iż się spodobał i nie było błędów. Do zobaczenia niedługo
Nekocia_03
CZYTASZ
To wszystko co masz mi do powiedzenia...'BTS'
Hayran KurguOpowieść o młodej i nieustępliwej nastolatce, która po stracie rodziny w wypadku spotyka swoich idoli, jednak czy połączy ją coś większego niż przyjaźń z chłopakami Serdecznie zapraszam do czytania i od razu powiem, że jest to moje pierwsze opowiada...